Can
- Ben soruya geçeyim. Tabiki sona kalan kişi Anka sorum sana.
Fatih ekran başından kalktı
- Ben okurum
Can
- Yüzünü açacak mısın ve açarsan ilk göstereceğin kişi ben olurmuyum?
Can bana odaklandı. Akın
- Bunu konuştuk Can yüzünü açmak istemiyor onu zorlu-
Sözünü kesen Fatih oldu
- Diyor ki...
..................................................................Herkes ona baktı Fatih yazıyı okudu
- Diyor ki yüzümü açabilirim tabiki ama bu kişi sen olmayacağından eminim.
Hepsi bana bakarken Can
- Neden?
Fatih
- Diyor ki... Nedeni çok açık değil mi ben eğer yüzümü açarsam bu sen olmazsın bu kişi muhtemelen Fatih olur.
Can yüzünü eydi.
- Haklı sayılırsın geldiğinden beni sana güvenemedim şimdi sana güveniyorum ama sanırım geç kaldım. Seni anlıyorum çünkü Fatih sana en başından beri arka çıkan kişiydi bense sana hep köstek oldum.
Fatih
- Diyor ki... Eğer sadece birinize söylersem o kişi muhtemelen Fatih evet ama ben eğer söylersem hepinize bir söylerim.
Hepsi gelip bana sarıldı. Videoyu kapattılara. Gül
- Gerçekten çok iyi birisin. Yaptıklarım için özür dilerim.
- Ne yaptın ki bana?
- Gözde meselesi felan var ya.
- Sorun değil.
Koç içeri girdi yanımızdaydı.
- Yayını izledim güzeldi.
Can bana baktı
- Senin kim olduğunu kimse bilmiyor değil mi yani kardeşine bile söylemediğini söylemiştin.
- Evet kardeşime söylemedim ama size yalan söylemeyeceğim benim kim olduğumu geçen sefer bir kişiye söyledim.
Hepsi şaşkın şaşkın bana baktı Akın
- Kime söyledin peki?
- Bunu size o istemediği sürece söylemem üstelik onu sıkıştırmanızı istemiyorum.
Ege
- Sıkıştırmıyacağız lütfen söyel.
- Dedim ya izni olmadan söyleyemem.
Fatih
- Ama-
Sözünü kesen koç oldu
- Onu sıkıştırmayın o kişi benim.
Herkes
- NE?!?!?!?!
Koç
- Yardıma ihtiyacı vardı ve yardım etmem için bana kimliğini söylemek zorunda kaldı. Ama sakın beni yada onu sıkıştırmayın. O istemediği sürece ben onun gizli kimliğini bilmiyorum.
Can
- Peki. Zorlamayacagız. Yani en azından ben.
Herkes buna daha çok şaşırmıştı. Batı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensiplerim Futbol
Random- Eeeee, koç sorun ne? - Sorun şu ki, yeni gelen oyuncunun sözleşmesindeki kurallara uymalısınız. - Kurallar? - Evet, kurallar. Zaten gelince de göreceksiniz gelmeden önce uymanız gereken kurallardan biri sakın şapkayı açmaya çalışmayın. - Şapka...