·3· ·Mahalle Maçı ·

3.4K 220 62
                                    

Sahadan çıktığım anda üstümdeki kapşonu çıkarttım üstümde kısa kollu vardı. Kapşonu çantama koyup bir kenara sakladım. Bu sırada telefon çaldı arayan Duygu'ydu.

- Efendim Duygu.

- Şeyy, Yağız taburcu olmuş, tekrar yurdışına gidiyormuş.

- Ne hemen geliyorum.

- Bence hastaneye değil eve git. Çünkü Yağız oraya gidiyor.

- Tamam.

Telefonu kapattı. Tam o sırada arkamdan bir ses duydum Fatih'in sesiydi.

....................................................................

- Pardon.

Arkamı döndüm.

- Şey az önce burdan geçen kapşonlu zayıf bir erkek gördünüz mü acaba?

- Evet, taksiye binip şu tarafa gitti.

- Peki sağ olun.

İçeri girdi. Bende bir taksiyle eve gittim. Bir an çok korktum anlayacak diye. Şoföre döndüm.

- Sen hiç söyleme eminim bayağı tuttu ve sende bana 10 yla aza halledersin.

- Sen nerden biliyon abla ya.

- Geleceği görüyorum ben.

- Yok artık hadi canım.

- Tabi bak şimdi sanada bakıyom.

- Olur.

Biraz düşündüm kesin Yağız surdan geliyor bu adamda oraya dönecek Yağız adresi kesin sorar.

- Sen surdan döneceksin ve karcı na genç kaslı yakışıklı bir çocuk çıkacak ve seni durdurup adres soracak. Dur bi balıyım

Biraz düşünür gibi yapıp

- Y y hıh Yağız adı Yağız.

- Ciddi mi diyon abla?

- Ciddi diyom.

- Tamam sen 30 ver yeter.

- Al.

Parayı verip içeri girdim. Biraz sonra Yağız geldi sarıldık.

- Gidiyormuşsun.

- Evet, Duygu mu söyledi?

- Sence ?

- Benimkide soru. Bak ne diyeceğim daha demin surda adres sormak için bir taksiciyi durdurdum. Bana mal mal bakıp Allahım sana geliyorum abla ermiş çıktı. Dedi. Hiç bir şey anlamadım.

- Ben anladım sana sonra anlatırım.

- Çiçekleri aldım. Teşekkürler.

- Önemli değil. Bir daha böyle birşey olsun sizin ikinizide fena yaparım.

- Tamam, ben artık gidiyim uçak kaçmasın.

- Hemen gitmeseydin.

- Öyle gerekti. Görüşürüz.

Sarılıp ayrıldık. Bende çiçekçiye gittim.

- İyi günler.

- İyi günler.

- Ben sabah arayan hastaneye çiçek gönderen ücretini ödemek için gelmiştim.

- Aaa, tamam borcumuz 60 TL.

Allahtan evde yanıma 100TL aldım. Parayı verip çıktım. Akşam olmuştu. Stada gidip çantayı aldım. Üstümü değiştirip yukarı çıktım. Kapı kilidini koçtan almıştım. Kapıyı açıp içeri girdim biraz dolaştığım için bayağı geç olmuştu.

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin