41 - Anteman

892 98 51
                                    

İlk oy ilk yorum Gizemlijyazar

Herkese iyi okumalar...
..................................................................

Batı

- FATİH!!

Fatih duymazdan geldi ve devam etti

- Sen var ya yanlız olmayı kimsesiz olmayı hak eden tek kişisin.

Can

- Fatih!!!!

Diye kükterken ben elimi kaldırdım. Elimi kaldırınca Fatih yüzünü çevirip gözlerini kapadı. Sanki vurmamı bekliyordu. Elimi yumdum ve yapaşça indirdim.

- Değmezsin.

Dememle hızla kapı önündeki çantamı alıp çıktım. Bu çok ağırdı. Fazla ağırdı.
......................................................................
Eve gidemezdim. Yanlız kalmak istiyorum. Taksiye atlayıp bir otele gittim. İçeri girip kendimi yatağın üstüne attım.

Can'ın ağzından

Arya'nın arkasından gittim ama yetişemedim. Sinirle yukarı çıktım. Yağız'a döndüm.

- Yağız git evinize felan bak nerde olduğunu bulunca ara.

- Tamam abi.

Nefes verdim. Elini yumuk yapıp Fatih'in önüne geçtim.

- GERİZEKALI MISIN LAN SEN. KİMSESİZLİĞİ HAK ETMEK NE DEMEK? APTAL. SEN Mİ KARAR VERİYORSUN BUNA. İYİ HADİ BANA DA BİR SÖYLE ACABA KİMSESİZ OLMAYI HAK EDİYOR MUYUM!!?!!

Fatih'i bir yandan iterken bir yandan da bağırıyordum. Batı

- Can abi tamam boş ver.

- NASIL BOŞ VEREYİM BATI!! ŞUNA BAK YA. NE DİYOR!!!

Fatih

- Batı dur. Haklı çok ileri gittim.

Sinirle nefes aldım.

- KIZ GİTSİN SENİN İÇİN SANA VERDİĞİ SÖZ İÇİN GİTSİN KAEDEŞİNİ ÖLÜMÜNE DÖVÜP YOĞUN BAKIMA SOKSUN. SEN KIZA NELER DE!!?

Fatih

- Nasıl yani?

- O KIZ NİYE MAÇTA DEĞİLDİ BİLİYOR MUSUN? GÜL İLE YAĞIZ'IN KAVGA ETTİĞİNİ GÖRDÜ SONRA-

Gül

- CAN ABİ!!!

Fatih

- Gül sen dur. Can ne oldu?

Sakinledim.

- Yok bir şey.

Fatih

- Can!

Nefes verdim.

- Gül, Arya'ya Yağız'ın onu aldattığını söyledi.

Fatih

- NE!???!

- Arya bunu duyunca gibip Yağız'ı dövdü. Dün bu yüzden gelmedi. Gül istediği için Yağız'ın refakatçisi olmuş. Sabah Gül'den öğrenip yanlarına gittim.

Fatih

- GÜL DOĞRU MU BU?

- Fatih yeter dinleyeceksen sonuna kadar bekle?

Fatih bana döndü

- Sabah Yağız olanları anlatmış. Meğer Yağız Gül'ü aldatmamış. Aslı var ya hani sevgilin.

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin