Κεφάλαιο 34

4.9K 319 3
                                    

Χρήστος Pov

Όλα έγιναν τόσο γρήγορα!!Πριν προλάβω να καταλάβω το οτιδήποτε η Ζωή βρέθηκε στα χέρια μου γεμάτη αίματα και με μια σφαίρα λίγο πιο κάτω από το στήθος!!

"Γιατί μπήκες μπροστά Ζωή γιατί για να σε χάσω πάλι??"δεν είπα τις σκέψεις μου φωναχτά!!

Τότε ακούστηκαν οι τσιριδες και τα κλάματα της μητέρας της η οποία πλησιάσε για να αντικρίσει αυτή την απαίσια εικόνα!!

Λίγο πριν κλείσει τα μάτια της η Ζωή:

Μην ανησυχείς θα είμαι καλά!!είπε ενώ τα δάκρυα μου καθάριζαν την πληγή!!!

Έχει περάσει ένα 24ωρο από τότε που συνέβησαν αυτά και ήμασταν στο νοσοκομείο ενώ περιμένουμε την έκβαση της εγχειρησης!!!Ο Λάζαρος με έκανε να αισθάνομαι ακόμα πιο άσχημα από ότι ήμουν!!

-Εσυ φταίς για όλα σου είπα να μην πας!!!με κατηγορουσε συνέχεια αλλά καταλαβαινα και τον άφηνα να ξεσπάσει!!

Και όντως είχε δίκιο αν δεν υπηρχα εγώ τώρα θα ήταν ευτυχισμένη και στο σπίτι της!Είμαι βλάκας βλάκας βλάκας!!!

Ενω σκεφτόμουν ο γιατρός βγήκε έξω από το χειρουργείο και όλοι μαζευτηκαμε γύρω του!!Εκτός από τον πατέρα μου που ήταν τόσο ψυχραιμος!!

-Τι έγινε γιατρέ??ρώτησε η μάνα της με αγωνία!

-Η σφαίρα βγήκε!!Τότε χαρήκαμε όλοι!!Αλλά η αιμορραγία θα είναι δύσκολο να σταματήσει λόγω της ασθένειας της που της έχει εξασθένησει το ανοσοποιοητικο!!!

-Την ποια??πετάχτηκε ο Λάζαρος!!

Τότε ο γιατρός μας διηγήθηκε τα πάντα!!

Πριν από περίπου δύο μήνες η Ζωή είχε κάτι ζαλαδες και ήρθε να το ελέγχει δεν πίστευε ότι ήταν κάτι σοβαρό!!Μετά από λίγο καιρό βγήκαν τα αποτελέσματα!!Είχε έρθει τόσο χαρούμενη στο ιατρείο που δεβ ήθελα να τις το πω!!

-Λοιπόν,γιατρέ??με ρώτησε χαμογελαστή!!

-Ζωή αυτό που θα σου πω πρέπει να το πάρεις ψυχραιμα!!φοβόμουν την αντίδραση της!!!

-Πείτε μου!!Το χαμόγελο σβήστηκε από τα χείλη της!!!

-Έχεις σκλήρυνση κατά πλάκας!!!

-Και τωρα δηλαδη...

End of Flashback

-Αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε θεραπεία γιατί έλεγε ότι δεν ήθελε να στεναχωρισει την ώρα οικογένεια της και το αγόρι της!!Μιας και η επιπτώσεις των φαρμάκων ήταν πολλές!!!Δυστυχώς τώρα βρισκόμαστε σε μια πολύ δύσκολη θέση αλλά θα κάνουμε ότι μπορούμε για την ώρα είναι σε διαστολή και μπορεί μόνο ένας να την δει!!Ήθελα τόσο να πάω και πήγα τελικά!!!

Της έπιασα το χέρι και της είπα όλα όσα αισθάνομαι!!!Χωρις καμιά αντίδραση από την μεριά της!!!

-Νομιζω ότι από την πρώτη στιγμή που σε είδα μου αρεσες!!Απλά ήμουν δειλός να το παραδεχτώ ακόμα και στον ίδιο τον εαυτό!!Όταν τα φτιάξαμε κατάλαβα το πόσο βλάκας ήμουν και προσπάθησα να σου εξηγησω αλλά δεν ήθελες να ακούσεις!!!Όταν σε πρώτοφιλησα κατάλαβα τι σημαίνει έρωτας και ας έκανες τη μεθυσμένη!!Χάρη σε εσένα έμαθα να εκτιμώ τον εαυτό μου και να υπερασπιζομαι τα θέλω μου!!!Είσαι η πιο όμορφη κοπέλα που έχω γνωρίσει γιατί εκτός από make up έχεις κάτι παραπάνω αγάπη!!!Θέλω επίσης να ξέρεις ότι δεν θα αντέξω να σε χάσω θα πεθάνω κι εγώ οπότε σε παρακαλώ δώσε μου ένα σημάδι μικρό έστω!! δάκρυα ξανά έκαναν την εμφάνιση τους!!!

Εκείνη την στιγμή ένιωθα το χέρι της να σφίγγει το δικό μου....

Κεφάλαιο 34 δεν μου άρεσε πολύ και συγνώμη!!!Αν θελετε ακούστε και το τράγουδι:Heart like yours!!!Κολλάει με το σκηνικό!! Μέχρι να τα ξαναπούμε το παν είναι να ακολουθείτε το μονοπάτι της καρδιάς όσο τρελή και αν ακούγεται!!!❤❤❤

Φιλάκια!!!❤❤❤

Στοίχημα  ΖωήςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang