22- ❝korkağım ki ben, korkağım, sen anlamamış mıydın bunu?❞

5.3K 614 617
                                    

mitski - why didn't you stop me?

""i know that i ended it, but
why won't you chase after me?
you know me better than i do
so why didn't you stop me?

""i know that i ended it, butwhy won't you chase after me?you know me better than i doso why didn't you stop me?„

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☰ ☱ ☲ ☳


"iyi, tamam gidiyorum." sınıf kapısına ilerlerken arkasını dönüp oturan kişilere baktı çıkmadan önce, "bakın ben gelene kadar sınıftan çıkan olursa onun belasını si- yani çıkmayın. sınıftan çıkan olmasın."

"mükemmel başkan ya..." diye birkaç alaylı mırıldanma dışında onay gelmedi, inkar da. herkes sınıf başkanının kapıdan çıkıp gitmesini izledi öylece.

cevap da beklememişti aslında changbin. bu yüzden başka hiçbir şey deme gereksinimi duymadan sınıf kapısını aralayıp kendisi oradan çıkar çıkmaz kapatmıştı. bakmaya nereden başlayacağı hakkında bir fikri yoktu, bulunca ona ne diyecekti bir fikri yoktu. sonsuza kadar aramak istiyordu onu. bir şey sormaya, yüzüne bakmaya cesareti olmadığından sonsuza dek aramak istiyordu.

olduğu kattan aramaya başladığı için önce lavaboya girdi, bomboş olduğunu bilerek de olsa teker teker kontrol ettiği kabinlerden sonra çıkmak üzere iken aynaya takıldı gözü. kirli ayna. öyle kirli ki, changbin bile daha temiz duruyor o aynanın yanında. bu düşünceye gülümsedi hafifçe changbin; saçına baktı, yüzüne baktı, boynuna baktı. dün gece kiminle seks yapmıştı gerçekten? ya da yapmış mıydı? yapmıştı, evet. parmağı ile en az beş kat kir kaldıracağına emin olsa da boynunu bile bu denli gösteriyorsa siktiğimin aynası, işte o zaman sıkıntı büyük. işte o zaman, felix'in çıkma nedeni belli oldu. işte.

eh, ne yapabilirdi ki changbin? bunu söyledi kendisine. umursamama rolünü öyle güzel oynadı ki koridora tekrar çıkarken, görseniz sayfalarca anlattığın seo changbin değil dersiniz. görseniz, hâlâ geceleri yatağında uyumadan önce dibinde duran felix'in kendisine verdiği kuş figürüne iyi geceler demeden uyuyamayan seo changbin değil dersiniz. sorsanız, aga'nın gidişinden sonra günlerce gözleri dolan seo changbin değil dersiniz.

koridora çıkınca ne yapacağını bilemez bir şekilde etrafına baktı, eğer tahmini doğru ise yanına gittiği gibi gözünü yumup ağzını açmak, ona istediğini söylemek istiyordu. bir yanı ise içine atması gerektiğine çok ama çok emindi.

no resistance ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin