Bizim ekip takıma girdi. Kimse kalmadı. Son olarak ben koçun karşısına geçtim.
- Koç. Ben hazırım tekrar seçmelere gireceğim.
Hoca
- O kadar kolay değil.
- Peki ne yapmamı istiyorsunuz?
- Yeni gelenleri geçip bir gol atmanı istiyorum.
- Tamam kim bu yeni gelenler?
- Birazdan burada olurlar.
Bu sırada spor salonunun kapısı açıldı ve içeri bir ekip girdi koç
- İşte geldiler.
- Ne şaka yapıyor olmalısınız?!?!?
.........................................................................
Ekip bize doğru geldi. Koça baktılar.- Sizinle tek başına oynayacak kız bu.
Dedi. Bir süre birbirimize baktık. Koç
- Eğer yapamayacaksan söyle sonuçta onlar Kartallar.
Selim ile ve ekiple sarıldık.
- Yok sorun değil.
Dedim. Selim'e döndüm.
- Ne ara geldiniz? Bizim okulda mı okuyorsunuz?
Selim
- Kankacım. Evet senin okulda okuyoruz. Dün yazıldık. Sen niye seçemelerdesin bu arada?
- Sorma ya uzun hikaye sonra anlatırım.
Koç Hoca
- Hadi geçin artık yerlerinize.
- Hocam yani Koçum yani Koç hocam, ben onlara karşı mı yapıcağım.
- Evet. Bir gol atman yeterli. Atamazsan da Serdar hocan seni bekliyor.
- Yok atarım ya niye atamayım?
Cem
- Eğer hala durum, o küçükken ki gibiyse sen zaten bizi yenersin ama hiç sanmıyorum. Biz büyüdük.
- Değil mi ya! Siz büyüdünüz beni bırakıp koskoca takım oldunuz. Ama ben de boş durmadım.
Sahada yerlerimizi aldık top ben ile başlayacaktı. Selim
- Hani geçenlerde sormuştun ya karşı rakip olsam ne olur diye? Gerçekten tuhaf oluyor ama güzel. Hadi yapalım.
- Aynı eski mahalle maçı gibi.
- Evet.
Canım arkadaşım bilmiyor ki bu ilk karşılaşmamız değil. Düdük çaldı. Biz başladık. Ben topu Selim'in solundan atıp sağından geçtim ve yakaladım. Hepaini ayak hamleleriyle geçerken defansa geldim. Hızlandım. Fatih'e öğrettiğim hareketi uygulayarak. ( Havada takla atarken topu bacakların arasına alıp gelen tekme defansını atlatma. - 9. Bölüm de vardı.- ) Geçtim. Ve Batı'ya öğrettiğim hareketle sertçe topa vurdum. ( 9. Bölümde ki hareket.) top direkten sekti ve kaleye girdi.
Hoca ve iki takım da bana döndü. Hoca
- Sen az önce Kartalları mı yendin?
- Hayır, ben az önce küçükken sürekli bana yenilen bir takımı yendim.
Nefesimi düzenledim. Gidip su aldım içerken iki takım yanıma geldi. Koç hoca
- Peki takıma girdin.
Cem
- Bizi yine yendin ama nasıl? Futbolu bırakmıştın sen.
- Geri başladığımı söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensiplerim Futbol
Random- Eeeee, koç sorun ne? - Sorun şu ki, yeni gelen oyuncunun sözleşmesindeki kurallara uymalısınız. - Kurallar? - Evet, kurallar. Zaten gelince de göreceksiniz gelmeden önce uymanız gereken kurallardan biri sakın şapkayı açmaya çalışmayın. - Şapka...