Χρήστος Pov:
Μόλις πήγα σπίτι σε κατάσταση πανικού ανακοίνωσα τα πάντα στην οίκογενεια μας!!
-Έχουν απαγάγει τη Ζωή!!!είπα ψυχρά!!!Εκείνη την στιγμή η Μητέρα της ζωής λιποθυμισε ο πατέρας μου ήταν υπερβολικά ήρεμος και ο Λάζαρος με το ζόρι μπόρεσε και μίλησε!!
-Γρήγορα στην αστυνομία!! ήταν το μόνο που είπε!!
Ήμασταν όλοι σε μια κατάσταση απερίγραπτης λείπεις!!!Ενω ο Λάζαρος προσπαθούσε να βρει τον πατέρα τους μήπως ξέρει κάτι εγώ ανέβηκα στο δώματιο της για να βρω τίποτα που θα μπορούσε να βοηθήσει!!!
Narrator's Pov
Έκανε το δώματιο άνω κάτω αλλά δεν κατάφερε να βρει κανένα ίχνος που θα τον βοηθουσε!!!
Τι μόνο που βρήκε στον πάτο ενός σερταριου ήταν ένα κόκκινο τετράδιο!!
"Το τετράδιο που κρατούσε την ημέρα που έκλαιγε" σκεφτηκε
"Αυτό βία είναι το ήμερογιο της"συνεχισε την σκέψη του!!
Αμφιταλαντευτηκε πολύ για το αν έπρεπε να το διαβάσει η όχι αλλά τελικά το έκανε! !
11/09/15
Αγαπημενο μου ημερολόγιο σήμερα ήταν η πρώτη μου μέρα στο σχολείο!!Έπεσα πάνω σε έναν βλακα που με προσβάλλε για την εμφάνιση μου!!!Δεν με πείραξε πολύ έτσι κι αλλιώς μου το έχουν ξανά πει και δεν είχε κι άδικο αλλά αυτό δεν τον έκανε λιγότερο μαλακά!!!
"Μιλάει για μένα " ειπε ενώ δεν μπορούσε να σταματήσει να διαβάσει!!!
Πέρασε πολλές σελίδες με πολλά περιστατικα άλλοτε αστεία άλλοτε λυπητερα όπου έφτασε στην ημέρα που έδωσαν το πρώτο τους φιλί!!
9/10/15
Αν και μεθυσμένη θυμάμαι τα πάντα την αίσθηση των χειλιών του πάνω στα δικά μου!!Ααχ δεν έχω ξανανιώσει έτσι!!!Μόνο που δυστυχώς μπήκε στη μέση αυτή η ξσνθοψειρα και μας το χάλασε!!!Αλλά να ξες ότι αυτό πρέπει να μείνει μεταξύ μας,κάνεις δεν πρέπει να μάθει ότι θυμάμαι!!
-Αχ Ζωή αν δεν υπήρχε εκείνο το φιλί ίσως όλα να ήταν διαφορετικά ίσως να σου έλεγα ότι ένιωθα από μόνος μου ίσως...Γυρνούσε τις σελίδες τόσο γρήγορα,τόσο απότομα που ένιωθε τον πόνο τους!!!
18/10/15
Σήμερα ήταν η ομορφότερη βόλτα της ζωής μου,έκανα για πρώτη φορά κάτι που με έκανε χαρουμενη και ήμουν μαζί του!!Δεν ξέρω έχει αλλάξει η στάση του απέναντι μου άλλα δεν νομίζω τίποτα!!!
-Ζωή γιατί δεν μου είπες πότε ότι ένιωθες??ρώτησε αλλά δεν πήρε απάντηση!!
20/11/15
Αγαπημενο μου ημερολόγιο ξέρω ότι τώρα που είμαι με τον Χρήστο σε παραμελω τελευταία αλλά το αξίζει!!!Εδώ και μιάμιση εβδομάδα τον έχω στην αγκαλιά μου και σήμερα μου είχε μια έκπληξη!!Το πρωί σηκωθηκα μες στην χαρά,αλλά ένας ξαφνικός πονοκέφαλος και μια φρικτή ζαλάδα με έκανε να ξαναξαπλωσω!!Αύριο θα πάω να κάνω εξετάσεις!!Πρόσεχε δεν θέλω να μάθει κανείς τίποτα!!!
-Γτ δεν μου είπες τίποτα Ζωή!??Τι μπορεί να έχει???συνέχισε να αναρωτιέται
24/11/15
Σήμερα ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής μου!!Έμαθα τα πάντα!!Ήμουν απλώς ένα παιχνίδι ένα άθλιο ψέμα,ένα στοιχημα!!!Σήμερα είναι η μέρα που πέθανα μέσα μου!!Έτσι κι αλλιώς δεν θα ζούσα για πολύ!!Όλα ήταν μια φάρσα αλλά ότι ένιωσα δεν ήταν ψεύτικο,τον αγαπούσα αλλά όπως όλα με πρόδωσε!!!Τώρα δεν νιώθω θυμό απλά απογοήτευσή!!Δεν θα μπορέσω να τον ξανααντικρισω!!Κάποια στιγμή θα πεθανα σύντομα αλλά δεν περίμενα να είναι σήμερα!!!Αλλά ίσως τώρα να μην στεναχωρηθει όταν μάθει..
Εκείνος τα έχασε κατάλαβε πόσο κάφρος ήταν και πόσο την πλήγωσε!!Τη στιγμή αυτή μισούσε τον εαυτό του περισσότερο από οτιδήποτε!!
Θόλωσε πήρε το μπουκάλι με το ουίσκι που κρατούσε φυλαγμενο και αρχισε να πίνει!!Μέρα από λίγο δεν άντεξε πήρε το μπουκάλι και το πέταξε δυνατα!!
Ένα δυνατός κροτος ακούστηκε και τους τρόμαξε όλους!!Το περιστέρι έφυγε από την σκεπή η μέρα έγινε νύχτα!!
Κι η ζωή,Αχ η Ζωη...
Λοιπόν κεφάλαιο 30 δεν μου πολυαρεσε αλλά υγεία!!!Υποσχέθηκα ότι θα ανεβάσω και τσουπ!!!
Η ιστόρια σε λιγα κεφαλαια από τώρα φτάνει στο τέλος της!!Μετά από αυτή θα ξεκινήσω μία νέα ιστορία Με τίτλο Not another cinderella story!!!
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο να ξέρετε ότι η αγάπη δεν χρειάζεται ανταλλαγματα!!!Αλλά όταν αγαπάς αγαπιέσαι κιόλας!!❤❤
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!❤❤
ESTÁS LEYENDO
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...