Deku: Kabul ediyorum.
05********: Bu harika bir haber!
Hesaplamalarıma göre, 18 dakika sonra otelde olacaksınız.
Bu arada, Todoroki ne yapıyor?
O da sizinleydi.Deku: Jirou ile şarkı dinliyor, ama ikisi de uyuyor.
05*********: Beni 'Info-chan' olarak kaydet!
Deku: Neden, Yandere Simulator fanı mısın?
05*********: Evet, kim değil ki?
Deku: Bilmem, ama ben severim.
05*********: Kaydettin mi?
Deku: Hayır.
Seni Aa olarak kaydedeceğim.Aa: Bu sayede, kişilere girdiğinde karşına ilk ben çıkacağım, değil mi?
Deku: Evet.
Otele geldik sayılır, görüşürüz!-Deku Çevrimdışı-
Aa: Görüşürüz.
-Aa Çevrimdışı-
Izuku, telefonu kapatıp cebine attı. ''Kimdi cidden?'' Sakura endişeyle sordu. Sakura dışında kimseyle 5 dakika uzunluğunda yazışmamıştı Izuku. ''Bir arkadaş.'' Sakura'ya yalan söylemekten nefret etse bile söylemek zorunda kalmıştı. ''Neyse, şu uykucuları güzel bir şarkı ile uyandıralım. Otele varmak üzereyiz.'' Sakura hemen yanında duran minik ekrandan bir şarkı seçti ve sesi açtı. Tabii ki bu şarkı Teenagers'dı. Yüksek ses ile herkes uyanınca ikisi de gülüştü. ''Bu ne ses!'' Katsuki, kulağını tutmuş ve Izuku'nun koltuğunu tekmelemeye başlamıştı. ''Cidden bu ses ne?'' Todoroki asla sakinliğini bozmuyordu, hep sakindi. Jirou ise hiç ses çıkartmadan uyanmıştı. Gözlerini ovuşturdu ve esnedi. ''Çok tatlısın Jirou!'' Sakura kendini tutamadan bağırdı. ''Teşekkür ederim Sakura.'' Kirishima zaten baştan beri uyanıktı. Camdan dışarıyı izliyordu. Otele vardıkları sırada Sakura hemen arabayı park etti. Yarın gidiyorlardı buradan. ''Arabadan inmeden önce, bence bugün gece çıkışımızı verip gitmeliyiz.'' Kısa bir süre için kiraladıkları bu aracı dikkatli kullanıyordu. Biryeri çizilirse ya da bunun gibi bir şey olursa arabanın sahibi para kesecekti. Ve eğer 1 gün daha fazla kullanırlarsa 200'lük de gidecekti. ''Bence Sakura haklı.'' arabadaki herkes onayladı. ''Tamam o zaman Jirou ile Kirishima eşyanız var mı sizin?''
''Biz bir otelde kalmadık, tek günlüğüne gelmiştik. Sonra Jirou'nun akrabası bizde kalabilirsiniz dedi ama bir eşyamız yok.'' Sakura arabayı park etti ve kapıyı açtı. ''O zaman siz arabada bekleyin bir dakika, biz hemen toplanalım.'' Jirou ve Kirishima tamam dedi ve diğerleri indi. Hızlıca odaya gidip eşyalarını toparladılar. ''İyi bir performanstı, özellikle o Annemden Nefret ediyorum.." Katsuki bir yandan bavulunu hazırladı, bir yandan konuştu. "Teşekkür ederim." Izuku resmi bir şekilde cevap vermişti. Bu Katsuki'yi ister istemez şaşırtmıştı. Odayı sessizlik kapladı. Sessizliği bozan Izuku'nun telefonu oldu.
Aa: Ahh! Ona azıcık samimi davranman gerek.
Deku: Hey, izleniyor muyum?!
Aa: Kamerana erişimim var.
Yani evet.Deku: Özel hayatıma müdahale etme!
Aa: Sakin ol, sadece Kirishima onu seven kişiyi görene kadar sürecek.
Deku: Tamam.
Kimsin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War of Love - BakuDeku -
Fanfiction"En kusursuz cinayet," dedi yeşil saçlı. "Birinin yaşama sevincini öldürmektir." Sarışın ne olduğunu anlamasına rağmen birşey demedi, diyemedi. Çünkü biliyordu, yeşil saçlı haklıydı.