20- ❝hiçbir acı yok şu an bende.❞

4.8K 562 650
                                    

mal blum - nobody waits

i'll only want you once you're gone
i'll only want you once it's too late
and i've been angry, i've been wrong

i'll only want you once you're gonei'll only want you once it's too lateand i've been angry, i've been wrong

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☰ ☱ ☲ ☳

bugün güzel geçecek, bugün güzel geçecek, bugün güzel geçecek.

felix, uyandığı andan beri yüzünde tatlı bir tebessüm eşliğinde şarkılar mırıldanarak, gününün iyi geçeceğine emin olduğundan dolayı ekstra bir özen göstererek ütülediği gömleğini giymiş, her gün ölü gibi çıktığı evden; bugün dudaklarına bir parlatıcı, yüzüne bir nemlendirici sürerek çıkmıştı.

aklının bir köşesinde ise rüyasında gördüğü annesi vardı. evet, chae ile konuşmalarının ardından gece felix gerçekten görmüştü annesini rüyasında beyaz kıyafetler içinde. annesi bir hamakta oturuyorken oğlunu yanına çağırmış, kucağına yatırıp onun saçlarını okşarken mutlu olmasını tembihlemişti oğluna. hiçbir şey senden önemli değil demişti, su akar yolunu bulur demişti, ben seni her daim izliyorum diye belirtmişti ve gitmeden önce onun çillerin taştığı yüzünde, alnına bir öpücük bırakmıştı şefkat dolu.

işte bu yüzden, mutlu olacaktı felix. annesi öyle tembihlemişti. mutlu uyanmış; chae'ye enerji dolu, annesini rüyasında gördüğünü söyleyen bir günaydın mesajı atıp varmıştı okula. kantin çalışanına selam vermiş, kendisini tanımayan öğrencilere selam vermiş ve öğretmenler odasına girmişti taşan enerjisini önden buyur ederek. bay jeon, onun bu hâlini görür görmez fark etmesi ile birlikte kaşları kalkmıştı şaşkın bir tebessüm ile birlikte.

"günaydın bay lee, enerjiniz yerinde bakıyorum." demişti yayvan bir ağızla. felix ise hiç aksamayan bir rutini olarak onun yanına geçmiş, bir gülümseme ile karşılık vermişti. bay jeon, onun bu enerjisini çok farklı şeylere yormuştu. şöyle anlatalım; bay jeon, herkesin görüp görebileceği en farklı sınıf öğretmeniydi. sınıfındaki öğrencilerinin ailesinin durumundan tutun ilişki durumlarına kadar her şeyi bir türlü öğrenirdi. bu yüzden tahmin ve gözlem yolu ile felix ve öğrencisi changbin'in arasındaki o 'bir farklı' olan iletişimi de fark etmesi hiç zor olmamıştı.

bay jeon, cidden çok iyi bir gözlemciydi. felix tüm öğrencilerine aynı şekilde davranırken bir öğrencisi ile aralarındaki ilişkiyi belli etmemek için ona hep sinirli davranır, terslerdi. kendisi ile ilgili salak olmaya en tezat tanımları kullanırken, aynı gün ikisinin ardı ardına okuldan çıkmaları tahminlerini yüzde seksen oranla doğrulamış; o gün felix'e, changbin ile ilgili ailesinin durumunu anlatırken felix'in yüzündeki sahte şaşkınlık ile birlikte yüzde doksan doğrulamış ve şu an changbin'in böyle iyiye gitmesinin sebebinin bir kişi sayesinde olduğunu belirtince felix'in üstünde oluşan o tatlı telaş ile yüzde yüz doğrulamıştı her şeyi.

no resistance ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin