Yeni takımla katılacağımdan prensiplerimce giyindim. Yani siyah kapşon yüzümü kapatacak şekilde ve siyah işte. Ben aslında normal bir kızımdır. Ama iş futbola gelince o farkı, insanları biz kızlar küçük gözle bakmasından bıktım. Sevdiğim şeyi yaparken yargılanmak istemiyorum.
Bu yüzden benim prensiplerim futbol.
Dışarı çıktım ve kapıyı kitledim. Koçun bana attığı konuma gidiyordum. Kapşonun önünü kapatınca saçlarımıda kapamış oldum ve kız olduğum o kadar da belli olmuyordu. Bir otobüse binip ilerlemeye başladım......................................................
Koçun ağzından
Bu çocuğu ben nerden buldum. Çok iyi futbolcu yani öyle diyorlar ama kuralları olmadan da hiç bir şeyi imzalamacağını söylemişti. Her neyse takımın yanına gideyim en iyisi. Hepsinin dersi bitmişti.
Hepsi futbol programımıza uyuyordu. Onlar aynı okul ve aynı sınıftaydı. Sınıftan çıkıp yandaki özel yapım sahamıza geliyorlardı.
Beni görünce yanıma geldiler.
- Koç? Bir sorun mu var? Okula gelmezdin sen genelde.
- Evet, hadi sahaya geçelim.
- Peki.
Sahaya gittik. Soyunma odasına girmişdik.
- Bu gün takıma yeni biri geliyor.
- Hani şu giden 11 numara yerine mi?
- Evet, tam olarak onun yerine.
- Eeeee, koç sorun ne?
- Sorun şu ki, yeni gelen oyuncunun sözleşmesindeki kurallara uymalısınız.
- Kurallar?
- Evet, kurallar. Zaten gelince de göreceksiniz gelmeden önce uymanız gereken kurallardan biri sakın şapkayı açmaya çalışmayın.
- Şapka?
O sırada içeri siyah kapşonlu siyah giyinen biri girdi.Bu bizimle çalışacak yeni kişiydi. Bizim takım anlamamış olacakki Ege ayağa kalkıp.
- Pardon ama sanırım yanlış geldiniz. Burası bizim soyuma odamız.
Telefonunu çıkarttı.Birşeyler yazıp biz çevirdi.
- Burası Şahinlerin sahası değil mi?
Yazıyordu. Ben gülümseyerek
- Evet, çocuklar bir diğer kural da bu o konuşmaz.
Hepsi birlikte bağırarak
- NEEEEE !?!?!?
Takım kaptanı Batı
- Şimdi bu çocuk bizim yeni gelecek kişimi ?
- Evet, tam olarak öyle.
- Ama-
- Aması yok. Şimdi tanışın.
Yine telefonunu alıp birşeyler yazmaya başladı. Çevirdi
- O zaman önce bana telefon numaralarınızı verin.
Yazıyordu. Fatih harika bir fikirle
- Bizim bir mesaj grubumuz var. Seni oraya ekleyelim ver telefon numaralarını.
Telefonuna bir şeyler yazıp telefonu Fatih' e verdi. Bu onun numarasını verdiği anlaşıldı. Fatih onu gruba ekledi. Çocuk gruba yazıyor bizimkilerse konuşarak söylüyordu. Drek yazı yazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensiplerim Futbol
Random- Eeeee, koç sorun ne? - Sorun şu ki, yeni gelen oyuncunun sözleşmesindeki kurallara uymalısınız. - Kurallar? - Evet, kurallar. Zaten gelince de göreceksiniz gelmeden önce uymanız gereken kurallardan biri sakın şapkayı açmaya çalışmayın. - Şapka...