Προειδοποίηση

51 3 0
                                    

...Δε θα ρωτήσω τι έχω κάνει για να αξίζω τη σιωπή σου. Ούτε την αδιαφορία σου, ούτε το να με πετάς απ' τη ζωή σου σαν να μην ήμουν τίποτα. Λυπάμαι που φέρεσαι έτσι. Λυπάμαι που έτσι φερόσουν πάντα. Σου ήταν πανεύκολο να φύγεις μόλις κάτι στραβώσει και θιχτεί ο εγωισμός σου, σου ήταν απίστευτα δύσκολο να γυρίσεις κι ας ήθελες, και φτου κι απ' την αρχή.

Ευχαριστώ Ν. που με αγαπάς μόνο όταν είμαι κτήμα σου. Ευχαριστώ που οι επιλογές μου με κάνουν άξια της σιωπής σου. Ευχαριστώ που είμαι πρόβλημα. Ναι, αυτό είμαι, είμαι πρόβλημα Ν., αυτό μου έδειξες τελικά, αυτό είμαι και τελείωσε. Είμαι τεράστιο πρόβλημα για τον εαυτούλη σου. Και ξέρεις γιατί; Γιατί καμιά φορά, αγαπάω κι εμένα. Γιατί καμιά φορά κάνω ο,τι γουστάρω και περνάω καλά. Γιατί καμιά φορά τυχαίνει να περνάω καλά και χωρίς να είσαι τριγύρω. Αυτό είναι που δε μπορείς να χωνέψεις.

Αλλά φυσικά. Η Αριέλλα μέθυσε κι έστειλε μήνυμα, άρα δε μπορεί χωρίς εμένα. Η Αριέλλα πήρε τηλέφωνο πάλι, ας μην το σηκώσω, βαριέμαι να της μιλάω. Καημένη, χαζή και δεδομένη Αριέλλα, σέρνεται στα πόδια μου, πρόβλημα Αριέλλα δε σέρνεται πια, βρήκε κάτι άλλο να ασχοληθεί η παλιοκαριόλα, δεν θα της ξαναμιλήσω ποτέ. Παιχνίδι Αριέλλα. Την αγαπάω όποτε θέλω, όχι όποτε της αξίζει, γιατί της αξίζει μόνο όποτε θέλω. Ηλίθια Αριέλλα, μπλέκει με όποιο γκόμενο της κάνει καμάκι. Χέστηκα αν πριν κάτι μήνες έλεγα στην Αριέλλα πόσο έχει ωριμάσει, χέστηκα που την κοίταζα άφωνος να ανεβαίνει μόνη της βουνά και να βρίσκει τον εαυτό της, χέστηκα. Η Αριέλλα δε σέρνεται πίσω μου, άρα δεν έχει κάνει τίποτα. Είναι ακόμα το πρόβλημα, είναι εκείνη η αρνητική γκόμενα που τα είχα το 2016, που γκρίνιαζε γιατί δεν έβρισκε καλό φως να βαφτεί. Με συμφέρει αυτή να είναι η Αριέλλα ακόμα, για να νιώσω καλά με το χάλι μου, για να ξεχάσω πόσο κοντά μου ήταν η ηλίθια Αριέλλα όταν δεν είχα κανέναν. Με βολεύει να φαντάζομαι την Αριέλλα σαν επιφανειακό εύκολο γκομενάκι που αργεί να ετοιμαστεί και με στήνει στα ραντεβού. Με βολεύει να την κάνω να νιώθει έτσι όποτε κάτι δεν κάνει καλά για μένα. Έχω συνηθίσει να χρεώνω στην Αριέλλα τη μισή ζωή μου, και για τα κολλήματα που έχω με την πάρτη μου φταίει εκείνη. Η Αριέλλα το παιχνίδι, οφείλει να παραμείνει σε αναμονή μέχρι να βρω δουλειά και σπίτι, πάρω τα πάνω μου και τη διεκδικήσω όπως της αξίζει. Το παιχνίδι χάλασε; ΠΈΤΑΜΑ. Καημένη Αριέλλα, πού τρέχεις και τραβιέσαι με γκόμενους; Μόνο εγώ σου αξίζω και δικιά μου είσαι. Ξέχασες ποιον θεωρούσες τον αγαπημένο σου άνθρωπο; Ξέχασες όσα μου έλεγες;

Ν., ακόμα είσαι ο αγαπημένος μου άνθρωπος. Σε λατρεύω και μου λείπεις. Αλλά έχω να σταματήσει να επιτρέπω αυτό το φέρσιμο. Σε όλους ανεξαιρέτως. Λυπάμαι αν θεώρησες έστω και λίγο ότι είσαι η εξαίρεση απ' την οποία θα ανέχομαι τα πάντα. Εξακολουθείς να κινδυνεύεις να με χάσεις, και θα εξακολουθείς για πάντα. Δεν ξέρω αν στο είπανε, αλλά δεν είμαι δεδομένη. Πάει το γκομενάκι που ήξερες, Ν. Άργησες, δεν το έχεις καταλάβει ακόμα. Αυτό είναι που με λυπεί. Ότι νομίζεις πως όλα είναι όπως παλιά εκτός από σένα. Όχι, Ν. μου. Εσύ είσαι ο στάσιμος σε αυτή την ιστορία, όχι εγώ. Εσύ είσαι που φέρεσαι ανώριμα πλέον. Δε σε κατέκρινα ποτέ, ούτε για την κατάθλιψη σου, ούτε που δε μου λες τίποτα, λες και έχεις φάει τη γλώσσα σου. Αλλά δε θα σου επιτρέψω να με κάνεις να νιώθω άσχημα που ζω τη ζωή μου και ως ανεξάρτητο ον από σένα. Δε θα σου επιτρέψω άλλο να νομίζεις ότι είμαι προέκταση σου. Παραγνωριστήκαμε, Ν. Τα έχεις όλα ισοπεδωμένα, κι είμαι σίγουρη ότι ακόμα θεωρείς πως είναι δικό μου το λάθος. Σε αντίθεση με σένα εγώ αυτό τον καιρό έμαθα και να είμαι ξεκάθαρη, και να συζητάω, και να βλέπω τα χάλια μου όπου υπάρχουν, και να ζητάω συγνώμη, αλλά και να μην ζητάω συγνώμη όπου δεν φταίω. Εσύ κάτσε μάθε τα. Δε με νοιάζει πώς. Μου έσπασες τα νεύρα  και δεν είμαι πια διατεθειμένη να στα μάθω.

Νόμιζα ότι με αγαπούσες το ίδιο, Ν. Σε έβλεπα να κλαις, να φτιάχνεις πράγματα για εμάς στο PC, να ακούς τις μουσικές μας, να μιλάς στους άλλους για μας. Νόμιζα ότι με αγαπάς το ίδιο. Αλλά με αγαπάς απλώς επειδή σε σώζω απ' τον εαυτό σου. Αυτό συμβαίνει τελικά.

Δεν θα είμαι εδώ για πολύ, Ν. Περίμενα την εξήγηση σου ήδη μια βδομάδα. Η κλεψύδρα στο κεφάλι μου τρέχει. Ίσως όταν αποφασίσεις να ασχοληθείς ξανά με το παιχνίδι, να μην υπάρχει πια.

Λυπάμαι πολύ, Ν. Λυπάμαι για αυτό που με βάζεις στη διαδικασία να κάνω.

~2019

Γράμματα για τους Εκείνους της ζωής μουWhere stories live. Discover now