İlk oy DLRABADLMURAT
İlk yorum Gizemlijyazarİyi okumalar...
............................................................................Soyunma odasına girdim. Bizimkiler de benim gibi erken gelmiş. Yedekler birazdan gelir. Koça döndüm.
- Gül ile Can nerde?
- Bilmiyorum. Ama hemen gelseler iyi olur.
İçeri Gül girdi. Bir süre sonra yedeklerle geldi. Biz sahaya çıkıp ısındık. Can hâlâ yoktu. Koç'a yaklaşıp telefona
- " Bunu söylemek istemezdim ama Can gelemeyecek sanırım Yağız'ı geçirelim. "
- Yapçak bir şey yok ama... Biliyorsun ki Can olmadan işimiz imkansıza gidiyor.
Yaklaştım sesizce
- Düdük çalacak Can yok ne yapalım!?!
Yağız, Can'ın yerine geçti. Herkes yerinei aldı. Top geldi ve hakem yazı-tura attı. İlk biz başlıyoruz güzel. Can hâlâ yoktu. Düdük çaldı. Maç başladı.
............................................................................
Can gelmişti. Koç hemen Can ile Yağız'ı değiştirmişti. Topu almamla fırladım. Selim'i ,Batı'yla paslaşarak, kolayca geçtim. Bizi yandan topa hamle yaptı. Topu yukardan attım gösümde durdurup Fatih'e pas attım. Fatih topu tutmk üzereydi ki. Araya giren Cem topu alıp Selim'e fırlattı. Biz defansa koşarken Can'a baktım dalgın gibiydi. Kafasını dağıtmak ister gibi iki yana salladı ona dediğim gibi geride kaldı. Selim ilerledi ama Can'dan geçemedi. Can topu hızla Rüzgar'a attı. Rüzgar ilerleken Eymer'e, Eymer Batı'ya pas attı. Batı ilerliyordu ama karşı defan hızla üstüne geldiğinden geri pas ile topu Fatih'e yolladı. O ileri doğru koşarken defans Fatih'e geliyordu. Fatih bana pas atarken defans çokta topu almıştı. Biz onların sahasında oluğumuz için geri koşmaya başladık. Onlar çoktan bizim defansa gelmişti. Ama Can yeride değildi. Ne yapıyor bu! Ona geride kalmasını söylemiştik. Selim kolayca geçti ve şut çekti. Gol! Skor 1-0. İlk yarı boyunca Can dalgındı ama başka gol girmesine izin vermedik. İlk yarı duduğu çaldı ve soyunma odasına girdik. Sinirle- Ne yapıyorsun Can!
Koç
- Sana geride kalmanı söylemiştim.
Can
- Kusura bakma koç. Aklım başka bir yerde.
- Bu maçtan önemli ne olabilir!
Can derin bir nefes aldı. Kafasını öne eğdi. Sonra kalırıp bana baktı
- Ateş ile ne konuştunuz?
- Anlamadım.
- Ateş ile konuşmuşsun.
- Gül mü söyledi?
- Ha Gül ha başkası ne fark eder?! Ateş ile ne konuştun?
- Bişey değil.
Koç dahil hepsi bana bakıyordu söylemem için. Batı
- Söyleyecek misin?
- Sultanlar takımında ilk onbir teklif etti. Yani Arya olan bana. Beni yedeklerle sandığı için. Saçmaladı işte.
Koç
- Ne dedi?
- Şahinlerin bana değer vermediğini söyledi. Sultanların o değeri verebleceğini. Şahinler'in yedeklerinde olamam gerektiğini söyledi. Sultanlar ekibinin beni ilk on bir de görmek istediğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensiplerim Futbol
Random- Eeeee, koç sorun ne? - Sorun şu ki, yeni gelen oyuncunun sözleşmesindeki kurallara uymalısınız. - Kurallar? - Evet, kurallar. Zaten gelince de göreceksiniz gelmeden önce uymanız gereken kurallardan biri sakın şapkayı açmaya çalışmayın. - Şapka...