·7· ·At Çiftliği·

2.6K 181 14
                                    

Can'ın ağzından

Hepimiz havuzdan çıktık. Bu sırada Eymer, Emer ve Ege bir anlaşma yaptılar ve gidip Anka'nın sandalyesini tuttular ve kaldırdıydılar. Anka'yıda havuza attılar.

Hepimiz gülerken Anka'nın su yüzüne çıkmadığını dar ettim. Bir anada durdum ve

- Anka?!?

Hepsi ona bakıyordu ama o çıkmamıştı. Bulut

- Boğuluyor!!
...........................................

Diyince ben, Batı, Ege, Eymer, Fatih ve Emre havuza atladık. Diğerleri biz atladığımız için atlamamıştı. Biz Dalınca Anka yerden destek alarak su yüzüne atladı. Kahkaha atarak gülmeye başladı. Hepimiz suda çıktık. Sinirle ona baktık. Oda durdu ve bir kağıda yazı yazdı ve yanındaki Doruk'a verdi. Doruk

- Şaka öyle değil böyle yapılır. Yazıyor dedi.

Birşey da yazıp verdi.

- Yüzlerinizin su halini görmelisiniz. Yazıyor.

Doruk baktı. Gülmeye başladı.

- Şu halinize bakın havuza altı kişi daldınız.

Birbirimize bakıp gülmeye başladık.
...............................................................
Anka'nın ağzından

Ben yukarı çıktım. Ayaklarım ıslak diye kayınca düştüm. Yan taraftan tutumaya çalışırken bir masa örtüsünü çektim. Yere devrilen süs tabaklar ve diğer şeyler yere çarpınca gürültü çıkardı bende yerden kalkarken burnumun kanadığını fark ettim.

Kapıyı yumruklamaya başlayan iki takım. Bir yandan da bağırıyordu. Bense yerden yavaşça kalkıp bir peçete aradım. Ama yoktu. Kapıyı kırmak için sesler kesilmişti anlaşılan. Kapıyı açtım. Yer kan olmuştu. Elim kandı. Ve hala burnum kanıyordu. Fatih yere baktı. Diğerleri manzarayı görünce birden yanıma geldiler.

En sonunda çekmemeden bandajlarımdan birini çıkartıp burnuma bastırdım. Bir kalem kağıt aldım ama onlar da kan oldu.

- Bir şeyim yok. Ayağım kaydı. Düşünce burnum kanadı. Çıkında ben bir üstümü değiştireyim.

Fatih

- Gel hastaneye gidelim. Belki bir şey olmuştur.

- Uzatmayın.

Yazdım hepsi çıkınca üstümü değiştirdim. Bir bez alıp yerleri temizledim. Elimi yıkayıp aşağı indim. Bir peçete aldım. Biraz büktüm ve burnuma koydum.

Diğerlerinin yanına oturdum. Hepsi bana baktı.

- İyiyim. Öyle bakmayın.

Rüzgar

- Pekiii sen öyle diyorsan.

Bir oh çekip durdum. Can biriyle mesajlaşıp sırıtıyordu. Yanımda oturan Akın'ın koluna vurup kafamla Can'ı gösterdim. Sırıttı

- Hayırdır karşim, kimle mesajlaşıyorsun?

- Biriyle tanıştım. Dm'den Tuğba diye biri. Futbolu ve beni çok sevdiğini yazmış. Profili bu

Bir resim gösterdi. Bizde baktık. Ali kapıyı sertce kapayarak içeri girdi.

- Millet ilerde bir at çiftliği var. Hadi gidelim.

Fatih

- Ben gelirim.

Selim ile Cem

- Bizi de say.

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin