Başlıyorum.Umarım yorum bırakırsınız :) *.'Bu arada multi nasıl karin ile sunako!
Kyohei ile birlikte eve döndük.Çünkü Sunako'nun acil işi varmış.Tuhaf çünkü o diyelimki Birisiyle buluşçak hatta kim olursa olsun söyler.Ama bu sefer farklı bir yoldan gitmiş ve telaşla gitmişti.Kyohei anladı sanırım."Belkide birşey olmuştur.Ama önemli olsa bile sana söyler...Yani merak etme!"dediğinde gülümsedim.Ve sarılıp "Kyohei!Teşekkür ederim!"dedikten sonra Sunako'nun gittiği yönden gittim."Sunako!Sunako!"diye bağırdığımda "Ah!Karin!Sen mi geldin...?"dediğinde ona döndüm.Üzüntülü bir gülümseme ile sarsılarak yürüyordu.Yanıma geldiğinde yüzüne zorda olsa kocaman gülümseme kondurdu."Haydi!Evine dön.Ben birisine ödevi vermiştim.Hiç bir sorun yok.."diye göndermeye çalıştığında "Niye ağlıyorsun?"dediğimde "Hayır-"derken sözünü kestim."Gördüm ve görüyorum.Ağlıyorsun işte!"ondan habersiz akan gözyaşlarını farkedip sildi."Sadece toz kaçmış...şey...um.."dedikten sonra ağlamaya başladı."B-Ben çok kötüyüm!Ben kötü biriyim!"dediğinde ne dediğini anlamamıştım."N-Noldu?Anlat lütfen!"dediğimde "B-Ben...Ne..Ji..."dediğinde "Evet.Sen Neji-kun?"dediğimde "Ben Neji-kuna kötü davrandım.Hemde çok!"dediğinde "Lütfen anlat!"diye sarstım."B-Ben...Ama..yanlışlıkla...Neji-kun..Neji-kun'un...kardeşi...Mia'yı..."dedikten sonra hıçkırarak ağlamaya başladı."Kardeşi Mia'ya noldu?!"dediğimde "B-Ben...Yanlışlıkla...Onu...öldürdüm!"dediğinde zoraki gülümseyip "N-Ne?!Ne kötü bir şaka!Lütfen bir daha şaka yapma.Bak ne kadar korktum!"dediğimde bana bakıp ciddi şekilde "Anlamıyormusun?!Ben...Onu merdivenlerden ittim!"dediğinde "B-bekle...O şimdi nerde?!"dediğimde Köşedeki beyaz evi gösterdi."Tamam!Sen burada bekle!"dedikten sonra eve koştum.Yerde yatan kıza baktım.Evet!Bu Mia...ne yapmalıyım?!Buldum hastaneyi-Hayır o zaman Sunako...Buldum.Kızı yerden kaldırıp kucakladım.Dışarı çıktığımda Sunako bana bakıp "Ne yapıyorsun?!"dediğinde "Kötü birşey yok.Hiçbirşey olmadı.Unut herşeyi!"dedikten sonra benim eve doğru koştum.Kapıyı çaldığımda Kyohei kapıyı açar açmaz "Nereye kayboldun?Birden-"derken Mia'yı görünce "Bu kız da kim?!"dedikten sonra başındaki kanı görünce "Kan mı?!"dediğinde hızlıca Mia'yı odama çıkardım.Aşağı inip banyodan tedavi eşyalarını alırken Kyohei "Onu öldürdün mü?Yoksa dövdün mü?Yoksa sen bir katil mi-"derken "Kapa çeneni!"deyip Odama çıktım.Başındaki kanı temizleyip tedavi ettim."Umarım..Bu seni iyileştirir."dedikten sonra üstünü örttüm."Hey!Cevap ver!"dediğinde Kyohei'ye bakmadan geçtim."Hey!Duymuyormusun?...Hey!Cevap ver lanet olsun!"dediğinde "Biraz susmayı öğren!"dedikten sonra evin önünde telaşla bekleyen Sunako'nun yanına gittim."Birazdan uyanır...umarım...Her neyse!Neler oldu anlat hemen!"dediğimde burnunu çekip "Ben onların evine gittim...Kapıyı açtı.Ve "Sunako abla!Bir sorun mu var?"dediğinde benim tek düşündüğüm Neji-kun'a duygularımı açıklamaktı.İçeri dalıp "Neji-kun!"diye bağırdım.Mia telaşla "Evde yok.Lütfen babam duyarsa..."dediğinde "Neji-kun nerede?"dediğimde "O-"derken ben merdivenlerden çıktım.Peşimden koştu.Tam Neji-kun'un odasına girecekken bir adam çıktı ve sinirle "Seni lanet olası kadın!Ne diye bağırıyorsun?!"dediğinde aklıma küçüklüğünden beri Neji-kun ve ailesine eziyet eden babaları geldi.Bu adam o! diye düşündüm."Sen o pislik adamsın?!Seni serseri!Neji-kun Nerede?!"Dediğimde "Neji mi?O salak mı?O şimdi geziyordur!"deyip içeri girdi.Neji-kuna salak diyemez!diye düşünüp peşinden gitçekken Mia tuttu."Sunako abla...Oraya gitme!"derken ondan kurtulmak için itince merdivenlerden düştü.Ne yapçağımı bilemedim.Babası her an çıkar diye evden çıktım.Ve senle karşılaştım..."dediğinde "Niye ona duygularını itiraf etmekte bu kadar kararlısın?"dediğimde "Çünkü onu seviyorum!"dedi."Sevmek?"dediğimde "Aynı senin Usui-kun'u sevdiğin gibi..."dediğinde "Usui-sama..."dediğimde İçerden Kyohei atlayıp "Onu seviyorsun!"dediğinde "Sen işine bak!"diye bağırdığımda "Annem bunları bilse.."dediğinde "Ne istiyorsun?"dediğimde "Ondan uzak durmanı!"dediğinde "Ya öylemi başka?"dediğimde "Annemi arayım..."diye içeri girdiğinde peşinden girdim.Tam telefonu tutçakken yakaladım."Tamam!Tamam!"dediğimde "Peki..."dedikten sonra sessizce baktı."Başka?"dediğimde "Yok...Yok birşey!"dediğinde "Peki!"deyip bıraktım.Yukarıdan kapı açılma sesi geldi.Mia aşağı inip bana baktı."Ah!Karin-neechan!"dediğinde "Mia...Düşüp kafanı vurmuşşun.Ama şimdi iyisin.Telaş etme!"dediğimde "Sorun değil.Zaten Bundan daha acı verici şeyler var Karin-neechan..."dedikten sonra "Peki.Size zorluk çıkarmadan gideyim."dediğinde "H-Hayır!Önemli değil!"dedim."Hayır..Karin-neechan...Eğer gitmezsem babam merak eder..."dedikten sonra çıktı.Sunako "Ah..Mia-chan çok korktum.İyi misin?"dediğinde "İyiyim Sunako-neechan..."deyip uzaklaştı.Sunako bana sarılıp "Oh!Karincik!Teşekkürler!"dediğinde gülümseyip "Ona göre bundan acı verici daha zor şeyler var."Dediğimde sunako üzüntüyle "Babası..."dediğinde Kyohei "Çok üzücümüş...Her neyse!"deyip oturma odasına girdi.."Aşk..."dediğimde Sunako şaşkınlıkla baktı."Ne?"dediğinde "Aşk nedir?Sevmek ve aşık olmak aynı şey mi?" dediğimde Sunako "Hmm..Aşık olmak uzun süre gerektiren birşeydir...Ama niye sordun ki?"dediğinde oturma odasına bakıp "Sadece merak..."dediğimde Sunako "A-Ş-K benim hissettiğim duygu!"deyip etrafında dolandı....Demek Aşk ve sevmek ayrı birşey...
-Beden Dersi-
Kyohei ve bizimde beden derslerimiz aynı saate denk geliyor.Ne şanssızlık ama...İçecek makinesine parayı atıp gazoz aldım.Sunako "Hey haydi giyinelim yoksa Nanami-sensei çok kızcak!"dediğinde soyunma odasına gittik.Gerçekten beden dersinde kilot gibi bu şortu giymek ne iğrenç.Ama seviyorum...Beden dersinde Jimnastik yaptık.Elimi yüzümü yıkamak için lavaboya giderken "Biliyor musun?Hayatımda hiç kimseyi sevmeyeceğime söz vermiştim..."karanlık yerden Usui-kun çıkınca ani refleksten geri kaçtım."Ama şimdi..."yanıma yaklaşıp eli ile yüzümü okşadıktan sonra "Sanırım aşık oldum..."dedikten sonra yakınlaştı.Kızardıkça kızardım..Ve dudakları dudağıma değdi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love
Teen Fictionİnanılması zor ve İmkansız aşk...Ama kaderleri değişirse kolaylaşır mı?