·23· ·Tatil·

1.6K 140 14
                                    

Gül artık gülmüyordu. Deniz'e döndü ve sıktığı yumruğu sertçe Denizin çenesine geçirdi. Deniz yana düştü ve ağzıma dolan kanı tukurdu. Yanında ufak bir kan göleti olmuştu bile. Hepimiz şaşkın şaşkın onu izliyorduk. Gül adamın üstüne oturdu ve yalasından tutup bir yumruk daha geçirdi.

- Bana bak aşağılık herif. Ya Anka abinin yetini söylersin ya da seni allah yarattı demem öldürürüm. DUYDUN MU LAN BENİ!!!!!!

Gül bir yumurk daha geçiedi ve ardadra. Yumuklarken Deniz

- Dur tamama dur! Eski fabrikada kilitli bir odada.

Gül üstünden kalktı. Hepimiz sok olmuş bakışlarala ona bakarken Gül bize sırıtıp eski haline döndü ve

- Hadi ne duruyorsunu? Maç birazdan başlar Can abi acele et.

Biz şoku atlattık. Gül gidip elini yıkadı kan sıçrayan çorapşarını ve kramponlarını değiştirdi. Ben koşarak çıktım. Koç arabasını vermişti arabayla eski fabrikaya gittim. Kilitli bir olda kapısını buldum

- ANKA!!!!

Kapının önündekileri khemen çektim ve kapıyı kırarak açtım Anka içerdetdi üstü kandı. Yaralanmıştı ve öylece yerde yatıyordu.
.........................................................................
Hemen nabzına baktım yavaşyı ama atıyordu. Kucağıma alıdım. Ağlıyordum. Onun da beni bırakıp gitmesinden korktum. Yolda aradığım ambulans dışarda bizi bekliyordu. Hemen içeri girdik. Koçu aradım. Koç

- Maç çoktan başladı. Anka'yı buldun mu?

- Koç. Anka yaralanmış nabzı çok düşük hastaneye gidiyoruz.

Telefonu kapattım.
....................................................................
Gül'ün ağzından

Bu kadar yeter kimse benim sevdiklerim hakkında böyle konuşamaz. Yüzümdeki gülümsemeyi sildim. Deniz'e döndüm ve sıktığım yumruğumu sertçe Deniz' in çenesine geçirdim. Deniz yana düştü ve ağzıma dolan kanı tükürdü. Kan çoraplarımı ve kramponları kirletmişti. Adamın üstüne oturdum ve yakasından tutup bir yumruk geçirdim

- Bana bak aşağılık herif. Ya Anka abinin yetini söylersin ya da seni allah yarattı demem öldürürüm. DUYDUN MU LAN BENİ!!!!!!

Adamı durmadan yumruklar geçirmeye başladım. Adam en sonunda

- Dur tamama dur! Eski fabrikada kilitli bir odada.

Deniz'in üstünden kalktım. Herkes bana şaşkın ifadelerle bakıyordu. Normal tabi kimse benim sevdiklerime zarar verildiğinde yapabileceklerimi bilmiyordu. Sırıttım ve normal tavrımı aldım.

- Hadi ne duruyorsunu? Maç birazdan başlar Can abi acele et.

Onlar bu şoku atadurdun ben gidip elimi yıkayım. Elimi yıkadım ayakkabımı ve kramponşarı değiştirdim. Yerdeki kan göletini Can abi gittiğinde fark ettim.

Maça çıktık ben her seferinde haber var mı diye koça bakıyordum. Bizim takım dan ben bir gol atmıştım. Ama Yağız'ın savunması hafif kalıyordu. Bu yüzden top gerideyken deatek için geri gidiyordum. 30. Dakikaya girdik. Koç'a baktım biri ile konuşuyordu. Telefonu kapattı. Benim baktığımı gördü. En hızlı şekilde koçun yanına gittim. Ekip bana baktı.

- Koç ne oldu?

Koçun gözünden yaşlar döküldü.

- Can, Anka'yı bulmuş ama Anka yaraşıymış. Nabzı çok düşükmüş.

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin