34⛄

1.2K 189 88
                                    

Kısa yolu el ele yürüdükten sonra Felix'in bahsettiği yere gelmişlerdi. Burada böyle bir yer olduğunu bilmiyordu Changbin. Orman gibi görünen ve kimsenin girmeye değer görmediği bu alan düşündüğünden daha da güzeldi.

Tepe benzeri bir yer olduğu için karşılarındaki tüm binalar çok küçük görünüyordu, hava karardıktan sonra evlerden ve arabalardan gelen ışıkla eşsiz bir ortam olabilirdi.

Changbin, küçük olanın burayı neden bu kadar çok sevdiğini ve heyecanla anlattığını anlamıştı. Rüzgar sayesinde hareket eden yaprakların ve kuşların ötüşleri dışında herhangi bir ses yoktu.

Oldukça huzurluydu.

"Binnie, üzerinde oturmak için bir örtü getirdin mi?"

Unttuğu şeyin ne olduğunu hatırlamaya çalışan Changbin'e yönelttiği bu soru sayesinde büyük olan neyi unuttuğunu hatırlamıştı.

"Şey unuttum onu. Ben ceketimin üstüne oturayım, sen de kucağıma otur. Nasıl fikir?"

Sırıtarak söylediği şeye karşılık Felix'in de sırıttığını görmüştü. Sarı saçlı genç, ağaca yaslanan sevgilisine kısa bir bakış atıp kucağına yerleşmişti. Yüzleri birbirine dönüktü ve aralarında bir karıştan daha az mesafe vardı. Changbin, fırsattan istifade edip diğerinin dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.

"Sana bir sürprizim var meleğim. Jeongin yarın akşam gelip seni bir yere getirecek. İnat yapıp 'gelmeyeceğim' deme diye haber vereyim dedim."

Sarışın olandan gelen küçük kıkırtılarla birlikte yüzünü incelemeye başladı. Felix'in her ayrıntısını ezbere bilmesine rağmen, her seferinde sanki daha önce fark etmediği bir detay bulabilecekmiş gibi dikkatle bakıyordu.

"İyi yaptın, büyük ihtimalle onu evden kovup uyumaya giderdim."

"Bazen bu kadar çok uyuyor olman korkutuyor beni ama seni uyurken izlemeyi sevdiğim için bir şey demiyorum."

Sohbetlerine kahkahalarla devam ederken Changbin bir yandan parça parça kopardığı sandviçi sevgilisine yediriyordu, Felix ise bebek olmadığını ve kendisinin yiyebileceğini diretse de hoşuna gittiği için büyük olana izin veriyordu.

Hava soğumaya başladığında oturdukları yerden kalkıp çöpleri ve eşyalarını topladılar. Felix her ne kadar üşümediğini ve oturmaya devam etmelerini söylese de, Changbin küçük olanın en ufak şeyde hasta olduğunu bildiği için kesin bir dille reddetmiş ve daha sonra tekrar gelebileceklerini de eklemişti.

Yine el ele evlerine doğru yürürken Felix, büyük olanın ne gibi bir sürpriz hazırlamış olabileceğini merak ediyordu. Ara sıra Changbin'den bu tarz sürprizler alıyordu ve bunun da onlar gibi olacağını düşünerek konuyu kendi içinde kapattı.

Ancak diğerlerinin aksine bu seferki sürprizin, hayatını değiştireceğinden habersizdi.

~~~~~
Duygulandım 🥺

Çikolatlarım sonraki bölüm final...

Seviyorum sizi <3

Snowman, Changlix ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin