פרק 4

816 59 9
                                    

בגלל שלא העלתי הרבה זמן אני מעלה את זה זה פרק קצר ואני לא עברתי עליו אז סליחה

נ.מ. הארי:

אני כרגע שוכב על הספה עם הראש שלי על הרגליים של לואי הוא משחק עם השיער שלי ואנחנו רואים איזשהו סרט שלא אכפת לי ממנו, הסתובבתי ככה שאני עם הגב לטלוויזיה מנסה לישון טיפה כי אני לא מצליח לעשות את זה בלילה. לואי מכריח אותי לישון בחדר שלו וכמעט תמיד קר שם כאילו אנחנו באנטרקטיקה, כמובן שלו זה לא מזיז כי הוא ישן עם טרנינג וסווטשרט בזמן שאני במקרה הטוב עם כותונת. אה ושכחתי לומר שאנחנו ישנים עם שמיכה דקה ככה שהדבר היחידי שמחמם אותי זו השמיכה הדקה ולואי שאני לא נהנה מלהתחבק איתו כל לילה אבל אם אני לא יעשה את זה אני יקפא אבל גם עם לואי והשמיכה אני עדיין קופא. 

סגרתי את העיניים והתחלתי להירדם שנייה לפני שהספקתי לואי קם מהספה הרמתי את הראש שלי והחזרתי כדי שהוא יהיה על הספה מנסה להירדם אבל אז הוא הרים אותי ומעמיד אותי מולו "אתה רעב?" הוא שאל ורציתי להרוג אותו למה הוא צריך שאני אעמוד בשביל לשאול אותי את זה "לא אני עייף" אמרתי מעוצבן מזה שאני לא ישן עכשיו "זה חבל בשבילך כי לישון זה בלילה עכשיו צהריים אז עכשיו אוכלים, מה אתה רוצה לאכול?" לואי שאל "לואי אנ-" "מה אמרת עכשיו?" "דאדי אני לא רעב ואני אף פעם לא ישן בלילה" אמרתי מעוצבן שהוא לא נותן לי לישון "למה שלא תישן טוב?" הוא שאל עם חיוך מעצבן על הפרצוף שלו, מה שגרם לי לחשוב שהוא יודע את התשובה, נשארתי בשקט מה שגרם לחיוך שלו להימחק מהפרצוף שלו. הוא תפס לי את העורף ולחץ עד שידע שזה כואב "שאלתי אותך שאלה תענה" "ה-החדר קר מדי" עניתי מהר מפחד ממנו מה שכן עם הוא רוצה הוא יודע להיות מפחיד לואי הוריד את היד שלו מהעורף שלי והתחיל לצחוק, "מה כל כך מצחיק?!" צעקתי "זה מצחיק אותי שלא הבנת שאני זה שגורם לזה להיות קר כל כך כאילו אם אני רוצה אני יכול לעשות שיהיה שם רותח ולגרום לך ללבוש סווטשרט וטרנינג עם אני רוצה" הוא אמר עדיין צוחק, אחרי כמה דקות הוא הפסיק לצחוק "גמרת?" שאלתי מרגיש יותר עצבני מתמיד "כן" הוא אמר "עכשיו בוא נלך לאכול"

 "לא" 

"מה אמרת עכשיו?"

"לא אני לא עומד לאכול עד שתיתן לי לישון כמו שצריך" אמרתי "אתה ממש חמוד אם אתה חושב שבאמת יש לך ברירה אתה עומד לאכול כי אתה צריך להיות בריא ואתה תישן מתי שאני יחליט שמגיע לך אם לומר לך את האמת תכננתי שזה יהיה היום אבל עם ההתנהגות הזאת אני חושב שעדיין לא למדת" הוא אמר "אתה לא יכול להכריח אותי לאכול" "וכאן אתה טועה" הוא אמר מתקרב אליי "עכשיו אתה עומד לאכול אלא אם כן בא לך עונש" הוא אמר עם הפה שלו ליד האוזן שלי וזה גרם לצמרמורת לעבור בעמוד השדרה "מה אתה מחליט?" הוא שאל מסתכל לי ישר בעניים "א-אני" נעצרתי מוריד את הראש שלי ונאנח "אני יאכל" אמרתי "בחירה חכמה אפילו שממש רציתי להעניש אותך אבל לא נורא" הוא אמר ולקח לי את היד מוביל אותי למטבח התיישבתי על אחד הכיסאות בזמן שלואי הלך להכין אוכל. הנחתי את הראש על השולחן מקווה לקבל קצת שינה.

נ.מ. לואי:

אחרי שהכנתי את האוכל חזרתי חזרה לאיפה שהשארתי את הארי וראיתי אותו עם הראש על השולחן, אתם מבינים אני מנסה להתיש אותו ככה שהוא יפסיק להילחם בי ויבין שאני עושה את זה בשבילו מה שלא כל כך הולך לי, הלכתי אליו שם את היד שלי על הגב שלו ומתחיל קצת להזיז אותו כדי שהוא יתעורר אחרי כמה שניות הוא הרים את הראש וזה היה ניראה כאילו הוא ישן עכשיו איזה שבע שעות בזמן שבמציאות הוא ישן אולי חצי שעה, "האוכל מוכן" אמרתי ושמתי את הצלחת עם הפסטה מולו והלכתי להתיישב במקום שלי הרמתי את המזלג והתחלתי לאכול אחרי שגמרתי בערך חצי ראיתי שהאי לא אכל כלום ושהוא סתם מזיז את האוכל מצד לצד בצלחת, "הארי תאכל" אמרתי "אני לא רעב" הוא אמר "לא אכפת לי אתה צריך לאכול" "אבל אני לא רעב" הוא אמר בקול יותר חזק "הארי דבר ראשון בחיים שלך אל תרים את הקול שלך איתי ודבר שני אם אתה לא רוצה שאי יכריח אותך לאכול אתה עומד לאכול הכל מובן?" "א-אני ל-" "שלא תעז לומר לי שאתה לא רעב כי אני יודע שאתה משקר" קטעתי אותו והוא הסתכל לכיוון הרצפה הלכתי לכיוונו לוקח את הראש שלו בידיים שלי וגורם לו  להסתכל לי בעניים "תאכל הארי" אמרתי מנשק לו את המצח והולך לסלון.

-------

עברה שעה מאז שהשארתי את הארי במטבח אני מקווה בשבילו שהוא אכל את הצלחת הזאת, הגעתי למטבח רואה שהארי מול הכיור הלכתי אליו וראיתי שהוא שוטף  את הצלחת שמתי את היד שלי על העורף שלו ויכולתי להרגיש איך שהוא נהיה לא רגוע  התחלתי להזיז אותה בצורה כזאת שזה ירגיע אותו מה שבאמת קרה לבסוף הוא גמר לנקות את הצלחת והסתובב אליי לקחתי לו את היד והובלתי אותו למקלחת נותן לו להתקלח לבד כי אני צריך לדבר אם מישהו.

נ.מ. הארי:

אחרי שלואי יצא מהחדר הלכת לשידה איפה שאני יודע בוודאות שיש סכין גילוח לקחתי אותו והעברתי אותו על היד שלי ככה שזה יחתוך לא עמוק מדי אבל שאני עדיין ירגיש את הכאב של זה אחרי שעשיתי כמה חתכים נכנסתי למקלחת שוטף את היד ורואה איך הדם הופך את המים לצבע אדום אחרי כמה דקות זה הפסיק לדמם  ונכנסתי להתקלח אחרי שגמרתי עטפתי מסביבי מגבת ושמתי על היד צמיד שלואי הסכים לי ללבוש התירוץ שלי היה שזה מזכיר לי את הבית ושזה עוזר לי מה שבכלל לא נכון זה רק בשביל שהוא לא יגלה את מה שאני עושה אני עושה את זה כבר מאז שאני בן שש עשרה זה תמיד היה הדבר הכי נוח שגורם להכל להשתפר אף אחד לא יודע על זה חוץ מהאקס שלי וג'מה אבל ניתקתי איתו קשר וג'מה הבטיחה שהיא בחיים לא תספר לאף אחד אז אני בסדר יצאתי הלכתי לחדר מתלבש ונשכב בשנייה שנשכבתי לואי גם הגיע הוא קשר לי את הרגל ונשכב מאחורי ולמרבה הפלא הצלחתי להירדם מהר מאוד.

.Obsession//L.SWhere stories live. Discover now