11. Bölüm

572 60 24
                                    

                    “Stresli bir gün...”

Izuku, gözlerinin yavaş yavaş kapandığını hissetti ve kemdine engel olamadan uykuya daldı... Izuku, yüzüne vuran sıcak güneş ışıkları ile gözlerini açtı. Güzel bir şekilde esneyip etrafına bakındı. “Günaydın,” Arkasından gelen ses ile Izuku yerinden sıçradı. “Ah, Kacchan!” diye bağırdı bir anda. “Benim burada ne işim var?” diye sordu sinirle Izuku. “Uyuya kaldın, bende seni buraya yatırdım.” dedi Katsuki, Izuku’nun aksine sakin bir şekilde. “Tamam, bende şimdi kalkıyorum o zaman!” dedi Izuku utanarak. Tam kalkacakken Katsuki bileğinden tutarak onu engelledi. Katsuki, “Kal.” dedi uykulu bir ses tonu ile. Izuku’nun daha çok utandığını gören Katsuki gülümsedi. “Şaka yaptım, kalk hadi. Kahvaltı hazırdır şimdiye.” dedi Katsuki. Izuku, hâlâ yaşadıklarının şokunu atlatamamıştı. “Ya gelsenize artık, beş saattir bağırıyorum!” dedi Mitsuki mutfaktan. “Tamam geliyoruz!” diye bağırdı Katsuki. Izuku’yu da alıp mutfağa gitti. Mitsuki sürekli birşeyler söylüyor ve ağzına birşeyler tıkıyordu, Izuku ise yemek ile oyuncakmış gibi oynuyordu. “Izuku beni dinlemiyorsun!” dedi Mitsuki, Izuku’nun dikkatini çekmek amacıyla. “Hm?” dedi Izuku. Bu Mitsuki’yi daha çok sinirlendirmişti. Izuku’nun bir şeye takıldığını anlayan Mitsuki, Izuku’yu sorgulamaya karar verdi.

“Izuku, aklında birisi var mı?” dedi Mitsuki sakince. “Evet, var.” dedi Izuku, boşluğuna denk gelmişti. “Kim?” dedi Mitsuki heyecanla. “Emin değilim, arkadaş olarak mı seviyorum, yoksa ciddi anlamda aşık mıyım...” dedi derin bir ses tonu ile. Katsuki’nin morali bozulmuştu, Allah bilir Izuku’nun tanıdığı kaç kız vardır diye geçirdi Katsuki. “Katsuki, senin aklında birisi var mı? Gerçi sormama gerek bile yok, cevap açık.” dedi Mitsuki pis bir gülüş atarak. “Bunu sonra konuşalım anne.” dedi ölümcül bakışlar atan Katsuki. “Bana anne dedin, başımıza taş düşecek.” diyerek dalga geçti Mitsuki. Herkes kahvaltısını yapmıştı ama Izuku’nun tabağındaki herşey olduğu gibi duruyordu.

“Ben artık eve gideyim.” dedi yerinden kalkan Izuku. Bunu demesi ile birlikte kapı çaldı. “Geldim!” dedi Mitsuki yerinden fırlayarak. Kapıyı açtı ve Sakura’yı gördü. “Ben Izuku için gelmiştim.” dedi Sakura. “Tamam, geliyor hemen.” dedi Mitsuki. “Izuku, Sakura gelmiş.” dedi sakince. Izuku, hızlıca toparlandı, Katsuki’ye veda etti ve Sakura’nın yanına geldi. Mitsuki’ye de veda etti ve arabaya bindi. Arabaya biner binmez Sakura konuşmaya başladı. “Fransa’da olan konseri unuttuk Izu!” dedi Sakura. “Ona daha üç, dört gün yok mu?” dedi Izuku. Sakura hâlâ arabayı çalıştırmamıştı. “Evet ama önceden gitmek her zaman daha iyidir.” diye yanıtladı Sakura. “Kacchan’da bizimle gelse olur mu?” dedi Izuku çekinerek. “Tabii, ama biraz hızlı.” dedi Sakura. Izuku koşarak arabadan indi ve kapıyı çaldı. “Mitsuki teyze benim Izuku!” diye bağırdı kapıya doğru. “Ne oldu Izuku?” dedi Mitsuki kapıyı açarken.

Izuku kısaca özet geçti ve Katsuki’yi almak için izin aldı. “Tamam, kurtulmuş olurum şundan biraz. Okullar da tatil sonuçta.” dedi Mitsuki. “Teşekkürler Mitsuki teyze!” dedi Izuku. “3 dakikaya gelir Katsuki!” dedi Mitsuki koşarak arabaya binen Izuku’ya. Izuku kafa salladı ve gülümsedi. “İzin vermiş anlaşılan.” dedi Sakura gülümseyerek. “Mhm!” dedi Izuku neşeyle. Tam da Mitsuki’nin dediği gibi oldu. Katsuki 3 dalika sonra, elinde bir çanta ile kapının önünde belirdi. “Kacchan!” diye bağırdı Izuku neşeyle el sallarken. Katsuki hızla gelip arabanın arka kapısını açtı ve Izuku’nun yanına geçti. “Merhaba Bakugou!” dedi Sakura gülümseyerek. “Merhaba...” diye mırıldandı Katsuki. “Tamam o zaman, 4 gün önceden Fransa’ya gidiyoruz!” dedi Sakura her zamanki gibi samimi bir ses tonu ile. “Fotoğraf çekmeyecek misin Zuzu?” dedi Sakura. “Sonra çeker, yayınlarım.” dedi Izuku. “Konser haberini yaydınız mı peki?” dedi Katsuki. “Elbette! New Jersey konserindeyken Instagram, Tumblr gibi yerlere atmıştık.” dedi Sakura.

War of Love - BakuDeku -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin