13. Bölüm

467 48 32
                                    

                  “Shoto Todoroki?

Katsuki eli ile büyük bir patlama oluşturdu ve havalandılar... Izuku korkuyordu, evet ama, Katsuki yanında olduğu için güvende hissediyordu kendini. “Korkuyorsun.” dedi Katsuki cezbedici bir gülümseme ile. Izuku biraz kızardı ve “Biraz...” dedi kekeleyerek. Katsuki kıkırdadı ve önüne bakmaya devam etti. “Orada!” dedi Izuku bir elini Katsuki’nin belinden çekerek. “Tamam, gördüm.” dedi Katsuki. Yavaşça yere indiler. “Ne kadar kaldı?” dedi Katsuki üstünü silkeleyerek. “1 dakika kalmış. Tam zamanında!” dedi Izuku. Kapıdan içeri el ele girdiler ve girdikleri gibi Shō ve Sakura’yı gördüler. “Hoş geldiniz.” dedi Sakura sahte bir trip ile. “Ne oldu?” dedi Izuku. Sakura sinirli bir ses ile, “Bana çıktığınızı söylemediniz!” dedi. “Hey, hey, hey! Ne çıkması?” diye atladı Katsuki. Sakura ‘Atesinizvarmi’ adlı Instagram hesabının gönderdiği postu açtı ve gösterdi. “Hey, bu sadece bir yanlış anlaşılma!” dedi Izuku kırmızı bir surat ile. “İnek haklı!” dedi Katsuki hafiften kızararak.

“Oh, birisi kızarıyor! Hadi ama Katsu, hislerini saklama!” dedi Sakura. “Sakura, kes şunu!” dedi Izuku sinirle. “Of ya, tamam.” dedi Sakura. “Bu kadar konuşmak size yeter. 3 odamız var, Bakugou’dan sonradan haberim olduğu için.” dedi Shō Katsuki’ye bakarak. “Bundan dolayı sen Izuku ile kalacaksın.” dedi Shō. “Sakura ile ben kalayım Shō?” dedi Izuku. “Misafir Sakura’nın değil.” dedi Shō ciddi bir ses tonu ile. Konserler ne zaman yaklaşsa böyle olurdu, ciddileşirdi yani. “Oda numaramızı ver.” dedi Izuku yanan yüzü ile. “14 sizinki, Sakura seninki 16.” dedi Shō oda anahtarını Katsuki’ye fırlatarak. Katsuki, anahtarı havada tuttu ve gülümsedi. “Hadi gidelim.” dedi Katsuki. “Gitmeden önce, Sakura valizler sende mi?” dedi Izuku. “3 valiz de benim olacak değil ya.” dedi Sakura gülerek. “Tamam, ver bizimkini.” dedi Izuku ve valizlere uzandı. “Hey, birisini bana ver.” dedi Katsuki. Izuku, bir valizi Katsuki’ye uzattı ve sürükleyerek asansöre bindi. Kapısını açık tutup Katsuki’nin de girmesini bekledi.

Katsuki de valiz ile birlikte içeri girince Izuku brinci katın düğmesine bastı ve asansörün kapanmasını bekledi. Birinci kata çıktıkları zaman kapı yavaş yavaş açıldı ve ‘ping!’ diye bir ses çıktı. Izuku ve Katsuki valizleri sürükleyerek çıktılar ve on dördüncü numaraya bakmaya başladılar. “Buldum!” dedi Katsuki mutlu bir şekilde. Katsuki elindeki anahtarı deliğe soktu ve çevirdi. Kapı açılınca elindeki kartı ışık açma düğmesinin oradaki deliğe soktu ve tüm ışıklar açıldı. “Bu oda çok güzel...” dedi Izuku fısıldayarak. “Evet, çok güzel...” dedi Katsuki, sanki Kokomi Terurashi karşısındaymış ve ona gülümsüyormuş gibi odaya bakarak. “Hadi kapat kapıyı.” dedi Katsuki. “Tamam.” dedi Izuku kapıyı kapatarak. “Ben açım.” dedi Katsuki yatağına yerleşerek. “Shō’ya soralım nereden birşeyler yeriz diye.” dedi Izuku, Katsuki’ye bakarak. “Harika fikir, hadi.” dedi Katsuki. Izuku elini cebine attı ve telefonunu aldı.
———
Izuku: Shō.
Nerede birşeyler atıştırabiliriz?

Shō: Kafeterya?

Izuku: Nerede işte!

Shō: Zemin kattaki giriş kapısının direkt olarak yanında kapımsı birşey var, bir boşluk. İçeriden tabak çanak sesleri gelen bir boşluk...

Izuku: Shō, iyi misin?

Shō: Hayır!

-Shō is offline-

Izuku: Peki?

-Izuku is offline-
———
Izuku telefonunu kapattı ve Katsuki’ye döndü. “Kafetaryanın yerini öğrendim, hadi gidelim!” dedi enerjik bir ses ile. “Tamam.” dedi halsiz Katsuki. Odadan çıktılar ve merdivenlere yöneldiler. Bir kat aşağı inmeleri gerekiyordu zaten, bu yüzden asansöre gerek yoktu. En sonunda Shō’nun bahsettiği yere geldiler. “Ne yemek var acaba..” dedi Izuku. “Katsudon varsa kesin onu alacaksın, değil mi?” dedi Katsuki gülümseyerek. “Sende acı birşeyler, değil mi?” dedi Izuku.“Evet!” dedi Katsuki sinirle. Şanslarına acı birşeyler ve katsudon vardı. İkisi de tepsilerini alıp bir masaya yerleştiler. “Ağzın yanmıyor mu?” dedi Izuku bir yandan yemeğini yerken. “Hayır.” dedi Katsuki. “Bu tatil ne zaman bitecek peki?” diye sordu Izuku. “1 ay falan herhalde.” dedi Katsuki. “Yaz tatili gibi birşey mi?” dedi Izuku. “Hayır sahte hastalık tatili.” dedi Katsuki pis pis gülerek. “Ne kadar zekisin(!)” dedi Izuku.

War of Love - BakuDeku -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin