mitski - i want you
“cause i just need a quiet place
where i can scream
how i love you„☰ ☱ ☲ ☳
"şimdi siz... hep buraya mı geliyorsunuz?"
mekânın çok da hoşuma gittiğini söyleyemem açıkçası. gece olmasına rağmen dekoru kapkaranlık, iç karartıcı. hem kuytu köşede bir yer, hem de ne mekanın sahibi, ne içeride oturan kişiler tekin duruyor.
"evet hocam, sürekli. hatta iki haftada bir gelmezsek arayıp öldük mü diye kontrol ediyorlar."
hyunjin'in konuşması ile gülmeye başladım, "yaşandı mı bu?"
"evet hocam! bu yanınızdaki dangalak yüzünden" diyerek yanımda oturan changbin'i gösterdi, "aramız bir süre açıldığı için gelmemiştik, mekânın sahibi olan abi arayıp neden gelmediniz diye sormuştu."
ben buna daha çok gülerken changbin kaşlarını kaldırdı, "ciddi misin? neden söylemedin?"
"kankam, oturduğumuz barın sahibinin beni aramasını, anlatacak kadar önemli bulmadım. mazur gör."
"ne demişti?" minho bu soruyu sorarken rahatça sigarasını içmeye başlayan changbin'i süzdü kin dolu gözlerle. sanırım o da kullanmak istiyordu ama ben varım diye çekinmişti.
"kanka, işte... neden gelmediniz, bir sorun mu var, diye sordu. ben de yok abi geleceğiz, merak etme sen dedim. yalan yok, biraz samimileştik. hatta düşündüm aramızda yeni ilişki mi başlıyor, çünkü çok romantikti bence. sonuçta biri seni merak etmiş falan..."
"bana kalırsa adam üçümüzle de bir ilişki yaşamak istiyor." diyen changbin'e baktım, onu izlediğimi fark edince ise anında yerinde toparlandı. "tabii çok saçma bir düşünce olduğunu kabul ediyorum."
"hocam ya..." yalvarır bir ses tonu ile konuşan minho'ya baktım, changbin'i gösterip sigara işareti yaptı yüzünde de aynı şekilde yalvarır bir ifade varken. "izin veriyor musunuz?"
"veriyorum... veriyorum tabii, okul dışındayız şu an."
hızlıca cebindeki şeyi çıkarmaya çalışırken kocaman gülümsedi, "işte bu yüzden en sevdiğim öğretmen sizsiniz! hâlden anlıyor ya, daha iyisi mi var?" derken sigarasını yaktı hızlıca.
"abartma."
changbin'in abartma demesi ile ona baktım şaşkınlıkla, "günlerce abartmanın suyu çıkaran sen mi söylüyorsun bunu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no resistance ✓
Fanfictionchanglix ❝lise son sınıf öğrencisi seo changbin, lee felix'in öğretmeni olduğu ingilizce dersinde uyuyakalınca tahmin bile edemeyeceği bir rüya görür. ❞ _₂₀₂₀ 🚫bu kurgu; argo, küfür, yetişkin içerik ve zararlı alışkanlıklar bulundurmaktadır🚫 resmi...