עונה 2

552 33 25
                                    


טוב אז בגלל שכן היו אנשים שביקשו החלטתי שאני כן יעשה עונה שתיים לסיפור הזה.

אני מקווה שתאהבו אותה אני ינסה להעלות כל שבוע אבל אני לא מבטיחה שום דבר.

הצצה קטנה:

נ.מ. הארי:

 נכנסתי לסלון וראיתי את ניק שוכב שם על הרצפה מיד הלכתי עליו והתחלתי לקרוא לו חושב שהוא סתם עושה משהו מטומטם כמו תמיד "ניק? למה אתה שוכב על הרצפה ככה?" שום תשובה זה אפילו לא ניראה כאילו הוא נושם "ניק זה לא מצחיק אותי תקום כבר" הוא לא זז כאן התחלתי לדאוג טיפה המשכתי ללכת עליו ומתי שהגעתי אליו ירדתי לברכיים מסובב אותו ובודק את הדופק שלו אחרי שמצאתי אותו והבנתי שהוא לפחות נושם לקחתי כוס מים מהמטבח ושפכתי עליו הוא קם משתעל טיפה "ניק? ניק?! מה קרה?" שאלתי בזמן שאני מרגיע אותו "א-אני לא זוכר אני רק זוכר שהגעתי הביתה נכנסתי לסלון ואז הכל שחור" הוא אמר הסתכלתי עליו בעיניים והידיים שלי על הלחיים שלו "העיקר שאתה בסדר" אמרתי נותן לו נשיקה ניראה לי שהוא רצה קצת יותר כי הוא מיד החזיר אותה רק הרבה יותר חזק הוא התחיל להוריד את הידיים שלו על הגוף שלי בזמן שאני עושה את אותו הדבר עד שהגעתי לכיס של הסווטשרט שלו והרגשתי משהו הכנסתי את היד שלי והוצאתי.... "פריים של תמונה?" שאלתי מפסיק את הנשיקה "על מה את- איך לעזאזל זה הגיע לכאן?" "מאיפה אני אמור לדעת בדיוק?" "מה יש בתמונה בכלל?" הוא שאל סובבתי את התמונה ומיד זרקתי אותה מהידיים שלי ברגע שראיתי אותה. או יותר נכון את מי שבה.

.Obsession//L.SWhere stories live. Discover now