Ζωής POV
Το πρώτο πράγμα που αντικρισα όταν σηκωθηκα το πρωί ήταν την Νικολέτα στην αγκαλιά του Χρήστου! !Είχα γίνει κόκκινη από θυμό αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι έτσι κι αλλιώς τα είχα με τον Νίκο!!
Αα και επειδή θα αναρωτιέστε πώς ξυπνησα μετά από τέτοιο ξενύχτι πρώτη ήταν από το τηλέφωνο!!Η μάνα μου που τις τα προφτασε όλα η κουτσομπολα γειτόνισσα 1!Αν και ηθοποιός κλασσική Ελληνίδα μάνα!!!
-Έλα κορίτσι μου τι γίνεται στο σπίτ?Ξεκίνησε κυρξγμα πριν πει ένα γεια
-τίποτα μαμά της απαντησα τι να τις έλεγα να μωρέ ξες κοιμήθηκα αγκαλιά με το αγόρι ενώ από δίπλα ήταν αυτός που έχουμε φιληθει κάνα δυο φορές αλλά τον μισώ! !Θα πάθαινε ανακοπή! !
-Εμένα αλλά μου είπε η γειτόνισσα ότι είσαι με παρέα στο σπίτι!!!Και τι παρέα? ?είπε
-Λοιπόν πρώτον μην ανακατευεσαι στα προσωπικά μου και δεύτερον αν ήθελες να μην ελειπες από το σπίτι!!!είπα κάπως σκληρα
-Άκου να σου πω Ζωή έχε χάρη που με φωνάζει ο σκηνοθέτης θα τα πούμε άλλη στιγμή! !Και πριν προλάβει να πει κάτι άλλο έκλεισα το τηλέφωνο!!
Μετά από λίγη ώρα Ο Αλέξης πήγε τη Χρύσα σπίτι να τα πιτσουνακια! 1 Και η Νικολέτα έπρεπε να παραλάβει το καινούργιο της αυτοκίνητό!!Αφού παρακαλεσε τον Χρήστο να πάει μαζί της έφαγε πορτα και αφού έκανε σαν υστερικια έφυγε μόνη της!!!
Είχαμε μείνει λοιπόν εγώ Ο Νίκος και ο Χρήστος!!!Δύσκολη κατάσταση!!
-Λοιπόν, μωρό μου εγώ πάω να φτιάξω καφέ θέλεις. Γύρισα προς τον Νίκο
-Όχι καρδούλα μου κάνε για σένα!!απαντησε τόσο γλυκά αλλά και πάλι!!
Κατευθυνθηκα προς την κουζίνα και τότε ακούω τον άνοητο! @
-Εγώ καφέ δεν έχει!??Θα του λεγα τώρα τι έχει αλλά έχε χάρη!!
-Πόσο χειρότερα να γίνουν τα νεύρα σου! απάντησα με περιφανια
-Ε βέβαια αφού σε είδα πόσο μπορούν να χειροτερεψουν!!Μου την έδωσε
-Α ναι ξέχασα ότι για να έχεις νεύρα πρεπει να είσαι ανθρώπινο ων αλλά εσύ δεν είσαι τίποτα από τα δύο! !Θα συνέχιζα άλλα μας σταματησε ο Νίκος
-Ε παιδιά τι τρέχει με εσάς τους δύο??Θα πρέπει να ζηλέψω ρώτησε ο Νίκος
-Όχι μωρό μου για ποιο λόγο είπα ενω τον πλησίασα και τον φιλήσα!!!
Τον είδα να προσπαθεί να συγκρατηθει αλλά δεν άντεξε για να μην κάνει κάτι άλλο βάρουσε τον καναπέ!!
ESTÁS LEYENDO
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...