-Karin-
Usui-sama'yı ne kadar arasamda sonuç -0."Karin-neechan!"odama dalan Kyohei ile sinirlerim bozulmuştu."Ne var?!"dediğimde "Usui gitmiş!"dediğinde telaşla "Ne?"dediğimde "Uzaklara gitmiş ve sana haber vermeden demek..."dediğinde hemen kendimi dışarı attım.Sunako-chan ile evine gitçem!
-Kyohei-
Televizyon izlerken artık sıkılmıştım.Odama giderken Karin'in "Aç şu telefonu!"diye sesini duydum."Usui-sama,Nerdesin?"dediğinde şaşırmıştım.Ama sonra mesaj olduğunu anladım.Artık vazgeçmesi lazım!İçeri dalıp Usui'nin gittiğini ve ona haber vermediğini söyledim.Kendisini dışarı fırlattığında zor tuttuğum kahkahamı bıraktım.Kim söylemişti 'Ablan seni sevmez!'diye?Sevebilir ve sevecek.Hep benim istediğim oldu yine olacak!
-Sunako-
Masada yediğim ramen kapının vurulmasıyla boğazımda kaldı.Öksürürken kapıya koştum.Karin!"Sunako-chan Usui...Gitmiş!"dedi gözlerinden yaşlar akarken.Kyohei'ye dedim o fotoğraflar fazla."Karin-chan Biliyordum.Ve lütfen gideli çok oldu."deyip içeri girdim.Üzgünüm Karin...
-Karin-
Ne?!Gitti çoktan...Beni bıraktı...Söylemedi bile...Niye hayatım berbat?
-Kyohei-
Telefonumun sesiyle şekerlememden uyandım "Efendim?"dedim."Kyohei!Lanet velet!"bu Sunako-neechan."Ne oldu?"dediğimde "Kızı ne kadar üzdün biliyormusun?" dedi cırtlak sesiyle."Biliyorum."dedim sakince."Kendini beğenmiş bücür!Gerçekle yüzleş!O İkizin!O ablan!O seni böyle seviyor senin sevgin gibi değil.Ne yapmayı planlıyorsun?!Ablanı kendine nasıl aşık edebilsin?!Bu İmkansız.Anlasana!"dediğinde cidden düşündüm.Peki şimdi ne yapacaktım?"Sen boşver!"deyip telefonu kapattım.Deneyeceğim işe yaramazsa o zaman düşünürüm.Kapının aniden açılma sesiyle sevinçle odamdan çıktım."Doğrumuş!"deyip ağladı.Ona sarıldığımda o da sarıldı.Usui'nin aslında hırsızlık yaptığını ve eski sevgilisini dövdüğünü bilsen ağlamazdın.O ağlamana değmez...
-Usui-
Lanet olası Velet!Havalimanından çıkıp sinirle taksiye bindim.Son anda aklıma geldi.Sunako-san bunu yapacak kız değil.O Kyohei denen veletin yaptığını bilmelidim.Karin-chan'ın ev adresini verdim.Oraya doğru giderken tek düşündüğüm Karin-chan bana inanacak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love
Teen Fictionİnanılması zor ve İmkansız aşk...Ama kaderleri değişirse kolaylaşır mı?