8.2

548 21 2
                                    

ważna notka na dole!

20.08.2019

Jimin
o której macie samolot?

Taehyung
Za dwie godziny

ale Jeon stwierdził, że jest świetna okazja
do spania i zostałem sam z pakowaniem

Jimin
naciesz się francuskim łóżkiem
bo juz jutro będziesz spał u mnie
na materacu :)

Taehyung
masz rację, hyung

Jimin
HYUNG???
PIERWSZY RAZ MNIE TAK
NAZWAŁEŚ ❤️💘😭💖

.
.
.

- Ggukie - jęknął obrażony na starszego, blondyn. Oboje leżeli w łóżku, przykryci ciepłą kołdrą. Po wczorajszej wycieczce postanowili, że jak najszybciej pojadą do hotelu, zjedzą kolację i odpoczną. Jeon stwierdził, że pakowanie może poczekać.

Dużo wczoraj rozmawiali na temat byłego już chlopaka Taehyung'a. Oboje cieszyli się, że mają to za sobą. Teraz mogą być nareszcie razem.

- Jeon, do cholery wstawaj - usiadł obok starszego i zaczął nim delikatnie potrząsać, oczywiście żeby nie rozbić mu krzywdy. Brunet zaczął się poruszać, by po chwili otworzyć oczy i spojrzeć na uśmiechniętego blondyna - Nareszcie, Koo - wyszeptał.

- Czy mój skarbek się stęsknił? - zapytał zaspanym głosem Jeongguk, podnosząc się i pociągając na kolana swojego chłopaka. Ten tylko się zarumienił i oplótł dłońmi szyję starszego. Patrzyli na siebie z miłością. Ich oczka aż świeciły się z zachwytu i szczęścia. Cieszę przerwał starszy.

- Tae - zaczął - nawet nie wyobrażasz sobie, jak bardzo jestem szczęśliwy, że cię mam - oboje się uśmiechnęli - Słowa n-nie mogą opisać tego, co teraz czuję.

Patrzyli na siebie przez krótką chwilę, by potem połączyć swoje usta w słodkim pocałunku. Całowali się długo, lecz nie był to nachalny pocałunek. Wręcz przeciwnie - pełen miłości, uczuć i szczęścia.

- Jeonggukie - odezwał się blondyn, od razu gdy przerwami kontynuować tą słodką chwilę - kocham cię.

Zawstydził się i zjechał wzrokiem na koszulkę bruneta, lecz zaraz znowu na niego spojrzał, przez dwa palce na swoim podbródku.

- Kochanie, ja też cię kocham - powiedział starszy i znowu skosztowali tych ust - Cholernie mocno - wyszeptał pomiędzy pocałunkami.

______
dziś taki krótki, ponieważ już niedługo wstawię wyczekiwany rozdział.. you know what?

UWAGA! Będzie on z dużą różnicą czasu! (1rok)

xoxo


betrayal ⚣ - taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz