İlk yorum ile ilk oyu kimin yazdığını bulamadım kusura bakmayın. Artık diğer bölüme kısmet.
Herkese iyi okumalar...
..................................................................Gelecek maç Kartallarlaydı doğru.
- Yok ya ondan değil.
- Peki anlatmak istemiyorsan üstelemiyeceğim ama sana neyin iyi geldiğini biliyorum.
- Neymiş?
- Tabiki canın Kankaların ile güzel bir maç.
- Saçmalama Selin gecenin bir yarısı olmuş siz nasıl geleceksiniz.
- Aaaaa. O ne demek duymamış olayım bir kanka bir kanka için herzaman uyanık kalabilir.
- Saol.
- Geliyoruz biz o zaman sen adres at.
- Tamam.
Telefonu kapattım adresi attım. Hazırlanıp çıkmak için kapıyı açtım. Tam karşımda biri vardı.
- Selam. Bir yere mi gidiyorsun?
...........................................................................
- Can? Sen nasıl buldun beni?
- Gül telefonu çantaya koymadan önce 8 saatlik konum atmış. Ordan buldum.
- Bu Gül de iyi alıştı.
- Biraz öyle oldu. Eee? Sen nereye?
- Selim gil gelecek biraz maç yapacağız.
- Niye daha yeni antremandan çıktın.
- Mutsuzken futbol beni düzeltiyor ondan.
- Bende geleyim mi?
- Gel bari.
İkimiz sahaya gittik. Selimler geldi.
- Güzellik.
- Selam.
- Selam.
- Can da geldi sorun olmaz demi?
- Olmaz. Hazırlanalım, takımları kurarız.
- Olur.
Biz hazırlanırken aklıma eskiden yaptığımız maçlar geldi.
- Eski maçları hatırlıyor musun?
- Hatırlamam mı ne kadar güzeldi.
- Eskiden futbol masumdu cocukken yaptığımız mahalle maçları en fazla bir iddea içindi. Şimdi işler değişti.
- Futbol yine aynı futbol.
- Evet sadece kişiler değişti. Eski maçları özledim.
- Yapalım o zaman eski maçlardan bir tane.
- Bana uyar siz hep ben tek. Bir dediğini yapmasına.
- Can da seninle olsun.
- Tamam. Ama unuttum sanma zaten bir istek hakkım var bunuda kazanıp ikikersem görüşürüz.
- Aaa. Bu sefer bizde.
- Görelim.
- Görelim.
Topu aldım ve tek tek geçmeye başladım. Defans önüne geçince Can'a pas attım. Can topu yakalayacağı sırada Cem geri gelip topu yakaladı. Uzun bir pas ile Selim'e attı. Selim bana baktı gülümsedi. Yavaşça topa vurdu. Top bizden uzakta olduğu için yetişemezdim zaten. Zıp gol oldu. 1-0. Yarım saat sonra. Sözde beni motive için gelen ekip bizi 3-2 yeniyordu. Selim nefes nefese önümde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensiplerim Futbol
Random- Eeeee, koç sorun ne? - Sorun şu ki, yeni gelen oyuncunun sözleşmesindeki kurallara uymalısınız. - Kurallar? - Evet, kurallar. Zaten gelince de göreceksiniz gelmeden önce uymanız gereken kurallardan biri sakın şapkayı açmaya çalışmayın. - Şapka...