Κεφάλαιο 1

15K 674 3
                                    

Ντριιιινννννν,ντριιιιννννν........

Το παλιό ξυπνητήρι, πώς κλείνει τώρα σκέφτηκα και το κοπάνησα καπου στο δωμάτιο.

-Ζωή, Ζωή ξύπνα..... άκουσα την μητέρα μου από κάτω

-Τώρα αμαν θα σηκωθώ..... είπα γκρινιάζοντας και πέταξα την κουβέρτα στο πάτωμα.

Μπήκα στο μπάνιο να κάνω ένα ντούζ και ντύθηκα απλά όχι σαν κάποιες και κάποιους που πάνε σχολείο λες και παν στα βραβεία Oscar τέλος πάντων άντε να μην συνχιστω πρωινιάτικα.

By the way είμαι η Ζωή και παω πρώτη λυκείου ή μάλλον θα πάω πρώτη λυκείου καθώς σήμερα είναι η πρώτη μέρα. Ελπίζω να μην υπάρξουν προβλήματα αφου θέλω η υπόλοιπη χρονια να είναι ομαλή δεν θέλω μπελάδες και ειδικά με ένα ματσο πλουσιόπαιδα

-Αντε κατέβα.... άκουσα αυτή τη φορά τον αδελφό μου τον Λάζαρο να φωνάζει...

-Τώρα...φώναξα καθώς κατέβαινα τα σκαλοπάτια δύο-δύο μέχρι που έφτασα στην τραπεζαρία.

Κάθησα και έφαγα τα δημητριακά που μου έφτιαξε ο Λάζαρος στα γρήγορα για να μην αργήσω.

-Λάζαρε, πολύ ωραία τα δημητριακά ευχαριστώ. είπα κάπως σκεπτικη

-Τι έπαθες εσύ μικρό; ;Ρώτησε χαμογελαστος

-Ααχ Λάζαρε, από που να αρχίσω.

-Από την αρχή μικρό !!Ποσο μου τη σπάει όταν με αποκαλει έτσι! !!όχι τίποτα άλλο του το έχω πει πόσες φορές! !ΜΕ ΛΈΝΕ ΖΩΗ τέλος! !

-Χαχα περνιεσαι και για αστείος;;τον ρωτήσα Και αρχισα να του απαριθμω τους 101 λόγους που με κάνουν να μην θέλω να πάω σε αυτό το σχολείο

Εκεινος το μονο που εκανε ηταν γκριματσες!! Δεν απάντησε, Βέβαια και εγώ θα είχα μείνει αφωνη αν με άκουγα τοση ώρα! !Ενω μιλούσα ακατάπαυστα, αυτός με το βλέμμα "πότε θα τελειώσει το μαρτύριο" κοιταξε το ρολόι, τότε συνηδητοποιησα ότι είχε πάει 8:00 δεν ήθελα να αρχίσω την πρώτη μέρα στο σχολείο έτσι πήρα την τσάντα και αρχισα να τρεχω σαν την τρελή!!!!

Ενω ημουν λαχανιασμενη και με ένα μαλλί σαν να είχε βγει από την πρίζα στο δρόμο άρχισε να βρέχει ! !! Και φυσικά σαν επειδη ενα μυαλο το έχουμε χειμώνα καλοκαίρι δεν πήρα ομπρέλα. !Για αυτό το λόγο, προσπαθούσα να καλυφθω κάτω από ότι εβρισκα, αναγκαστικά ομως σταματησα σε ένα φανάρι!!

Για κακη μου τυχη οταν εγω σταματησα;σχεδόν ταυτόχρονα περασε απο μπροστά μου  ένα τεράστιο τζιπ με κάτι παιδιά στην ηλικία μου πάνω κάτω, τα οποία με την τέλεια αυτή οδηγηση έριξαν ολή την ποσότητα  νερού υπήρχε στο έδαφος επάνω μου! !

-Την επόμενη φορά που θα πάρεις δίπλωμα φρόντισε να έχεις περισσότερα λεφτά για να πληρώσεις τους εξεταστές !!!

Φώναξα εξαγριωμενη και μέσα στις λάσπες!!!

Τότε το αυτοκίνητο σταμάτησε και ένα κεφάλι βγήκε από το παράθυρο!!!Αισθάνθηκα κάπως περίεργα αλλά δεν φοβήθηκα, ούτε γύρισα να φυγω.

-Και εσύ να προσέχεις την επόμενη φορά που θα πληρώσεις τον στυλίστα σου!! είπε με ένα ύφος ανωτερότητας

Μα καλα ποιος νομιζει ότι είναι??? Σκέφτηκα και κάπως αυθαίρετα το χέρι μου σηκώθηκε και έριξε μια μουτζα στο αυτοκίνητο που έφευγε!!

Τη μέρα κι αυτή. Τι άλλο μπορεί να μου συμβεί ;; αναφώνησα!!!!!Η μάλλον δεν έπρεπε ουτε να σκεφτώ κάτι τέτοιο γιατί όπως λένε όταν κάνεις σχέδια ο θεός γελάει. Δυστυχώς αυτό ίσχυε και στην περίπτωση μου! !

Κάπως ετσι κι ενώ νομιζα οτι ολα ειχαν τελειωσει και μπορουσα να ηρεμισω, ειδα μια καφετέρια καθώς πήγαινα στο σχολειο. Αποφάσισα να σταμάτησω εκεί για να πάρω ένα καφέ (αν και δεν βοηθαει στα νευρα και εχω ηδη πολλά.)

Κατι που αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω δεν θα  έκανα.......

Στοίχημα  ΖωήςWhere stories live. Discover now