Ep9-İnandıracağım Sevgilim

3.4K 174 73
                                    



Son sözünü söyledikten sonra yanından ayrılmıştı Taehyung.Jeonguk da öylece arkasından bakakalmıştı.Sonra bir söz verdi ne yapıp edip onu geri kazanacaktı.Ama önce aradan çekilmesi gereken bir bela vardı.
Park Seo Joon...

Ona zarar verirse Taehyung'u hepten kaybedecekti.Çünkü Ona söz vermişti.Bunu göze alamazdı ama ne yapmalıydı bilmiyordu.Ayrıca Seo Joon Jimin'in kuzeniydi.Bu kötülüğü arkadaşına yapamazdı.En iyisi konuşarak halletmek diye düşündü.Fakat tam ayaklanacakken vazgeçti.SeoJoon'a böyle birşeyi söylerse,aralarındaki ilişki ortaya çıkar ve bütün okulun ağzına düşerlerdi.En önemlisi de,bu durum babasının kulağına gitseydi,işte o zaman Jeonguk biterdi.

Babasının en hassas noktasıydı oğlunun cinsel yönelimi.Ergenlik döneminden beri yeterince şüphe duyuyorken,bunun kanıtlanması,tam bir felaket olurdu. Eğer Jeonguk'un bir erkeğe aşık olduğunu,üstelik onun için adam dövdüğünü öğrenirse oğluna,aklına gelebilecek en büyük zararları verebilecek kadar gözü dönecekti.Bu yüzden eli kolu bağlıydı.

Fakat kıyameti bile koparsa oğlunun eşcinsel olduğu gerçeğini değiştirebilir miydi? İnsan evladını cinsiyetine göre sever miydi? O severdi.Onun için en önemli şey,iş,statü,para vs...
Oğlunun ne hissettiğinin bir önemi yoktu.Oğluna bir rota çizmişti ve oğlu o yoldan gitmek zorundaydı.Soyunun ilerlemesi ve mirasını bırakabilmesi için Jeonguk'un bir çocuğu olmalıydı.Ancak bir erkekle birlikte olursa bu mümkün olabilir miydi?

Büyük oğlunun bir çocuğu asla olmayacaktı.Daha çocukken geçirdiği bir kaza sonucunda yumurtaları zedelenmişti. Bu yüzden bütün umudu Jeonguk'tu.Ondan başka oğlu yokmuş gibi sayıyordu.Ancak ilginç bir şekilde büyük oğlunu daha çok seviyor ve değer veriyordu.

Bir kaç gündür Jeonguk'un kafasını karıştıran bir başka olaysa,Taehyung'un en son birlikte olduklarında kalbini acıyla tutmasıydı.O kadar ilgisizdi ki Taehyung'a karşı ne yer ne içerdi? Hangi yemekleri severdi? Neler yapmaktan hoşlanırdı? Mesela geçen hafta bowling oynadıkları gün,Taehyung bowling oynamayı bilmiyorum demişti? Jeonguk bunu bile tesadüfen öğrenmişti.Belki de bilmediği bir hastalığı bile vardı.Bu yüzden endişeliydi.Lanet etmişti kendine.Onunla ilgilenmek için o kadar geç kalmıştı  ki ipin neresinden tutsa kaçıyordu.Ama pes etmeyecekti ne olursa olsun Taehyung'un güvenini kazanacaktı.

Ancak bir kaç gündür Taehyung'a buluşma teklif etse de,Taehyung kesin bir dille reddediyordu.Ne aramalarını cevaplıyor,ne de mesajlarını görüyordu.Jeonguk ne zaman sınıfına gitse orada bulamıyor,okul çıkışlarında da bir türlü karşılaşılıyordu.Bu defa öyle kolay affedilmeyeceğinin o da farkındaydı.Fakat ne yapıp edip Taehyung'u geri kazanmalıydı.Farkında olmadan Taehyung bütün hayatını kapsamıştı.

Taehyung'un bu tavırları,onu görmezden gelmeleri,Jeonguk'u ziyadesiyle üzüyordu.İlgiden yoksun,şefkat fukarası olan,Anne-Babası bile oğullarının bu halini farketmişti.Jeonguk'un devamlı telefonuyla uğraşması,içitiği sigara izmaritlerinin fazlalığı onların bile dikkatini çekmişti.Yine de sorma gereği duymamışlardı.Ama Jeonguk bu duruma zaten alışıktı.Ailesinin onun üzüntülerini paylaşmaması yeni bir şey değildi.

Bir kaç gün sonra,Jeonguk tüm kararlılığıyla,okula gittiğinde arka bahçede büyük bir kalabalık duymuştu.Merakına yenik düşüp oradaki kargaşaya uzaktan baktı.Muhtemelen gereksiz bir kavga olduğunu düşünüp izlemekten vazgeçti.Burada vakit kaybedeceğine Taehyung'un sınıfına gitmeye karar vermişti.Sınıfın önünde durup Haechul'ü işaret ve orta parmağıyla yanına çağırdı. "Bana Taehyung'u çağır!" Haechul kollarını dirseğinde birleştirip, "Burdan bakılınca dilediğin gibi emir verebileceğin biri gibi mi gözüküyorum?" Jeonguk'u tersleyebildiğine göre yürek yemişti herhalde?
Jeonguk yakasından tuttuğu gibi yangın merdivenine doğru sürükledi. "Bana bak lan!Seni bi s*k*rsem ayakta duramazsın! Anladın mı" Yakasındaki ellerden kurtulup "Yok Taehyung!" Haechul ondan deli gibi korkuyordu fakat tehditlerinden de bıkmıştı. "Nerde peki?" Diye sordu "Ben nereden bilebilirim ya!? Bırak artık beni!Uzak dur dedin durdum! Onu mu takip ediyorum" Jeonguk dilini ağzının içinde gezdirip adeta Haechul'ü duvara yapıştırdı.Ve oradan ayrıldı.

You Know I'm The One(Vkook) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin