28⛄

1.4K 242 105
                                    

Çikolatlarım birazcık yorum yapabilir misiniz? 👉👈🥺

~

"Evladımı bana geri getir!"

Bir saattir aynı şeyi tekrarlayan Felix'e karşı gözlerini devirdi Changbin. Evladı olarak gördüğü köpeğiyle onu sonsuza kadar ayırıyormuş gibi davranıyordu. Sesli yalvarışları yüzünden komşular bile gelebilirdi.

"Felix, alt tarafı veterinere götürüyorum. İki saate gelirim, sen de o zamana kadar bize yiyecek bir şeyler hazırla. Ben gitsem bu kadar ağlamazsın,"

"Changbin, o benim evladım ve endişelenmem çok normal. Senin evladın olunca seni de görürüz."

Hıh sesi çıkartıp kollarını göğsünün üstüne bağladıktan sonra yüzünü başka bir tarafa çevirdi küçük olan. Siyah saçlı ise duyduğu cümlelerin ciddiyetini sorguluyordu.

"Lee Felix! O benim de evladım, hatta en çok benim evladım. Ben olmasaydım onu sahiplenmeyecektin bile. Yani bırak biraz da ben düşüneyim oğlumuzu-"

Changbin kendini durdurdu, çünkü Felix tam karşısında gözleri dolu şekilde ona bakıyordu ve küçük burnunu çekmeye başlamıştı.

"Lixie, bağırdığım için mi üzüldün? Sana kızgın değilim sadece-"

"Hayır aptal! Ona oğlumuz demen çok güzeldi!"

Gözlerinde biriken yaşlar teker teker yanaklarından süzülürken hızla aralarındaki iki adımlık mesafeyi kapatıp büyük olana sarıldı. Evlatları ikisinin arasında kalmıştı, canının yanmamasına özen göstererek bir kolunu küçük köpeğin gövdesine; diğer kolunu da sevgilisinin boynuna doladı.

Changbin bu duygusal anı bozmak istemese de duvarda asılı olan saatten gördüğü kadarıyla geç kalıyordu.

"Lixie, şimdi çıkmazsak geç kalacağız. Hızlıca gidip geleceğiz ve sen de bizim için lezzetli bir şeyler hazırla. Sana öğrettiğim tarifleri hatırlıyorsun değil mi?"

Sarışın genç gözlerindeki yaşları sildikten sonra bir çocuk gibi hevesle kafasını aşağı yukarı sallayarak diğerini onayladı.

"Hepsini bir deftere yazdım. Artık o bizim tarif defterimiz olsun, çocuklarımız da büyüdüklerinde kendi eşleriyle birlikte onu kullansınlar. Olur mu Binnie?"

Parlayan gözlerle kendisine bakan sevgilisinin tatlılığına karşı gülümsedi Changbin. Söylediği bu cümleden anladığı kadarıyla geleceğe dair planlarında o da yer alıyordu, çocuklarının olacağını bile hayal etmişti Felix. Siyah saçlı oğlan sevindi, çünkü kendisinin hayalleri de bundan farklı değildi.

"Tabii ki olur sevgilim, çok iyi düşünmüşsün." Bir kolunu sardığı ince beldeki girintiyi baş parmağıyla okşarken eğilip diğerinin alnını öptü, burnuna dolan güzel kokudan ayrılmak istememişti.

~

Arabayı sürerken ara sıra büyük taşıma çantasının içindeki köpeğe göz atıyordu. Aşı yüzünden iki gün boyunca halsiz olacağını ve normalden daha fazla uyuyacağını söylemişti veteriner.

Asıl korktuğu şey Felix'in tepkisiydi elbette.

Hava soğuk olduğundan dolayı evlatlarının üzerinde, Felix'in bayıla bayıla aldığı kıyafetlerden biri vardı. Kahverengi tüyleriyle uyumlu görünen bej rengi, kazağı andıran giysinin içinde ekstra tatlı görünüyordu.

Sarışın olan, her ne kadar onun için sahiplendiğini söylemiş olsa da aslında tüm neden o değildi. Aralarında geçen bir sohbette, Felix'in küçüklüğünden beri bir hayvan sahibi olmak istediğini ancak annesinin alerjisi yüzünden bunun gerçekleşmediğini öğrenmişti.

Ve geçen birkaç gün boyunca sevgilisinde bir farklılık sezdi. Felix, kısıtlanmanın ve arkadaşsız olmasının sonucu olarak yapmak istediği çoğu şeyi yapamamıştı. Şimdi ise yanında Changbin vardı, artık arkadaşsız değildi veya kısıtlanmıyordu.

Bir liste hazırlamıştı ve her bir maddeyi tek tek deneyimlemek istiyordu. Aslında isteklerinin çoğusu, okuldaki diğer çocukların yaptığı şeylerdi. Arkadaş grubuyla birlikte alış-verişe çıkmanın nasıl olduğunu merak ediyordu mesela. Pijama partisi yapmak ve sabaha kadar dostlarıyla sohbet etmek istiyordu.

Bu yüzden Changbin'in önceliği, Felix'in listesini tamamlamasında yardım etmekti.

Çünkü onlar, sadece sevgili değildi. En iyi arkadaşlardı. Birbirlerinin sırdaşı; diğeri ne yapmış olursa olsun yargılamadan dinleyecek olan destekçilerdi.

~~~~~
Ben duygulandım 🥺🥺🥺

6K için çok teşekkür ederim!!!! Sizi çok seviyorum biliyorsunuz dimii 🧚‍♀️🥰😽🤧😭😘💕💌💘💙💞💟❣😻😍


Bu arada içimdeki soft ve her şeye uwu olan tarafım yine uyandı, dediğiniz en alakasız şeye bile şu üstteki emojiyi atarsam falan şaşırmayın kdmemfmskfm

Keşke tatile gidebilseydim de etek giyebilseydim, malum İstanbul'da etek giymek biraz zor

Neyse oy vermeyi de unutmayın, düştüğünü hissediyorum 🥺

Sizi seviyorum, bayyyy

Snowman, Changlix ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin