uyarı: bu bölümde yetişkin içerik bulunmaktadır.
keyifli okumalar ❤
-
hey violet - guys my age
"guys my age don't know how to touch me
don't know how to love me good
guys my age don't know how to keep me
don't know how to keep me„☰ ☱ ☲ ☳
"felix."
"hm?"
"ben de seni seviyorum."
bunu duyan felix, kahkaha atmaya başlıyor neşeden. hem gülüyor, hem içindeki penis yüzünden derin derin nefesler veriyor.
"tekrar... tekrar söyle, duymadım." alnı terden nemlenmeye başlamış olan felix, istekle bakıyor ona. yüz kere söylesin, bin kere söylesin istiyor bu kelimeleri. zevkten dört köşe olmuş bir halde iken bile devam etsin, sabaha kadar içimde istediğini yapabilir diye düşünüyor bu iki kelimeyi söyleyerek.
"duymadın mı?" onun tepkisine az da olsa gülümsemiş olan changbin, alaylı bir ses ile sordu ona.
"hayır, duymadım. changbin, tekrar söyle! hadi, lütfen!" hevesle konuşup isteğini belirtmesinin ardından onun hâlâ boynuna dolalı duran kollarının yardımı ile kolayca kafaları yaklaştırıp dudakları birleştirdi felix. onu durmadan, düzensiz bir şekilde öperken changbin'in 'seni seviyorum' diye sessizce mırıldanmasını duyunca dudaklarını daha çok bastırıyor ona. bu iki kelime, resmen daha çok kıvama getiriyor felix'i.
ve bir anda, üstte buluyor kendisini. hızlıca pozisyon değiştirmelerini sağlayıp changbin daha neler olduğunu anlamadan kendisini yatağa uzanmış bir şekilde bulmuş iken felix onun penisine tekrar, sertçe oturuyor ve bununla bir melodi gibi ikisinin de ağzından büyük bir inleme çıkıyor.
felix, sanki acelesi var gibi ellerini onun göğsüne yerleştirip onun penisi üstünde daha da hızlı hareket etti. her zıplayışında en derine inen penis ile bacakları ölesiye titriyor, kalçasına yerleşen eller ile her an bayılabilecek gibi hissediyordu. kafasını geriye yaslamış bir şekilde hareket etmeye devam ediyor ve devam ettikçe changbin'den kazandığı inlemeler, 'seni seviyorum' kelimelerinin üstüne biniyor ve bitmeye yakın olan enerjisi tekrar tamamen doluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no resistance ✓
Fanficchanglix ❝lise son sınıf öğrencisi seo changbin, lee felix'in öğretmeni olduğu ingilizce dersinde uyuyakalınca tahmin bile edemeyeceği bir rüya görür. ❞ _₂₀₂₀ 🚫bu kurgu; argo, küfür, yetişkin içerik ve zararlı alışkanlıklar bulundurmaktadır🚫 resmi...