Χρήστος Pov
Είμαι στην αυλή με τον Αλεξη Και περιμένω τη Ζωή η οποία δεν έχει εμφανιστεί ακόμα!!!
Η ώρα περνούσε και εκείνη δεν ερχόταν ώσπου χτύπησε κουδούνι για διάλειμμα
-Τι έχεις ρε φιλε?? με ρώτησε ο Αλέξης
-Η ζωή δεν ήρθε σήμερα και χθες μάλώσάμέ!!!Ανέφερα
-Εε και σένα τι σε νοιάζει αφού χωρισατε??είπε και εγώ τα έχασα
-Ναι,δεν την χώρισα ακριβώς!!
-Καλά ρε φιλε πας καλά,τα έχεις ακόμα με αυτή την υστερικια??!Ήθελα να τον δείρω αλλά δεν ήθελα να γίνω ρεζίλι οπότε το κατάπια!!
-Εε μωρέ αφού ξες πως κολλάνε οι γκομενες επάνω μου,τι να κάνω??
-Οκ,γόη αλλά να την χωρίσεις σύντομα γιατί τώρα είμαι ελεύθερος είπε
-Πώς το εννοείς??ρώτησα και η Χρύσα??
-Θα σου τα πω άλλη ώρα αυτά!!Αα και σήμερα θα βγούμε με κάτι γκομενακια και δεν ακούω κουβέντα γιατί αλλιώς β σε κάνει μια γκομενα ότι θέλει? ?
-Καλά συμφώνησα!!
Την επόμενη ώρα δεν μπήκα στην τάξη και πήγα να τη βρω!!!Χτυπούσα σαν τρελός το κουδούνι!!Ώσπου μου άνοιξε ο αδερφός της!!!
-Είναι εδώ η Ζωή?? είπα πριν χαιρετήσω
-Όχι είναι στο σχολείο όπως θα έπρεπε να είσαι και εσύ!!Είπε χαλαρά
-Οκ ευχαριστω!! είπα ενω εφυγα βιαστικάΜα που στο καλό μπορεί να είναι???Γιατί εξαφανίστηκε,την παίρνω τηλέφωνο και το έχει κλειστό!!Λες να θύμωσε επειδή είπα ότι δεν νοιάζομαι για τα φτωχαδακια,σιγά το πράμα πάντα θα υπάρχουν!!!Και εκείνη την στιγμή μου ήρθε φλασια!!Θα πάω στο πάρκο εκεί όπου κατάλαβα ότι η Ζωή δεν είναι για μένα μόνο ένα στοιχημα!!
Ζωής POV
Αγαπημενο μου ημερολόγιο,είναι μαύρα και απαισια!!Μα για ποιο λόγο να συμβαίνουν όλα αυτά! ??Για ποιο λόγο να είμαι εδώ μέσα στη μαυρίλα και να κλαίω ενώ είμαι η μόνη που έχω δίκιο!!!
Κάποτε αγαπούσα χωρίς φόβο,χωρίς να πληγονομαι και τώρα όλα γύρω μου έγιναν χαρτόνι και γκρεμίστηκε μέσα σε μια στιγμή!!
Ο ουρανός σκοτεινιαζε κι άλλο τα σύννεφα γίνονταν πιο μαύρα όπως και η καρδιά μου! !Τα δάκρυα μου λουζουν το χορτάρι και Είσαι το μοναδικό πράγμα που μπορώ να εμπιστευτώ!!Θα τα ξαναπούμε σύντομα και αν ποτέ τύχει και σε ανοίξει κάνεις εκτός από μένα να θυμάσαι μην με προδώσεις! !
Λοιπόν δεύτερο κεφάλαιο για σήμερα και λίγο πιο συγκινητικό νομίζω!!Σορρυ που το άργησα αλλά είχα 4 ώρες μάθημα!!Αυτό το κεφάλαιο το έγραφα στη μέση του δρόμου ενώ έβρεχε!!!
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο θυμηθείτε ότι ο καλύτερος τρόπος για να ζήσεις είναι να είσαι ο εαυτός σου!!❤❤
Φιλάκια!!❤❤
ESTÁS LEYENDO
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...