Dedykowany
Vivianne_04To jak wierzysz w tą historię jest czymś niesamowitym!😍Trzymaj!❤
Kochani mam prośbę! Jak już skończycie czytać rozdział obowiązkowo, zerknijcie do tej pani! ❤
MELODY
Słup ogłoszeniowy jest zasłonięty tylko jednym ogłoszeniem. Impreza w stylu country. Plakat przysłaniał pozostałe informacje. Na samej górze widać było kowboja, który wyciągnięty palcem kierował w dół, dokładnie tam, gdzie mieściło się więcej szczegółów dotyczących imprezy.
Kochasz lata osiemdziesiąte?
Lubisz tańczyć?
Masz w sobie coś z kowboja?
Przyciągasz do siebie melodię jak lasso?
Jeśli odpowiedziałeś „ tak" na wszystkie pytania, nie może cię zabraknąć na naszym Country &Dance.
–Co myślisz?–pytam przyjaciela.
–A co mam myśleć?
–Archer, to znak. Dla ciebie! Impreza zaczyna się za równe trzydzieści minut. -Zerkam na zegar stojący w jednej z witryn sklepu.
–I co w związku z tym?– Nie podziela mojego entuzjazmu.
–To znaczy, że musimy tam iść.
–A wyglądam ci na kowboja?
-Jeśli przymrużę oczy to tak.
Podpiera się pod boki.
-To inaczej... sam kapelusz nie czyni ze mnie zawodowego kowboja.
-Przecież nikt tego nie będzie sprawdzał.
-Nie jestem co do tego przekonany...
-Świetnie, to idziemy.
-Rozumiem, że „nie" znaczy tak", tak?
-W języku kobiet owszem. Szybko się uczysz.
-Cóż miałem na to czas od dziesiątego roku życia.
-Przyznaj, że terapia śnieżno- wstrząsowa zrobiła swoje.
Szatyn unosi brwi w górę.
-Próbujesz mi właśnie powiedzieć, że przysłużyła mi ta kulka, którą trafiłaś prosto we mnie?
-Oczywiście. Zwoje mózgowe działają bardzo sprawnie od tego czasu.
Patrzy na mnie z ukosa. Po czym wzdycha.
-Masz szczęście, że cię lubię.
Dochodzą do nas głośne rozmowy i postukiwania szklankami, A w tle słychać muzykę i dźwięki gitary. Zapach drewna i świeżej farby sugerują, że świetlica była niedawno odnawiana. Zresztą jest to widoczne po tych paletach drewna, na których jest ustawiona duża beczka. Nad nami zawieszone są lampiony. Przechodzimy obok żywopłotów, które okalają drewniany płot. Część imprezy będzie więc na zewnątrz sądząc po stolikach, które są wystawiane przed budynkiem. Dwójka dorosłych facetów siedzi właśnie przy jednych z nich, żywo dyskutując.
Chcąc nie chcąc strzępki ich rozmów docierają do nas.
-Postawiłem w tym zakładzie niemal wszystkie swoje oszczędności i przegrałem.
-Ryzyko było, a i owszem.
-Zapewniałeś mnie, że wygram.
Mierzą się wzrokiem.
CZYTASZ
Nim odejdę, pokochaj mnie|New Adult
Romance"Nim odejdę, pokochaj mnie" Opis: Połączyła ich Huba Buba, którą poczęstował ją tamtego dnia w autobusie szkolnym. Spojrzenie karmelowych oczu wywołało ciepło w jej małym ciele. Bo kiedy spotykasz osobę, która cię rozumie, wiesz, że znalazłeś pokre...