Evet bir heyecan bir sevinç yaptımki oo...Oo nerden çıktıysa sanki sınıfta biri birine seviyorum deyince tüm sınıf ooo demesi gibi :D Okuyun ama sapık değilim! :D
Hem Kyohei'nin hemde bizim sınıfın ortaklaşa beden dersi vardı.Yarışma yapmaya karar verdik.Tüm kızların gözü Kyohei'nin üstündeydi.Sunako ise yere bakıyordu.Sanırım dalmış.Dürttüğümde "Neji-kun!"dedikten sonra ağzını kapadı.Herkes kıkırdayınca kıpkırmızı kesildi."Ya-yani Neji-kun burada görmüş gibi oldum..."diye yalan atınca herkes inandı.Ben ise kıkırdayınca kolumu cimcikledi.Ben de onu cimcikledim.Birbirimizi cimciklerken yarışma sırası bize geldi.Rakibim Amerikadan gelen transfer çocuk Marktı.Bana 'Seni yencem'bakışı atınca bende 'Bakış atamıyorum'bakışı attım.Bay Senji düdüğü çalınca koşmaya başladık.Engelleri aşıp bitişe yaklaşınca hızımı yükseltip bitişe ondan önce vardım.Bay Senji "Kazanan Karin!"dediğinde Sunako "Her zamanki gibi!"diye bağırdı.Ona en güzel gülümsememi yollayınca "Ç-çok parlak!"dedi.Söylemedim sanırım Sunako her romantik olayda burnu kanayan kızdır.Geçen sene bir oğlan bana adres sorduğunda burnu kanamıştı.Yanına gider gitmez bana Neji-kunun anlattığı hikayeleri anlattı.
Sonunda eve gitme vakti gelince çantama herşeyimi koyduktan sonra aşağı çıkışa indim.Dolabımı açıp ayağımdaki babetleri çıkarıp kendi ayakkabılarımı giydim.Babetleri dolaba koyduktan sonra dolabı kilitledim.Anahtarı cebime koyduktan sonra bahçeye çıktım.Sunako bana yetişince yürümeye devam ettim.Caddeye çıkınca biraz durduk.Neji-kun ve onun arkadaşı Kaname-kun yaklaşınca yürüyor gibi davrandık.Neji-kun "Sunako-chan!"diye bağırıp el sallayınca Sunako yeni görmüş gibi "Aa Neji-Kun.Ne tesadüf!"Deyince Neji-kun gülümsedi.Sonunda evime varınca onlara hoşçakal deyip eve girdim."Ben geldim!"diye bağırdıktan sonra ayakkabılarımı çıkarıp ev terliklerimi giydim.Annem "Hoş geldin!"dediğinde yukarı çıktım.Odama girip çantamı kenara attım.Yeni aldığım dergiyi çalışma masama koyduktan sonra üstüme beyaz askılı t-shirt ve altıma kot eteğimi giydim.Dergimi elime alıp okumaya başlayınca 1.sayfada kardeş aşkı görünce her zaman yaptığımı yapıp sayfayı tamamen yırtıp parçaladıktan sonra çöpe attım.Her dergide çıkan bu şeyden nefret ediyorum!Gıcık kardeş ile aşk çok iğrenç.Aslında çokta masum.Ben ne diyorum!Asla kardeş aşkı olmaz!Oops...Yoksa...!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love
Teen Fictionİnanılması zor ve İmkansız aşk...Ama kaderleri değişirse kolaylaşır mı?