29.07.2019
Ciepłe promienie słoneczne wpadały przez okno do jasnej sypialni na poddaszu. Młody chłopak przeciągnął się ociężale, uważając na bandaże, założone na nadgarstkach. Wyłonił się z pod pierzyny i zarzucił na stopy ciepłe kapcie. Zmęczony podszedł do komody, na której starannie ułożone zostały czyste ubrania.
Po kilku minutach obcowania w toalecie, doprowadzając się do porządku, Jeongguk wszedł do kuchni, która płonęła w smakowitych zapachach.
- Dzień dobry - powiedział opierając się o ciemny blat.
- Cześć Gguk, jsk sie spało? - zapytał z troską młodszy.
- Znakomicie i dziękuję, że mnie tu przygarnąłeś- zaśmiał się krótko - Ale nie będę Ci przeszkadzać i wracam dzisiaj do Daegu.
- Nie ma sprawy. Yoongi przyjedzie? - zapytał odkładając ostatniego posta na talerzyk. Brunet mrugnął tylko ciche "tak" i oboje zasiedli do stołu, częstując się śniadaniem.
^^^
- Wiesz, że jesteś u mnie zawsze mile widziany - powiedział, uśmiechając się do starszego, by po chwili zamknąć go w uścisku.
- Wiem Leedo, wiem i na pewno jeszcze kiedyś wpadnę - po chwili ruszył w kierunku stacji, oddalając się od domu przyjaciela, słonecznego miasta i Taehyunga, który wziął całą winę na siebie.
^^^
Leedo
Jesteś z siebie dumny?Taehyung, do kurwy, co ty masz nie tak ze swoim łbem?
Taehyung
O czym ty mówisz?Leedo
Ten biedny chłopak teraz włóczy się sam po mieście, bo nagle znalazłeś sobie lepsze zajęcie?Kurwa, oprzytomniałeś i wreszcie zobaczyłeś, ze masz chłopaka, który zdradza cię na lewo i prawo?
Taehyung
Co?!Kocham Sehuna i dobrze o tym wiesz, ze on mnie również darzy tym uczuciem, więc nie wpierdalaj się do mojego życia!
Leedo
Super, spoko.Tylko jak Ggukowi, który chciał popełnić samobójstwo, bo widział jak obściskujesz się ze swoim "chłopakiem", gdzie nigdy tak nie robiłeś i nie pozwalałeś mu na to, coś się stanie.. nie ręczę za siebie. Poniesiesz za to konsekwencje.
I jestem teraz w stu procentach szczery i poważy. Nie interesuje mnie, co masz do powiedzenia, ale ten chłopak po dwóch latach się przełamał i przyjechał tu specjalnie dla ciebie, by móc z tobą porozmawiać, ty jednak wolałeś go zostawić dla tego chuja.
Powinieneś sie wstydzić, bo nie możesz sobie wyobrazić, co ten chłopak teraz przeżywa.
Taehyung
Jakoś nie wiem o czym chciał porozmawiać..Leedo
Nie?! Jesteś śmiesznyOpowiedział Ci, że to dla Ciebie
ruchał stare baby z ulicy, by zarobić na twoje studia i podręczniki, do cholery. Chciał Ci zrobić niespodziankę na walentynki.Tamtego dnia nie jechał do Minseo,
bo pojechał załatwić
wszystkie formalności, gdyż ostateczny termin przyjęć się zbliżał.Czasami mam wrażenie,
że myślisz tylko o Sobie.
seen ✓______
Jestem smutna, miśki.Love u sooo much 💕
Juro pojawi się pierwszy rozdział nowego ficzka, zgadujcie nazwę 🥴✨
~ woosan
*-*
CZYTASZ
betrayal ⚣ - taekook
Fanfiction𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊 o zdradzie, która podarowała nowy początek zakochanej w sobie dwójce dawnych przyjaciół fluff;happyend;agnst;toxic głównie chat, ale tekst ciągły też się znajdzie top!jk wiek bohaterów zmieniony; jjk straszy od kth (23-21) bts nie ist...