"Değişen sözler..."
Birkaç saniye sonra portal açıldı ve Shigaraki bara geri döndü... "Sonunda gitti!" dedi Sakura mutlu bir ifade ile. "Hadi ama Sakura, ondan hoşlandın." dedi Izuku ve Sakura'nın omzunu çökertecek gibi vurdu. "Ah!" Sakura acı içinde bağırınca Izuku özür dilerim dedi ve ikisi de gülmeye başladı. "Katsu'yu uke olarak ne zaman göreceğiz?" dedi Sakura, Izuku'yu sinir etmek için. Izuku'nun yüzü düştü. "KiriBaku olunca." dedi Izuku, her an Kirishima'nın yanına ışınlanıp onu öldürebilirmiş gibi bakıyordu. "Izuku, sakin ol!" dedi Sakura. "Nasıl sakin olayım? Bir saniyeliğine empati kurmayı dene." dedi Izuku sinirle. "Sanırım senin ile aynı hislere kapılırdım.." dedi Sakura. Oda biraz sessiz kaldıktan sonra Izuku, "Yapacağım, Ruru bekleyebilir. 'Choke', adlı şarkım yayınlandığı zaman da Kacchan'ın yanında öyle gülebilecek mi."
Izuku sinsice güldü ve kalem kağıt alarak hemen aklına gelen sözleri yazdı. Sonra kağıdı Sakura'ya uzattı. "Nefret kusmuşsun Izuku, ne yaptın lan!" dedi Sakura kağıtta yazanları okurken. "Birazcık öyle oldu sanırım." dedi Izuku gülerek. "Gerisini bana bırak, ben halledeceğim!" dedi Sakura.2 günün ardından, konser zamanı.
Izuku her şeyini hazırlamıştı, bu son iki gün boyunca 2 şarkı yayınlamıştı. Birisi Choke, diğeri ise Teenagers. İkisini de sevmişti Izuku tabii ki. Kirishima ve Katsuki ile takılıyordu genelde. Kirishima ile atışıyordu, Jirou'ya şarkılardan söz ediyordu. "Katsuki'ye ne oldu?" diyenler için, Izuku 2 gün boyunca asla Katsuki ile konuşmadı. "Salak" demeyin, çünkü dahice. Gerçekten dahice bir hareketti bu. Yüzüne gül, sonra nefretini kus. Olay buydu. Kirishima bunu anlayamamıştı tabii. Sonunda gelmişti o gün, Kirishima'ya nefretini kusacağı gün. Tüm biletler satılmıştı. Tek bir bilet kalmamıştı. Kirishima, Jirou ve Katsuki de konsere. "Hazır mısın Izuku?" dedi Sakura endişeyle. "Evet Sakura, hazırım. Kendi kısımlarını tekrar ettin mi?" dedi Izuku. "Evet ettim. Notalar zaten ezberde ve sözleri de aklımda. Unutmama imkan yok." dedi Sakura kendinden emin bir şekilde. "Peki, sen öyle diyorsan." dedi Izuku. İki gündür gizli bir şekilde de olsa Shigaraki ile buluşuyordu Sakura, kılık değiştirip onlara katılması için ikna etmeye çalışıyordu Shigaraki'yi. Fakat Shigaraki kabul etmemiş, bunun yerini seyredeceğini söylemişti. Şarkı söylemek ona göre değildi. Izuku küpelerini de taktı ve "Hazırım!" dedi. Şuan sahne arkasında, hazırlık yapıyorlardı. Bir anda Shō odaya girdi ve konuşmaya başladı. "Son 2 dakika, hızlı olun. Izuku, sen ilk Hopeless Lover, sonra Teenagers ve en sonda da Choke'ı söyleyeceksin. Aklında tut." dedi Shō elindeki listeye bakarak.
"Ta-" Shō, Izuku'nun sözünü yarıda kesti. "Zaman yok, sahneye çık!" Izuku hızlıca küpeyi taktı ve koşarak sahneye çıktı. Hopeless Lover'ı söylerken Kirishima, Jirou ve Katsuki ortalıkta yoktu. Todoroki zaten yukarıdan ışıklar ve ses ile oynuyordu. İlk şarkı bitmişti, fakat Izuku'nun morali bozulmuştu. Todoroki de bunu fark etmiş olacak ki, konserin sıralamasını bir anda değiştirdi. "Deku'nun sırası bitti! Şuan sıra Takashi'de." herkesin yüzü bir anda düşmüştü, Takashi de ünlüydü ama o kadar sevilen birisi değildi. Takashi yinede moralini bozmadan şarkısını söyledi ve çekildi. Sıra maalesef yeniden Izuku'daydı. Takashi'nin söylediği süre boyunca Todoroki ile birlikteydi, bu yüzden üçlünün geldiğini görmüştü. Izuku sahneye çıktı ve şarkıyı söylemeye başladı. Kendi babasından söz ediyordu şarkıda. Babası ile tanışmıştı ne de olsa. Izuku şarkıyı güzel bir şekilde söylüyordu. Sıra nakarata gelmişti. ''Derler ki, 'Bütün ergenler beni korkutuyor.' '' yüzü kameralara dönmüştü şimdi. Kirishima, telefonuna bakıyor, Jirou hayranlıkla izliyor ve Katsuki de Kirishima ile konuşuyordu. Izuku hızlıca şarkıyı söyleyip Sakura'yı sahneye davet etti. Sıra Choke'daydı. Şarkıyı normal bir şekilde söylüyordu. Sakura da arkada gitar çalıyordu. Konsere gelen çoğu kişi Sakura için geliyordu, Izuku'nun ünü biraz solmuştu açık olmak gerekirse.
Kirishima, sonunda şarkının kendisine yazıldığını anlamış ve ortalığı birbirine katmıştı. "Şeref-" Izuku küfürü şarkı sesi ile bastırdı. "Kapat o pis ağzını!" Kirishima daha da sinirlenmişti. "Eğer bu şehri yakabilseydim, sen boğulup giderken gülmekten çekinmezdim." Kirishima, artık kontrolü kaybetmişti. İlk kez bu kadar utanmıştı. "Eminim ki çok güzel bir zaman olurdu. Bu yüzden dilini ısır ve uyuyana kadar kendini boğ."
*1 Saat Sonra*
Konser bitmek üzereydi, ama Shō Izuku'ya istek parça söylemesi için baskı yapmıştı. Izuku da kıramayıp kabul etmişti, şimdi Sakura ile beraber 'I Hate My Mom' adlı şarkıyı söyleyeceklerdi. Izuku'nun değil, Sakura'nın fanları seçmişti bu şarkıyı. Sahneye ikinci bir kez daha çıktılar. Izuku boğazını temizledi ve şarkıyı söylemek için hazırlıkları yaptı. Annenin söyledikleri Sakura'daydı ve tüm bağırmalı kısımlar Izuku'ya geliyordu. "Annemden nefret ediyorum!" Bu lafı tekrar etmesi gerekiyordu, ama şarkı sonlara doğru patlama noktasına geliyordu ve çok kötü bir şekilde bağırması gerekiyordu. "Eğer sana zorbalık yapıyorsa," dedi Sakura. "Seni seviyor demektir. Teşekkür etmelisin!" Bu sözü söyler söylemez kaçınılmaz son gelmişti. Izuku'nun boğazı çok ağrıyordu ama durmadı. Bağırmaya devam etti. Düşmanı olan Kirishima sakinleşmiş, hayranlıkla izliyordu şimdi. Tam sonunda olduğu gibi, ağlamayla karışık bir şekilde 'annemden nefret ediyorum' dedi Izuku. Herkes şaşırmıştı çünkü kabul etmezler sanıyorlardı. Katsuki bile bu kadar bağıramazdı. Bu sefer cidden Izuku bitmişti. Boğazı öldürürcesine ağrıyordu. Sahneden hızlıca, hiçbirşey söylemeden indi. Herkes endişeliydi ama aldırış etmeden birisinden su istedi, sonuçta bu havada çoktan ısınmıştır ve boğazına iyi gelirdi. Ses telleri zarar görmüştü bunun farkındaydı ama 'Hayranlar için değer' diye düşündü.
Arabadalardı şimdi, Kirishima da Katsuki'nin isteği üstüne gelmişti. ''E, ne düşünüyorsunuz?'' Sakura gerginliği azaltmak için konuştu. ''Harikaydı, ama boğazı ağrıyacak kesinlikle.'' Kirishima pişmandı, bunu belli etmek için konuşmuştu. Özür dilemek istemiyordu, çünkü bu yaratılışına tersti. ''Teşekkürler Kiri!'' Izuku gülümsedi. Jirou'dan hiç ses çıkmıyordu. ''Jirou?'' kulağına kulaklık takmış olan Jirou duymadı, bu yüzden rahat bıraktılar ve devam ettiler. Sessizlik her zamanki gibi fazla sürmeden Izuku'nun telefonunu bir bildirim geldi.
05*********: Konserin çok güzeldi
Deku: Sizi tanıyor muyum?
05********: Hayır, yani sanırım hayır. Belki de tanıyorsundur?
Deku: Bak, eğer sahne arkasından beni kıskanan şu şımarık kızsan seni parçalarım.
Şimdi, o musun yoksa değil misin?
Ve numaramı nereden aldın?05*********: Ew! O kız değilim tabii ki!
Söylediğim gibi, değilim.
EarphoneJack, tanıdık geldi mi? :)Deku: Mhm, kimsin peki?
05*********: Bir arkadaş, sana Kirishima'dan kurtulman için yardım edeceğim sadece.
Deku: Sana nasıl güveneceğim?
05*********: Uzatma ve güven işte!
Deku: Peki nasıl yapacaksın?
05********: Tabii ki onu başkasına aşık ederek.
Salak olmadığına eminsin değil mi?Deku: 100%100 eminim.
05*********: Ben pek emin değildim de, emin olayım dedim.
''Hey, Deku. Kimin ile yazışıyorsun?'' Katsuki kıskanmıştı, inkar edemezdi. ''Bir fan ile.'' Arkasına döndü ve gülümsedi Izuku. ''Birileri kıskanmış~'' Sakura gözlerini yoldan ayırmamaya dikkat ederek konuştu. ''Ne alakası var!'' Katsuki sinirle bağırdı, sonra konuşan kimse olmadı.
05*********: Neyse ne!
Kabul ediyor musun, yoksa etmiyor musun?Deku: Kabul ediyorum.
Sizce anonim kimdir? ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
War of Love - BakuDeku -
Fanfiction"En kusursuz cinayet," dedi yeşil saçlı. "Birinin yaşama sevincini öldürmektir." Sarışın ne olduğunu anlamasına rağmen birşey demedi, diyemedi. Çünkü biliyordu, yeşil saçlı haklıydı.