“Kırmızı gözler.”
Bir hafta su gibi akıp geçti, sonunda konser günü geldi. “Hazır mısın?” dedi Sakura. Izuku, “Evet.” dedi kendinden emin bir şekilde. Sakura, Izuku’dan 3 yaş büyüktü. Küçük yaşlarda başlamıştı şarkı işlerine, şimdi de diğerlerine yardımcı oluyordu. “O zaman arabaya,” dedi Sakura. Izuku kafasını sallayarak hemen kapıdan çıktı. Sakura’nın arabayı açmasını beklemeye başladı. Araba açıldığı anda arka koltuğa geçti. Sakura, Izuku’nun bu hallerini çok seviyordu. Yanlış anlamayın, Sakura onu kardeşi gibi görüyordu. Takashi’yi de. “Hedefimiz New Jersey!” dedi mutlulukla Sakura.
Izuku, Sakura samimi bir insan olduğu için hiçbir sıkıntı yaşamamıştı. Her sorunuyla ilgilenilmiş, en iyi olanaklar ile 1 yıl geçirmişti. Hepsini ona borçluydu. Adını bile zar zor hatırladığı, hayatını hem güzelleştirip hem de mahveden kırmızı gözlü çocuğa. Fazla uzak değildi New Jersey. Hem biraz gezmek, hemde hazırlanmak istiyordu. “Birşey ister misin?” dedi Sakura benzin istasyonunun önünde durduğu sırada. “Hayır, teşekkürler.” dedi Izuku nazikçe. Sakura, Izuku’ya gülümseyip arabadan çıktı. Birşeyler konuştuktan ve para ödedikten sonra arabaya geri döndü.
“Al, Daisuke’den.” dedi Sakura. “Bu nedir?” dedi merakla Izuku. “İçini açarsan anlarsın.” dedi Sakura. “Vermeyi unutmuşum.” diye ekledi. Izuku hemen küçük kutunun içini açtı. “Andrea Sanctus’dan mı?” dedi Izuku şaşkın bir şekilde. Sakura olumlu olarak kafa salladı. Izuku ağlayabilirdi tam şu an. “Ama bu en pahalı reçine markalarından!” dedi bir yandan gülerken. “Carlovy falan alsaydınız.” dedi Izuku. “Keman çalmayı seviyorsun.” dedi Sakura. “Evet, ama buna gerek yoktu!” dedi Izuku. Utanmıştı biraz. “Utanma Zuzu!” dedi Sakura neşeli bir ses ile. “Hadi sen biraz dinlen,” dedi Sakura. “Sonuçta konserde şarkı söyleyecek ben değilim!” dedi Sakura gülerek. Konseri sosyal medya üzerinden açıklamışlardı.
Ama fazla birisi onu izlemek için gitmezdi herhalde, ondan daha ünlü kişiler de sahneye çıkacaktı. Bir çeşit kutlama gibi birşeydi. Sakura’nın dediğini yapıp uyudu. O sırada Katsuki;
Tam banyoya girecekken telefonuna gelen bildirim ile hemen telefonunu eline aldı.
———————
Salak mısınız oğlum?X: Izuku şarkı çıkartmış yaklaşık 3 ay önce! Kimse mi görmedi?
B: Ne, saf olan Izuku mu?!
G: Evet lan, bende gördüm.
Katsuki: Ne saçmalıyorsunuz ya siz?
X: Al, bak şuna!
https://youtu.be/GvKVU947e2EKatsuki: Kaç kişi izlemiştir ki? En fazla 10. Pfft-
G: Hayır oğlum! 3 milyona yaklaşmış!
B: Bu salak şarkıda kendinden bahsediyor bence.
Katsuki: Neden?
X: Çok açık değil mi?
Yazın dışarı çıkmamak için ağlarken yakalamıştık onu-Katsuki: He, şimdi hatırladım. Olabilir.
G: Yalnız bu çok iyi olmamış mı?
Instagram’ına bakın.
Dekuisinlove yazın anında çıkıyor.-Katsuki bu guruptan ayrıldı-
——————
Hemen Instagram’a ‘Dekuisinlove’ yazdı. En üstte çıkan sayfaya tıkladı ve açtı.
——————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War of Love - BakuDeku -
Fanfiction"En kusursuz cinayet," dedi yeşil saçlı. "Birinin yaşama sevincini öldürmektir." Sarışın ne olduğunu anlamasına rağmen birşey demedi, diyemedi. Çünkü biliyordu, yeşil saçlı haklıydı.