·8· Yalan

2.5K 185 3
                                    

Fatih ile Can kavga ediyordu. Can

- İyice alıştınız siz sırlara. Söyle artık. Gözde niye ağlayarak gitti.

- Can, kendine gel. Ben sadece Gözdeye söz verdiğim için.

- Bizede söz verdin. Sır yok.

- Yeter. Çok büyütüyorsun.

Selim

- Beyler hadi, Şahinleri yanlız bırakalım.

Kartallar dışarı çıktı. Can devam etti.

- Ben mi büyütüyorum? Anka' ya da aynısını dediniz bak ne oldu? Oğlanın adını dahi bilmiyoruz. Hırsımı yoksa hırlımı Allah bilir.

Fatih beni gördüğü için sustu. Can beni gördü. Yanına gittim. Bir tokat attım.
.....................................................................
Dışarı çıktım. Selim'e

- Tatil için teşekkür ederim en iyisi gideyim.

- Peki.

Yukarı çıktım çantamı toplayıp dışarı çıkarken çağırdığım taksinin geldiğini fak ettim. Taksiye bindim. Stana gitmesini söyledim. Ve çiftlikteki abiye atı götürecekleri yeri mesaj attım.

Uyuya kalmışım. Adamın sesiyle kendime geldim.

- Uyanın, geldik.

Parasını verip yukarı çıktım. Sala onda oturdum. Kapı açıldı. Dönüp baktığımda gelen kişinin koç olduğunu fark ettim. Beni görünce şaşırdı.

- Anka? Siz tatilde değilimiydiniz?

- Koç. Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.

- Bir şey mi oldu?

Bir şey yazmadım. Telefonu değiştirmek için ayağa kalktım. Koç

- Anka.

- Telefonum kırıldı. Değiştireceğim.

Yukarı çıktım. Odamdan daha paketi açılmamış bir şekilde duran bu telefondan çıkarttım. Açtım. Hattı koydum.

Aşağı indirim zaman takının geldiğini gördüm. Koç olanları öğrenmiş gibi duruyordu. Can

- Sır küpümüzde geldi.

Takıma mesaj attım.

- Bak ne diyeceğim Can. Beni aşağılamadan bıktım. Biz profosyenel oyuncularız. Benim özel hayatımı yargılama artık. Takımda birlikte olabiliriz ama anlaşılan asla arkadaş değiliz. Sakın beni sorgulama. Yeter!

Can bunu okudu ve dona kaldı. Ekipe bir mesaj daha attım. Bu sefer koca da atmıştım.

- Futbol dışında hicbir şey için bana mesaj atmayın. Artık böyle. Beğenmeseniz de katlanacaksınız.

Dışarı çıktım. Sıkıldım bu muhabbetten artık. Eve gittim. Oturdum olanları düşünüyordum. Bu sırada telefonum çaldı. Numaraydı. Mesaj kısmına attım.

- Kimsiniz?

- Anka ile mi görüşüyorum?

- Ben kiminle görüşüyorum?

- İyi günler ben haber ajansından arıyorum. Sizin reklam kampanyasının yüzü olmanızı istiyoruz.

- Ne reklamından bahsediyorsunuz?

- Giyim.

- Farkındamısınız bilmem ama ben sadece kapşon giyiyorum.

- Bu reklamı kabul ederseniz 260 bin lira kazanacaksınız.

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin