·13· ·İki Sorun·

2.2K 157 16
                                    

Yere inmeden topu havalandırdım ve yere inerken röveşata ile şut çektim. Yere indim ama ayağımın acısına kalkamadım belli etmemek için kendimi zorlarken gol olduğunu fark ettim.

Herkes sevinç içinde bağırdı. Takım bana baktı. Maç devam ediyordu. Ayağı kalkmam için işaret yaptılar bense acıdan kalkamadım ve tepki vermemek için dişlerimi sıkıyordum.
.............................................................

Hakem kalkmam için işaret yaptı ve ayağa zar zor kalktım. Sağ ayağım üzerine basamıyordum. Top ileri atıldı ama oraya koşamadım. Can topu kurtardı. İleri attı topu Fatih yakaladı ben olduğum yerden oyunu seyrediyordum. Dişlerimi sıkıyordum ama belli etmemek için ellerimi sıkmıyordum.

Fatih bana pas attı çünkü kale önündeydim. Bense sağ ayağımla vurdum. Top gol girdi ama bende yere düştüm. Çok açıyordu. Çimleri sıkarken koptu ve elimde kaldı acıyla bağırdım. Fatih yanıma geldi. Ben derin derin nefes aldım. Son kez dayanıp çorabı çıkardım bacağıma sardım. Fatih'ın sırtına iyi olduğumu belirtmek için iki-kere vurdum ve kalktım.

Sağıma çok basmadan yedek kulübesine gidip çorabın tekini aldım ve giydim. Tekrar yerimi aldım. Şu an durum berabereydi. Maçın ilerleyen dakikalarında ayağımın ağrısından hareket edemedim. Koç bunu farkedip benim ile bir oyuncu değişikliği yaptı. Ben yedeklere geçtim. Bir sağlık görevlisi ayağıma baktı.

- Çatlamış.

Dedi sardı. Koca baktım kağıda

- Oyuna girmem gerek.

- Olmaz

- Koç küçük bir çatlak sadece lütfen izin ver.

Beni duymazdan geldi. Maçı izlemeye devam etti. Takım sıkıntıya girmişti. Bir gol gerekiyordu. Sonuç 3-3 idi. Takımdaki yedekler teke tek sakatlanınca yada yoğrulunca koç beni çıkartmak zorunda kalacaktı. Bana çaresizce baktı.

- İyi değilsin seni çıkaramam.

- Ben gayet iyiyim ayağımın üstüne basabiliyorum.

Dişlerimi sıkıp zorla zıpladım. Ter dökmeye başlamıştım ama iyiki gözükmüyordu. Koç en sonunda izin vermek zorunda kaldı. Maça çıktık ve son taktiği uyguladık. Herkes yerlerini değiştirdi. Top onlarda başladı. Topu yakalayan Eymer Can'a pas attı. Can abanarak topu dikti hepimiz yerlerimize koşarken diğerleri oldukları yerde kalakaldı.

Top geri tam Can'ın üstüne geldi. Can topu göğsünde durdurarak pas attı. Pas trafiğinde Ateş

- DEFANSA GEÇİİİN!!

Ama çok geçti. Fatih, Batı'ya pas attı. Batı'yı engellediler. Batı bana pas attı. Bense gol attım. Ama artım mideme vuran şidetli ağrıyla beraber ayağımı hissetmedim. Bağırdım. Gol olmuş siren sesine benim sesim duyulmuyordu.

Siren kesildi. Sesim sahada inledi Şahinler taraftarı sıtada atlarken güvenlikler onları tutuyordu. Fatih ve diğerleri yanıma geldi. Doruk beni kucağına alıp köşeye götürdü. Sağlık ekipleri geldi. Ekibe servise gitmesini söyledim(yazdım).

Koçta söyleyince ekip gitti. Sağlık görevlisi yanımıza geldi bağırıp duruyordum. Ağlıyordum da ama gözükmüyordu. Kadın beni sedyeyle yatırdı.
................................................
Koç'un ağzından

Koşarak otobüse gittim. Şoföre gitmesini söyledim. Takıma döndüm. Fatih

- Koç, Anka nerde?

- Siz stada Anka hastaneye gidiyor mağlesef.

Hepsi aynanda

- Ne !?!?

Prensiplerim FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin