·6· ·Özür·

2.8K 192 12
                                    

Çocuk ile bir fotoğraf çekindim. Belkide içimdeki sadece vicdan azabıydı. Ve içeri girerken Ege

- Bu kim?

- Belki sonra anlatırım.

Soyunma odasına gittik. Ben cantay aldım ve koç da dahil takıma mesaj attım

- Maç bittiğine göre ben gideyim. Herşey için sağ olun.

Ben koça baktım. İçten içe benim kalmamı istemesini istiyordum.

- Peki şimdi git o zaman.

Arkamı döndüm.

.....................................................
Koçun sesini duydum.

- Git. Git ama bizimle Şahinler'in evine git.

Arkamı döndüm. Koç bana anahtarı verdi. Hep birlikte eve gittik. Koç gittiğinde oturduk. Fatih gelene kadar otuz iki dış sırıtmıştı. Hâlâ sırıtıyordu.

- Fatih ne sırıtıp duruyosun?

- Bir an cidden gelmeyeceksin sandım.

Ege konu dağıtmak için

- Goller inanılmazdı.

- Sizede birkaç taktik gösteririm.

- Harbi mi?

- Tabi oğlum ayağıma mi yapışır? Neyse.

Can

- Özür dilerim.

- Sorun değil takma.

- O çocuk kimdi harbiden?

Biraz susunca

- Tabi ya kurallar unutmuşum.

- Bunu kimseye söylemeyin ama o çocuk benim futbolu bırakma sebebimdi.

Hepsi birlikte

- NE!?!?!?!?!

Eymer

- Şaka.

- Hayır, aksine olabildiğince gerçek ama aynı zamanda tekrar futbola başlama sebebim de o.

İkinci kez

- NE!?!?!?!?!?!

- Şunu düzgün anlat.

- O çocuk benim öğrencimdi. Benden bir teknik öğrenmek istedi çok ısrar edince bende gösterdim. Tekniği yaparken yaralanıp sakat kaldı. Sonra ben futbolu bıraktım. Yıllar sonra bir mektup gönderdi. Benim için futbola tekrar gel bu seni hatan değildi. Diye bir mektup. Bende tekrar başladım. Sonrasında koç mahalledekileri izlerken bizimkiler eğer bizi beğenmediyseniz mahallede biri var eskiden mükemmel bir futbolcuydu onu bükün demişler. Koç beni buldu ve olaylar böyle gelişti.

- Sende bizim yenildiğimiz görünce o çocuk için bizimle oynadın.

- Birnevi öyle oldu. Neyse ben birşeyler hazırlayım.

Birseyler hazırlamak için dolabı açtım . Eşyaları masanın üstüne koydum. Başım döndü tutundum. Geçer diye umursamadım ama sonra gözlerimin kapandığını ve yere düştüğümü hissettim. Etrafa tutunmaya çalıştım ama eşyaları devirdim.

......................................................................
Batı'nın ağzından

Anka içerde birşeyler hazırlamaya gitti. Çok geçmeden içerden bir gümbürtü geldi. Hepimiz koşarak mutfağa gittik. Bütün eşyalar yere saçılmıştı. Anka yerdeydi. Eğildim.

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin