12. Bölüm

564 62 61
                                    

             “Bakugou ile bir gün!

İkisi de otobüse bindiler ve parayı uzattılar... Birkaç sessiz dakikadan sonra Izuku havaalanına çok yakın olduklarını gördü. “Müsait bir yerde inebilir miyim?” dedi sakince. Izuku’nun sesini duyan Katsuki yerinden kalkarak duran otobüsün arka kapısından çıktı. Birkaç saniye sonra Izuku da arkasından geldi. Izuku utangaç bir ses tonuyla “Instagram olayları için özür dilerim, seni de bulaştırdım.” dedi. “Sıkıntı değil.” dedi Katsuki hemen. Uçakları birkaç dakika sonra kalkacaktı. Biraz oturup bellediler ve sonunda uçağın anonsu duyuldu. İkisi de uçağa bindi ve uçak havalandı. Izuku uyuya kalınca Katsuki de yapacak birşey bulamadı ve uyudu. Uçağın anonsu ile uyanan ikili, ne dediğini anlamaya çalıştı. “Ne dediler?” dedi Katsuki gözlerini ovuşturarak. “Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz dediler, uçak iniş yapmış.” diye yanıtladı Izuku. Uçaktan indiler ve havaalanından hiç konuşmadan çıktılar. Biraz boş boş yürüdükten sonra Katsuki merakla, “Nerede kalacağız?” dedi. “Shō atarsa söyleyeceğim.” diye yanıtladı Izuku. “Tamam.” dedi Katsuki iç çekerek. Izuku, mutlu bir şekilde eli ile bir bankı gösterdi ve Katsuki’yi dürtükledi. “Tamam, tamam. Anladım!” dedi Katsuki sinirli bir şekilde. Yürüyerek banka ulaştılar ve oturdular. Izuku’nun telefonu titremeye başlayınca cebinden çıkarttı ve kimin yazdığına baktı.
———
Sakura: Zuzu sence de bir açıklama hak etmiyor muyum?

Izuku: Ne açıklaması?

Sakura:

Fan hesapların atmasa göremeyeceğiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fan hesapların atmasa göremeyeceğiz.

Izuku: Ne, ama onu silmişti!

Sakura: Silmek mi? Pfft! Her saniye karşıma bu çıkıyor, herkes sizi shipliyor.

Izuku: (/////////)

Sakura: Birileri aşık olmuş galiba!

Izuku: Yo, ne alaka.

Sakura: Peki öyle olsun.
Shō konumu atacak, orada buluşuruz.

Izuku: Sen geldin mi ki?

Sakura: Evet salak! Sadece araba vermeye gittim. Ne kadar uzun sürmüş olabilir ki?

Izuku: Bekle o zaman, sen bilerek mi bizi bıraktın, yani senin biletin farklı bir saat için alınmıştı?!

Sakura: Elbette!

Izuku: Shō yazıyor, görüşürüz.

Sakura: Görüşürüz... 😔✋

•Bay Shō
-Online-

Shō: Bu kişi size bir konum gönderdi*
Burada Sakura, Bakugou ve seni bekliyor olacağım.

Izuku: Tamam Shō, orada olacağız! Kaç dakikamız var?

War of Love - BakuDeku -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin