Γάμα, ωραίο πάρτι. Δεν ξέρω πόσες φορές το έχω σκεφτεί σήμερα.
Είσαι όμορφος. Όχι απαραίτητα με την κλασική, ηλίθια έννοια. Απλώς, κάτι με τράβηξε σε σένα. Το ψάχνω μέρες. Λες να το βρω;
Δεν είναι ακριβώς η μουσική που εκπέμπεις. Ούτε τα μάτια σου. (Σου είπα, φαίνονται άδεια). Ειναι κάτι που δε μου έχεις πει ακόμα. Περιμένω, Γάμα. Είναι χαζό, αλλά εδώ είμαι, άκρη άκρη, και σε κοιτάω. "Για να μην κρυώνω".
Είσαι μικροσκοπικός κι έχεις όμορφα μυστικά. Κι άσχημα μυστικά, που σίγουρα θα με τρομάξουν. Τείνει να μας αφήνει τρομαγμένους η αλήθεια. Αλλά την κυνηγάω σαν χαμένο θησαυρό. Γι' αυτό περιμένω την αλήθεια σου, κι ας καούν τα χέρια μου απ' το χρυσάφι της.
Όλοι μου φαίνονται εδώ μέσα αδιάφοροι, γιατί είσαι όμορφος με έναν άγνωστο τρόπο που γουστάρω. Εκτοξεύεις ξόρκια πάνω από τη μαγική κονσόλα σου, κι όλοι κουρδίζονται σαν μουσικά κουτιά και χορεύουν. Η σκόνη απ' τη μηχανική μπαλαρίνα στο κεφάλι μου τινάζεται στον αέρα καθώς κουνιέμαι σαν τρελή. Αριστερά, δεξιά. Αριστερά, δεξιά. Σε κοιτάζω μέσα απ' τον καπνό σου. Τι έκανες στο μουσικό κουτί μου; Από πού κλείνει όλη αυτή η ξαφνική μαγεία; Γαμώτο, Γάμα, ωραίο, πολύ ωραίο πάρτι. Είμαι σίγουρη ότι δεν υπάρχει κανένας εδώ που να μην είναι ερωτευμένος μαζί σου. Τώρα, πάντα, δεν έχει σημασία... Όχι, όχι, δεν είμαι εγώ. Εγώ απλώς σε κοιτάω. Με βλέπεις; Σε κοιτάω συνέχεια.
Γράφω γιατί δε μπορώ να σου μιλήσω. Αλλά για δες που και πάλι επικοινωνώ μαζί σου. Με κάνεις να χορεύω. Δε χορεύω καθόλου συχνά, Γάμα. Δεν ξέρω για όλους αυτούς που χτυπιούνται όμορφα γύρω μου. Αλλά εγώ αυτή τη στιγμή ερωτεύομαι τον εαυτό μου. Γάμα, αυτό το πάρτι είναι ωραίο, και μην τολμήσεις να διανοηθείς το αντίθετο.
Φαίνεσαι απόμακρος και τώρα, όπως κάθε φορά που σε αγκαλιάζω. Νομίζεις ότι δε χρειάζεσαι όλη αυτή την ξαφνική στοργή. Σου φαίνεται περίεργο, ίσως έχεις ήδη φρικάρει. Σίγουρα προτιμάς τα χέρια μου να σε αγγίζουν μέσα απ' το παντελόνι από το να σε παίρνουν αγκαλιά. Γάμα, είμαι λίγο παιδί. Ακόμα. Και πάντα θα είμαι. Μην με φοβάσαι. Το χειρότερο που μπορώ να σου κάνω, είναι να σου δίνω όλες αυτές τις περιττές αγκαλιές που δεν χρειάζεσαι. Και το ακόμα χειρότερο, είναι το να σε κάνω να συνειδητοποιήσεις ότι μάλλον τις χρειάζεσαι.
Αυτό είναι άλλη κουβέντα. Επιστροφή στο θέμα μας.
Τι ωραίο πάρτι, Γάμα. Κι ας μην σε έχω πάρει αγκαλιά ακόμα.
~2019
BẠN ĐANG ĐỌC
Γράμματα για τους Εκείνους της ζωής μου
Phi Hư CấuΤα ονομάζω "παράπλευρα". Γιατί αυτό είναι. Παράπλευρες απώλειες στον έρωτα. Εσφαλμένοι κωδικοί. Άντρες που δεν ήταν ποτέ δικοί μου, που πάλεψαν να με χωρέσουν στην παλάμη τους, κι εγώ σαν άγρια άμμος, ξεγλίστρησα κι έπεσα πάνω σε δύο σελίδες καλοκαί...