Κεφάλαιο 21

4.7K 365 0
                                    

Χρήστος Pov

Εδώ και 3 μέρες η Ζωή δεν έχει δώσει κανένα σημείο ζωής,δεν ξέρω που μπορεί να πήγε την έχω ψάξει παντού!!Κάθε φορά που την περνώ τηλέφωνο ακούω συνεχώς το ίδιο πράγμα!!!

"Ο συνδρομητής που καλέσατε έχει πιθανόν το τηλέφωνο του απενεργοποιημενο"

Ήταν και σήμερα μια από τις βραδιές που κατάλαβα πόσο κάφρος είμαι!!!Και επνιξα τον πόνο μου με ένα μπουκάλι βότκα!!!Αλλά και πάλι αισθανόμουν την απουσία της!!

"Μα καλά πως δε το σκέφτηκα νωρίτερα θα πάω να δω στο σπίτι της Χρύσας!!Με ταξί φυσικά!!!

Ζωής POV

-πότε έγιναν όλα αυτά??Με ρώτησε όταν της διηγηθηκα τα πάντα!!!

Αφού ξεπεράσαμε μαζί το πρώτο σοκ αποφάσισα να μετάκομισω σπίτι της!!Έτσι κι αλλιώς οι γονείς της έλειπαν ταξίδι στην Ευρώπη!!

Ήταν 3η μέρα που εμένα εκεί και η μέρα που αποφασισα να ανοίξω το κινητό μου!!

83 κλήσεις απόβλητα Χρήστο!!Έχει και θράσος το γούρουνι

33 κλήσεις από Λάζαρο ο ψεύτης

23 μυνηματα από την μάνα μου!!Η οποία τελείωσε τα γυρίσματα και επιστρέφει για τα Χριστούγεννα ρωτώντας που είμαι!!

Ήταν γύρω στις 12 το βράδυ κι ενώ η Χρύσα είχε κοιμηθεί κι εγώ έβλεπα τηλεόραση!!!Χτύπησε το κουδούνι!!

"Μα καλά ποιος να είναι τέτοια ώρα???"σκέφτηκα

Ενώ πήγα να ανοίξω!!Όταν την άνοιξα το μετάνιωσα και πήγα αμέσως να την κλείσω αλλά δεν πρόλαβα ο Χρήστος είχε ήδη μπει μέσα!!

-Σε παρακαλώ άκουσε με!! είπε

-Δεν έχω να ακούσω τίποτα από έναν ψεύτη!!Είπα νευριασμένη!!

Τότε εκείνος τα πήρε και ήρθε και με έσφιξε από τους καρπούς των χεριών μου προσπαθησε να με φιλήσει!!Ήταν μεθυσμένος!!

-Άσε με,με πονάς του φωνάξα!!Αλλά εκείνος δεν πτοηθηκε!!

-Γιατί μωρό μου δεν θες να σε κρατάω η απλώς σε αρέσει να το παίζεις δύσκολη!!Είπε ενώ με κόλλησε στην πόρτα και αρχισε να με φιλάει ενώ η γεύση της Βότκας έρχοταν στο στόμα μου!!

Το κράτημα του είχε γίνει ακόμα πιο σφιχτό! !Πονουσα!!

Τότε είδα τα φώτα να ανάβουν!!Η Χρύσα είχε ξυπνήσει και για καλή μου τύχη είχε την δύναμη και τον πήρε από πάνω μου!!!

Τον κοιτούσα στα μάτια και δεν ήταν πλέον ο Χρήστος που ερωτεύτηκα ήταν ένας άλλος Χρήστος! !Ένας Χρήστος που έμοιαζε στον πατέρα του,θα έκανε τα πάντα για να πάρει αυτό που ήθελε!!!

-Αα τώρα κατάλαβα τι συμβαίνει!!πέταξε ο Χρήστος

-Τι εννοείς??ρώτησε η Χρύσα

-Εσυ τα φταις όλα που της είπες την αλήθεια για να μας χωρίσεις γιατί ζηλευες που ήμασταν ευτυχισμένοι,ενώ εσύ με τον Αλεξη χωρισατε!Μα τι στο καλό λέει αφού από αυτόν το έμαθα!!Άρα αυτο σημαίνει ότι:

-Ήξερες κι εσύ και δεν μου είπες τίποτα!!Ρώτησα τη Χρύσα που είχε μείνει άφωνη!!!

Λοιπόν κεφάλαιο 21!!!Να ξέρετε ότι αυτό το κεφάλαιο τι έγραψα με 39 πυρετό!!!Πόσο πιο καυτή!!! :p:p :')

Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο μα θυμάστε ότι όλα τα λάθη διορθώνονται αν θέλει κάποιος πράγματικα να τα διορθώσει!! ;)

Φιλάκια!!!❤❤❤

Στοίχημα  ΖωήςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora