32⛄

1.6K 197 140
                                    

Güneş kendini göstereli biraz olmuştu. Gece perdeleri kapatmadıkları için parlak ışık odanın içerisine süzülüyor, halen yataklarında uyuyan bedenlerin gözlerini aralamaya zorluyordu.

İlk uyanan Changbin olmuştu. Sarı saçlı oğlana göre, önceki gece daha az yorulmuştu o. İç çamaşırları dışında bir şey giymedikleri için biraz üşümüştü. Yatağın sağ tarafına çevirdi kafasını, Felix dağınık yattığı için üzerindeki yorganı başka bir tarafa itmişti ve üstünün açık kalmasına sebep olmuştu. Şubat ayının ortalarında oldukları için küçük olanın hasta olmasından korkuyordu.

Biraz doğrulup elini başının altına yaslayıp en sevdiği manzarayı izledi. Sarının en açık tonlarında olan saçı, beyaz teninin üzerine özenle yerleştirilen kahverengi çilleri, sürekli kuruduğu için diliyle ıslattığı dudakları güneş yüzünden parlıyordu. Yıllar geçse bile asla sıkılmayacaktı bu detaylardan.

Biraz daha uyuyan sevgilisini inceledikten sonra diğer tarafına dönüp komodinin üzerindeki telefonunu eline aldı. Sönmüş mumları fark ettiğinde gülümsedi, bu kokuyla uyumayı çok sevmişti.

Bildirimlerine kısaca göz attıktan sonra gözü duvarda asılı duran saate takılmıştı, neredeyse öğlen olmuştu fakat Felix daha uyanmamıştı bile. Çok yormuş olmalıyım. Diye içinden geçirip sırıttı. Daha önce çok kez birileriyle ilişkiye girmiş olsa da önceki gece hissettiği gibi hissetmemişti. Aşık olduğu kişiyle yapmak kat ve kat daha güzeldi.

Uzandığı yerde tekrardan doğrulup sırtını duvara yasladı, bir süre sonra kahvaltı hazırlaması gerektiği aklına gelince diğerini uyandırmamaya çalışarak yataktan çıktı. Bununla birlikte Felix'in bir şeyler mırıldanıp hareketlendiğini gördü, her zamanki gibi şirin gelmişti gözüne.

Odalarının içindeki banyoya girip kısa bir duş aldı, yarım saat geçmişti ancak sarışın olan halen uyuyordu. İlk başta kaldırmayı düşündü ama sonra Felix'in, kalçasının ağrısına söyleneceğini düşünerek vazgeçti. Sessiz evin tadını çıkarmayı istemişti.

~

"Ayı gibisin ayı! Benim tatlı canım senin koca şeyin yüzünden acıyor. Changbin, bir şey söylesene!"

Karşı koltukta oturan bedene bakıp kahkahasını bastırmaya çalıştı. Gerçekten inanamıyordu, Felix'in yerinde başka biri olsa ve ona bu şekilde söylense; muhtemelen çoktan yastığı suratına bastırıyor olurdu. Ancak sarışın oğlanın ağzından çıkan her bir cümleyi iyi veya kötü olmasına bakmadan yıllarca dinleyebilirdi.

En sevdiği dördüncü pijama takımını giyiyordu. Changbin ona tıpkı hasta olduğu gece yaptırdığı banyoya benzer bir banyo yaptırmıştı. Daha sonra hasta olmasın diye saçlarının ıslak kalmasına izin vermeden makineyle kurutmuş, canını yakmamaya çalışarak giysilerini giydirmişti.

Pijama, saçlarına benzer sarı bir renkteydi ve üzerinde küçük beyaz puantiyeler vardı. Üzerindeki tişörtte ise Felix'in çok sevdiği karakterlerden biri olan Tweety vardı.

Kendisine benziyordu, tabii severdi.

"Dün hiç de öyle söylemiyordun ama? Hatırlatabilirim istersen," diyerek sırıtmıştı, bundan sonra olacakları ise biliyordu.

"Tamam, yeterli. Ayrıca madem senin yüzünden kalkamıyorum, yürü git bana abur cubur getir."

Ellerini dizlerine vurarak kalkmıştı, mutfağa gitmeden önce küçük olana kısa bir bakış atmayı da ihmal etmemişti.

'Çok kıymetli kalçam ağrıyor' diyerek iki tane yastığın üstüne oturmuştu. Ayrıca soğuk almamak için tişörtünü, tıpkı küçük bir çocukmuş gibi pijama lastiğinin altına sıkıştırmıştı. Bunlar da yetmezmiş gibi en sevdiği pattaniyesini etrafına dolamış, dürüme benzer bir görüntü oluşturmuştu.

Yoldan geçen biri görse o bile gülerdi sarışın çocuğun haline.

"Peki kocacığım."

"Dün deneyimlemiş olmasam seni uke sanacağım Binnie!" Kendi dediğine kahkaha atarken, Changbin de gülmeden edememişti.

Felix'e çok aşıktı. Cidden.

~~~~~
Ben de size aşığım evlatlarıııııım

Arklar yavaş yavaş finale gidiyoruz sanırım...

Ama ondan önce, görmek istediğiniz bir olay falan varsa söyleyin buraya -->

Ayrıca kitap 8K olmuş ve seochangbin etiketinde 7.sıradayız?!?!?!? Waow.. teşekkürler <33

Of uke Changbin'e de ayrı bir aşığım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Of uke Changbin'e de ayrı bir aşığım... ARKADAŞLAR MİNNACIK

Snowman, Changlix ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin