פרולוג

1.7K 78 35
                                    


נכנסתי לבית הקפה וברגע שהגעתי לקופה ראיתי את הנער עם השיער המתולתל. אחרי שהתקרבתי אליו ונעמדתי מול הקופה יכולתי לראות את זוג העיניים הירוקות שלו, שאני נשבע שאני יכול לבהות בהן שעות. וראיתי גם את שתי גומות החן שאני כל כך אוהב. אתם מבינים אני כבר כמעט כל החיים שלי באתי לבית הקפה הזה כי הוא קרוב למקום העבודה שלי אז לרוב יוצא שאני מבלה בו את הפסקת הצהריים שלי. מלפני בערך חודשיים הנער בעל השיער המתולתל התחיל לעבוד פה ומהפעם הראשונה שראיתי אותו ידעתי שיש בו משהו שאני רוצה. עכשיו אני כבר יודע שאני רוצה אותו, את כולו. אני רוצה להגן עליו ולדאוג לזה שאף אחד לא יפגע בו ואני יודע בדיוק איך לעשות את זה. "שלום מה תרצה להזמין?" הנער שאל עם הקול שאני כל כך אוהב "אממ קפה הפוך" עניתי "סבבה, מה השם?" הנער שאל "לואי" עניתי "ההזמנה שלך תהיה מוכנה בעוד כמה דקות, לואי" הנער אמר והלך להכין לי את הקפה.

אחרי שהוא קרא בשם שלי והביא לי את הקפה הלכתי חזרה לעבודה. יום למחרת חזרתי ונשארתי שם כל היום כי היה לי יום חופש מהעבודה וזה לא קורה הרבה אז החלטתי שבמקום לשבת בבית אני אהיה פה ואדאג שלא קורה לו כלום. אני כבר יודע מתי המשמרות שלו מתחילות ומסתיימות, מתי יש לו הפסקה, את השם שלו אני כבר יודע מהשבוע השני - הארי, זה השם, שם מושלם לנער מושלם. גיליתי גם שהוא בן 19, עדיין גר עם ההורים, הוא אמור ללכת לאוניברסיטה עוד חודשיים, יש לו אחות גדולה בת 23 והיא כבר באוניברסיטה לומדת משפטים, גיליתי את הכתובת שלו ובעיקרון גיליתי עליו הכול. עכשיו כל מה שנותר זה לחכות לרגע הנכון.

עברו עוד שבועיים ואני סוף סוף חושב שאני יכול לעשות את הצעד הבא, הצעד שרציתי לעשות כבר כל כך הרבה זמן. ההורים שלו מחוץ לעיר ואחותו באוניברסיטה מה שאומר, שהוא יהיה לבד בבית.

.Obsession//L.SWhere stories live. Discover now