Akın
- Bir dakika toplayalım şu kelimeleri.
Hepimiz Akına döndük.
- Bu gelen kızın adı Betül ve Koçun asistanı. Ve koç meşgul diye yolladı. Buruya kadar tamam mı?
Bütün takım
- Evet.
Akın
- Devam ediyorum. Bu kızın gelen amacı ise Sultanlar maçının bir hafta önceye alınmasıydı.
Hepsi
- Evet.
Akın
- Bir daka Sultanlara olan maçımız bir hafta sonraya değilmiydi? O zaman bu maç yarın demek.
Hepsi
- Neee!!!?
.............................................................Betül aradı.
- Koç müsait. Şu an eski kafede.
Kapattı. Koşarak kafeye giderken diğerleri beni takip etti. Kafeye gittim.
- Koç? Ne demek maç yarın?
- Üzgünüm ama sözleşme var.
Batı
- Olmaz böyle saçma şey.
Can
- Bunlar niye istediği gibi değiştire biliyor maçları?
Eymer
- Saçma.
Emre
- Nasıl kabul ettiniz siz?
Fatih
- Koç bu ne demek?
Diğerleri de ardı ardına sıralarken soruları elimle dur işareti yaptım. Hepsi sustu
- Evrakları göreyim.
Evrakları uzattı. Koç haklıydı. Söz söyleyemezdik çünkü imzalar çoktan atılmıştı. Koç bize sormadan imzalamıştı. Ama merak ettiğim şuydu. Bizim imzamız olmadan nasıl anlaşma kabul edile biliyordu. Çünkü bu sözleşme için ilk on birin imzası gerekiyordu.
Sayfaları çevirdim. Sonunda imzaları buldum. On bir imza teker teker kontrol ettim. Herkesin menejeri vardı ve onlar imza attıkları için kabul görülmüş sayılıyordu. Peki ya benim imzam son imzaya baktım. Benim imzam yoktu çünkü benim menejerim de yoktu. İmzaların üstünü okudum. İlk üç dakikadan sonra oyuncu değişikliği yapılacakmış.
O zaman bu benim yerime ilk üç dakika başka birinin oynayacağıydı. Ama bu sahtekarlık. Baktım o kişi kim diye Deniz'in imzası vardı.
Evrakları verip Mesaj attım.
- Evet. Koç haklı. Menajerleriniz imzaları atmış.
Batı
- Bize sormadan mı?
Fatih
- Peki ya sen?
- Ben değil ilk onbire Deniz girmiş.
Hepsi
- Ne???
Geri döndüm. Diğerleri arkamdan geldi. Fatih
- Eeee, birşey yapmayacak mısın?
- Hayır, yapacağım.
Batı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensiplerim Futbol
Diversos- Eeeee, koç sorun ne? - Sorun şu ki, yeni gelen oyuncunun sözleşmesindeki kurallara uymalısınız. - Kurallar? - Evet, kurallar. Zaten gelince de göreceksiniz gelmeden önce uymanız gereken kurallardan biri sakın şapkayı açmaya çalışmayın. - Şapka...