Κεφάλαιο 6

8.1K 530 17
                                    


Ζωής POV

Ξύπνησα το πρωί με έναν απίστευτο πονοκέφαλο πάλι καλά ήταν Κυριακή!!!Δεν θυμόμουν τίποτα από χθες το βράδυ απλά είχα ένα περίεργο αισθημα στα χείλια μου! !

"Και πως στο καλό βρεθηκα στο κρεβάτι μου" αναρωτήθηκα

Τέλος πάντων για να μην τα πολυλογω σηκωθηκα έκανα ένα μπάνιο κι όταν βγήκα από εκεί άκουσα το κινητό μου να χτυπάει ήταν η Χρύσα !!

-Γεια είπα ξερά

-Πήρα να μάθω πως είσαι? ?Ρωτησε Γιατί χθες σε έφερα σπίτι ντιρλα! !

-Τέλεια είμαι!! ειρωνευτηκα αφού άκουγα τι φωνή της σαν σειρήνα στο κεφάλι μου

-Ωραία τότε ντύσου και έλα στο sunshine έχουμε πολλά να πούμε εμείς οι δυο! !

Δεν μου έδωσε χρόνο να απαντήσω και έκλεισε το τηλέφωνο! !Δεν εξηγηται αλλιώς ήθελε να με δολοφονήσει αλλά τουλάχιστον θα μάθαινα όσα έγιναν χθες! !Ελπίζω να μην έκανα καμία βλακεια!!

Ήταν μια πολύ όμορφη μερα οπότε έβαλα μια κοντή σαλοπετα με ένα κοντό άσπρο τοπακι από μέσα και τα κόκκινα σταρακια!!

Έβαλα μόνο make up γιατί είχα μαύρους κύκλους από χθες και βρεθηκα έξω από το Cafe που είχαμε ραντεβού! !

Μπαίνοντας μέσα με περιμενε μια δυσάρεστη έκπληξη! !Είδα τη Χρύσα αλλά δυστυχώς δεν ήταν μόνη! !

- Γιατί είναι αυτός εδώ??? Την Ρώτησα, κοίταξα τον Χρήστο και μέτα αυτήν

- Καλά ας μην ηταν αυτός και θα σου έλεγα εγώ.... Ειπε και μου είπε να καθησω...

Αφού μου είπε εξήγησε τι έγινε τα χασα ... Ρε γαμωτο τι πινω αφού με πινει ???

- Και γιατί δεν με σταματήσατε ??? Τους ρώτησα κάπως αποτομα....

- Ναι δεν ηξερα να κάνω και την babysitter !!! αποκρυθηκε σαρκαστηκα και μου την βιδωσε ακόμα πιο πολύ τοτε κοίταξα τον άλλον που δεν είχε πει κουβέντα απο την στιγμη που ηρθα και τότε θυμηθηκα ...

- Καλά και συ ενώ ήξερες οτι δεν είχα ιδέα που παν τα τέσσερα έκανες αυτό που έκανες.....

Χρήστος POV

Το γεγονός ότι δεν θυμόταν τίποτα με στεναχωρεισαι λίγο! !Κι όταν φώναζε ότι εγώ εφταιγα ήθελα τόσο πολύ να της φωνάξω αλλά είχα και ένα στοιχημα που άμα το έχανα μου κατέστρεφε τη ζωή

-Δεν φταίω εγώ! ! είπα έτσι απλά

-Και ποιος φταίει η θεία μου?? ρώτησε ειρωνικά! ! Δεν κρατήθηκα

-Άκου να σου πω κοριτσάκι μου άμα δεν ήθελες ας μην με φιλούσες ούτε η πρώτη είσαι ούτε η τελευταία που κάνω φάση! !Και στο κάτω κάτω λένε ότι μεθυσμένος κάνεις αυτό που πραγματικά θες !!
ανέβασα τον τόνο της φωνής μου

-Αφού σε σιχαίνομαι!! Και μονο μεθυσμεσνη θα σε φιλουσε κάποια! φώναξε η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν μου άρεσε αλλά ήξερα ότι αργά ή γρήγορα θα έπεφτε και θα έκανα τον Αλεξ ότι ήθελα! !

Τότε η Χρύσα που μας άκουγε τοση ώρα διέκοψε αφού είχε ραντεβού κι έπρεπε να φύγει ένώ η Ζωή συνέχισε να κάνει σαν υστερικια!!

-Λοιπόν που είχαμε μείνει??ρώτησε

-Εκει που ήθελες να με φιλήσεις πάλι! !Της απαντησα γελώντας γτ άμα δεν το έριχνα στην πλάκα ήθελα να την αρπάξω να τη φιλήσω μπας και σκάσει

-Βρε Αι στα κόμματια!! είπε ενώ μου πέταξε την Τσάντα στο κεφάλι έκανα ότι πόνεσε κι εκείνη με πλησίασε για να δει πως είπε

-Αις, συγνώμη για αυτό!! απολογήθηκε . Βέβαια δεν το άφησε έτσι! !

-Αλλά είσαι κόπανος συνέχισε! !Είπα κι εγώ γκρεμίστηκε κάποιος φούρνος.

-Πρώτα κοντεύεις να με αφήσεις στον τόπο και βρίζεις κι από πάνω! ! Είπα ειρωνικά

Μου έφερε πάγο και φρόντισε τη πληγή μου! !Τότε πήρα το θάρρος με κίνδυνο τη ζωή μου και της έκανα μια πρόταση ενώ την πλησιασα

-Τι θα έλεγες να κάνουμε μια καινούρια αρχή σαν φίλοι? ?Ρώτησα ενώ εσκυψα και την φιλήσα στο μάγουλο! !

Έπρεπε να κερδίσω αυτό το στοίχημα ότι και να γίνει....

Λοιπόν,κεφάλαιο 6 ❤ Πώς σας φαίνεται???

Στοίχημα  ΖωήςWhere stories live. Discover now