•26• • Arya? •

2K 153 23
                                    

15 dakka sonra ilk yarının bitmesine yaklaşık 5 dakik kaldı. Koç mola istedi hakem düdüğü ile mola başladı.

- Hakem taraflı.

Yazdım. Koç

- Kesinlikle. Sürekli göz yumuyor. Beyler dikkatli olun. Doruk işin büyük kısmı sende böyle giderse daha çok penaltı yeriz. Kaleci olarak sana güveniyoruz.

Maç tekrar başldı. Maç bitimine saniyeler kala ben taraftara daha yakındım. Bir anda tribünlerden biri atlayıp Kapşonluyu çekti. Hemen yere çöktüm. Yüzüm gözükmek üzereydi.
.................................

Bir anda Can'ın üstüne çıkarıp formasını attığını fark ettim aynı şekide bütün ekip formasını çıkarıp üstüme attı. İlk yarı bitiş düdüğü çaldı. Ben formalardan gözükmesem de ekibin hepsi sarı kart yemişti. Can oyun dışı edilmişti çünkü ikinci sarı kartı olmuştu.

Ben formalar ile birlikte soyunma odasına girdim. Odada koç ekip ve ben vardım. Benim yüzümü kapatmama yardımcı olan ise bir tek formalar vardı.

Formaları üstümden attım derin bir nefes aldım. Koça döndüm.

- Nerdeyse yakalanıyordum.

Ekip şok olmuştu. Ben bunu fark edince el sallayıp

- Merhaba millet.

Dedim. Fatih

- Arya?

Oturdum ekip hâlâ şaşkındı. Bana bakıyordu. Önce koça baktım sonra nefes aldım ve.

- Bişey söyleyin.

Dedim. Batı

- Ama sen Arya'sın. Anka nerde?

- Ne saçmalıyorsunuz? Benim Arya Anka sizin söyleminiz ile Anka Şahinler.

Herkes oturdu. Koça baktım.

- Koç bence iyi fikir değildi.
.........................................................
^ Maçtan önce koç ile konuşurken^

- Koç Emre rüyyasında kapşonumun çıktığını görmüş. Ben de tuhaf hissediyordum. Sanırım maçta yüzüm açılacak.

- Ne yapacaksın?

- Ekip hakkında düşünmedim ama ekip dışında herkes için biraz erken.

- Bence ekibe söylemelisin.

- Pek ama iyi fikir olduğunu sanmıyorum. Umrım beni dışlamazlar.

- Artık zamanı geldi.

.........................................................

Bir süre ses çıkmmıştı. Sonra birden Fatih'ten beklemediğim şekilde sinirlendi.

- Aynı okula gidiyoruz Ve sen biz söylemedin mi!!!!?

- Ben-

- En azından kız olduğunu söylemeliydin.

Batı

- Fatih haklı neden erkek olduğunu söyledin.

Eymer

- Bunu nasıl yaptın!?

Ekip bu gibi cümlelerle üstüme gelmeye başladı. Gözlerimin dolduğunu hissetim. Hani söz vermiştin hani beni dışlamaycaktınız. Ben bundan korkuyordum. Aralarında birşey demeyen bir tek Can vardı. Can'a baktım.

- HADİ SEN DE BİRŞEY DE! BEN SİZE ERKEĞİM DEMEDİM SİZ ÖYLE DEDİNİZ. HANİ SÖZ VERMİŞTİNİZ. SİZE NEDEN YÜZÜMÜ GÖSTERMEDİM BİLİYOR MUSUNUZ? İşte tamda bu yüzden.

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin