16. Bölüm

394 41 28
                                    

                      "Erkek kardeş..!"

"Sürprizimizi beğenmedin mi Bakugou?" dedi Jirou, ve böylece konuşmaya başladılar... Izuku, konuşmadan hiçbirşey anlamıyordu, kimse onun anlayacağı birşey söylemiyordu. Bunun için Izuku, kabalık olmasın diye sesini çıkartmadan onları dinlemeye başladı. "BakuDeku gerçekten var mı?" dedi Kirishima, Izuku biraz kızardı ama kafasını masaya gömerek diğerlerinin görmesini engelledi. Ama Kirishima anlayacağını anlamıştı, "Jirou, kalksak mı artık?" dedi sahte bir gülümseme ile. "Ne güzel konuşuyorduk, oturalım biraz daha." dedi Jirou. Bu sayede biraz daha oturmuş oldular. "Oh Deku, altında birşey olduğundan emin misin? Ben göremiyorum da!" dedi Kirishima gülerek. Izuku bir altına, bir Kirishima'ya baktı. "Tabii ki var!" dedi Izuku. Kirishima'nın yüzüne baktı, ona meydan okuyordu. Izuku hızlıca masadan kalktı. Sert adımlarla lavaboya kadar gitti, kapıyı açtı ve içeri girdi. Hemen telefonunu çıkarttı, rehberinden Sakura'yı buldu ve aradı. "Alo, Zuzu?" dedi Sakura açar açmaz. "Sakura hızlı attığım konuma gel." dedi Izuku. "Araba sizde, sen gel." dedi Sakura. "Araba sürmeyi bilmiyorum!" dedi Izuku sinirle. "Tamam, at konumu." dedi Sakura ve mikrofonunu sessize aldı. Izuku hemen WhatsApp'ı açtı ve Sakura'ya konumu gönderdi. "Hızlı gel!" dedi Izuku ve telefon kapandı.

Izuku hemen yüzüne soğuk su çarptı ve peçete bulmak için duvara göz attı. "Harika, peçete yok!" dedi göz devirerek Izuku. Yüzünü koluna sildi ve kapıyı kırarca açıp dışarı çıktı. "Neredeydin Deku?" dedi Kirishima sahte bir endişe ile.""Sanane, sanki umursuyorsun. Barbie gibisin Kiri!" diye geçirdi içinden Izuku ve yerine oturdu. "Tuvaletteydim Kirishima." dedi Izuku ve gülümsedi. Sakura ise birşey oldu diye hızlıca oraya gelmeye çalışıyordu. Sakura sonunda buraya varmıştı, girmeden önce biraz inceledi ve sonra içeriye dalarcasına girdi. "Zuzu!" dedi ve Izuku'nun yanına geldi. "Sakura!" dedi Izuku da ve birbirlerine sarıldılar. Izuku hızlıca Sakura'nın kulağına yaklaştı ve "Kirishima varya, her şey onun başının altından çıktı. Kacchan'a göz koymuş, belli!""diye fısıldadı şeytani bir gülümseme ile. "Zuzu sen ne ara dedikodu yapar oldun?" dedi Sakura şaşkınlıkla. "Şimdi." dedi Izuku yüz ifadesini bozmadan. "Neyse, gidelim." dedi Izuku. Şeytani gülümseme kendini samimi bir gülümsemeye bırakmıştı. "Hey! Nereye?" dedi Katsuki. "Özel." dedi Sakura da gülerek. Sakura elini uzattı ve Katsuki'nin araba anahtarını uzatmasını bekledi. Sonunda Katsuki cebinden anahtarı çıkarttı ve Sakura'ya verdi. "Teşekkür ederim!" dedi Sakura ve kimseye birşey demeden gittiler.

"Şimdi söyle, nereye?" dedi Sakura. "Erkek kardeşimin yanına." dedi Izuku. "Japonya'da değil miydi o?" dedi Sakura. "Ah, hadi ama! Biliyorsun, portal." dedi Izuku göz devirerek. "Tamam, tamam! Bin şu arabaya." dedi Sakura biraz kızararak. İkisi de arabaya bindi ve Sakura hemen arabayı çalıştırdı. "Yazacak mısın mükemmel abine?"dedi Sakura. Morali bozulmuştu çünkü ilk tanıştıkşarı sıralarda aralarında bir tatsızlık yaşanmıştı. "Hadi ama! Sana 'Sakura Ağacı' diye seslendiği için ona 1 yıldır trip atıyorsun." dedi Izuku bıkkın bir ses tonu ile. "Sen karışma Zuzu! Bu abin ile benim aramda." dedi Sakura kızararak. Izuku telefonunu eline aldı ve abisine yazmaya başladı.
———
Izuku: Abi
Abi
Abi
Abi
Abi
Abi
Abi
Abi
Abi
Abi
Abi

???-san: Ne var baş belası?

Izuku: Hayırsız evlatt!
Gelsene ziyarete bizi :(
Hem bak Sakura da var 😏

???-san: Tabii gelirim, ne demek ^^

Izuku: Tamam ama annem yok ha.
Gel Fransa'ya iki dakika.

???-san: Geliyorum, geliyorum. ☺️
                                                             ¹¹'²⁷ ✓✓

War of Love - BakuDeku -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin