Ζωής POV
Και τώρα τι ακριβώς έγινε???Με ρώτησε αν θέλω να γίνω το κορίτσι του για άλλη μια φορά!!Τι στο καλό όμως αισθάνομαι για αυτον?? Και άμα με ξανάφησει??Και άσε που δεν ξέρω καλά καλά τι νιώθω για τον άλλο τον βλακα μετά το φιλί, μα τι λέω μισός! !Η τουλάχιστον αυτό θα πρέπε!!Εε λοιπόν πήρα την απόφαση μου !!!
Ενω το κεφάλι είχε γίνει καζάνι που έβραζε η φωνή του Νίκου με έβγαλε από τις σκέψεις μου και όλοι κοιτούσαν με αγωνία!!Παράλληλα ο Χρήστος ανταλασσε ματιές με τον Αλεξη ενώ αυτός γελούσε! !Αντε πάλι...
-"Λοιπόν..???"ειπε ο Νίκος και μου κόπηκαν τα πόδια η τώρα η πότε!!
-Ναι!!Απάντησα κάπως διστακτικά
-Τι εννοείς ναι?? ρώτησε με αγωνία
-Θα γίνω το κορίτσι σου! !!Τώρα δεν ξέρω μπορεί και να έκανα βλακεια αλλά τώρα έγινα δεν κάνω πίσω!!
Δεν περίμενε τίποτα άλλο,ήρθε και με τα δύο του χέρια με έσφιξε στην αγκαλιά του και με φιλησε απαλά στο στόμα! !Αλλά δεν ένιωθα όπως παλιά!!Δεν ένιωθα όπως όταν φιλουσα τον....
Χρήστος Pov
Και τώρα αυτή είναι το κορίτσι του!!Μα νόμιζα πως αυτό το φιλί ήταν για το χαβαλε αλλα μάλλον λάθος υπολογισμοι! !Η αλήθεια είναι ότι κάτι έσπασε μέσα μου μόλις είπε το ναι!!Μάλλον επειδή έχασα αλλά δεν θα τα παρατουσα τόσο εύκολα! !
Όλη αυτή τη ώρα ήμουν αναγκασμενος να τους βλέπω να σαλιαριζουν και είχα και τον Αλεξη πάνω από το κεφάλι μου να χασκογελαει και να με κοιτάει αλλά δεν θα του έκανα τη χάρη!!!
Τότε εβηξα επιβλητικά και εκείνη γύρισε το κεφάλι της για να με κοιτάξει!!
-"Θέλεις κάτι? ??" ρωτησε περιφρονιτικα αλλά κάτι στο βλέμμα της έδειχνε ότι μετάνιωσε για την απάντηση της!!
-Ναι σχετικά με αυτό είπα και σε κάποιον άλλον να έρθει! !Ελπίζω να μην σε πειράζει??? θα την έκανα να ζηλέψει με την καταλληλοτερη την Νικολέτα!!!
-Μπα ο μπαμπάκας δεν σου έμαθε τρόπους??Καλούμε όποιον γουστάρουμε σε ξένα σπίτια!! Ρωτησε υποτιμητικά
-Άκου να σου πω κοριτσάκι μου δεν θα μαλώσω εγώ μαζί σου!!Και άμα είναι θα πάμε αλλού με την κοπέλα!!!Ίσως να το παρατραβηξα λιγάκι!!Αλλά υγεία.
Δεν την άφησα να μιλήσει και πήγα στην κουζίνα:και πήρα και αυτήν για βοήθεια ή αλήθεια είναι ότι ζήλευα αυτόν τον φλώρο!!Μα τι λέω γιατί ζηλεύω??
YOU ARE READING
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...