•28• •Kanlı Rüya•

1.8K 143 50
                                    

Batı'nın ağzından

Biz Emre ve Eymer düzelene kadar bekledik. Aslı ile Arya çıkmıştı. Bunlar ne ara bu kadar yakın oldular anlamadım. Birde nasıl oldu onuda anlamadım. Emre ile Eymer normal konuşsalarda bizi net duymuyorlardı. Ah be Ege! Ses tonuna tüküreyim.

Çok geçmeden ikili düzelmişti ama Ege olduğu kanepeye sanki imanı var gibi dahada sinerek suçlanmalardan kaçmaya çalıştı. Bir süre sonra telefonum çaldı.

- Alo kimsiniz?

- Ben karakoldan arıyorum. Aslı Lider'i ve Anka Şahinler'i tanıyormusunuz?

- Evet ne oldu?

- Şu anda burda ve gelseniz iyi olur.

- Ne?!? Tamam.

Telefonu kapattım. Bizimkilere baktım.

- Anka ve Aslı hapse girmiş.

Tüm ekip

- Ne!?!?!
..........................................................................
Bir kez daha nezarethaneye gittik. Bu Anka neden bizim akrabalarımız ile buluşunca hapse giriyor. Biz kapıyı açtırırken Aslı ve Anka bize baktı. Eve dönerken Aslı

- Pekala şöyle bakmayı kesin. Anlatıyorum. Araba yarışı vardı ve biz ona gittik.

Ege

- Yarışı polisler mi bastı?

Aslı

- Aslında pek sayılmaz. Yarış izinleri alınmış halka kapalı bir alandaydı. Sorun şu ki yarışa girdik. Ve Anka ile kazandık. Ordaki kızlar Anka'ya sarktı. Anka rahatsız olunca ben de onlara rahat bırakmalarını söyledim.

Gül

- Eeeee, sonra?

- Sonra bana küfrettiler. Ve Anka bana küfreden herkesi bir güzel dövdü.

Bu sırada herkese Anka'dan mesaj geldi.

- Ama çok iyi dövdüm.

Aslı güldü.

- Evet baya iyi dövdü. Tam bir sanat eseri gibiydi. Neyse konu bu değil. ... Sonra Anka'nın kavga yaptığını görenler kavgaya girdi ve bende ona dokunanları dövdüm sonra olaylar büyüdü ve yüz yılın kavgasını başlatmış olabiliriz.

Ben

- Sonra polisler geldi ve sizi ayırdı mı?

Aslı

- Şey... Aslında polisler geldi ve bizi ayıramadılar. Ta ki karakoldaki bütün polisler gelip birini tutana kadar.

Ege

- Kızım siz nasıl müebbet yemediniz?

- Olayı başından beri çeken biri varmış ve polisler o kızları kışkırtıcı hareketler yaptığını öne sürüp bizi saldılar.

Can

- Bu kadar şeyi bu kadar kısa sürede nasıl yaptınız?

Aslı

- Biraz hızlı yaşadık olayları.

Eve geri döndüğümüz zaman Anka gidip Arya olarak gelmek istedi. Bizde onay verince aşağıda üstünü değiştirdi. Bu sırada Can

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin