Ζωής POV
Μα καλά ποιος νομίζει ότι είναι ο Νίκος με ποιο δικαίωμα με πληγώνει και με κατηγορεί??
-Και τωρα τι θα με δείρεις? ?του είπα ενω τον κοίταξα κατάματα
-Όχι μωρο μου θα κάνω κάτι καλύτερο!!είπε ενώ με επιάσε στα χέρια του!!Ήταν μεθυσμένος και η ανάσα του βρωμουσε από το αλκοόλ!!
Τότε μου ήρθαν στο μυαλό αναμνήσεις από εκείνη τη νύχτα!!!Αλλά τι λέω? ?Πρέπει να ξεχάσω επιτέλους!!
-Παράτα με βρωμας!!Είπα ενω έβγαλα τα χέρια του από πάνω μου! !
Ο Χρήστος τότε πήγε να επέμβει αλλά απλά τον σταματησα δεν ήθελα να γίνει φασαρία!!
Μετά από λίγο ο Νίκος αρχισε να φωνάζει αλλά δεν ήθελα να αντιδρασω δεν είχα τη δύναμη!!Μετά από λίγο απλά Καλεσα ένα ταξί,τον έβαλα μέσα και εδώ σα στο ταξιτζή τη διεύθυνση του και έφυγε!!
Εγώ κατευθηνθηκα σπίτι και ο Χρήστος με ακολούθησε προσπάθησα να του κλείσω την πόρτα στα μούτρα αλλά μάταια αφού μπουκάρε με το έτσι θέλω!!!
-Δεν λύνονται όλα με τη βία!!!Απευθυνθηκα σε αυτον μέτά τα τελευταία γεγονότα!!
-Ναι να τον άφηνα να σε ακουμπούσε απάντησε! !Λες και μόνη μου δεν μπορούσα να προστατεύσω τον εαυτό μου!!
-Δεν θα ήταν η πρώτη φορά ξέρεις!!!Τον κοίταξα θυμωμενα!!
-Εε λοιπόν πρώτη η δεύτερη δεν θα ξανά γίνει!!Εε πάει καλά!!!
-Και γιατί παρακαλώ??Τον ρώτησα
-Γτ απλά μου αρεσεις γαμωτο!!!Μου αρεζες από την πρώτη στιγμή που σε είδα από τότε που ένωσες τα χείλη μου με τα δικά σου!!!Κάθε φορά που μαλωναμε απλώς σκεφτόμουνα πόσο δυνατα χτυπούσε η καρδιά μου και ότι μέσα από αυτό ερχομασταν πιο κοντά!!!Αυτά ήταν όλα όσο είχε να πει και τα είπε με μια ανάσα....
Αυτό είναι κάτι σαν μπόνους κεφάλαιο κτ σαν συνέχεια του προηγούμενου γτ δεν είχα πολύ χρόνο!!Έχουμε και λέμε ερωτική εξομολόγηση η άλλο ένα ψέμα? ?
Θα μάθουμε κι άλλα για το παρελθόν
της Ζωής!!Επίσης κορίτσαρες τελευταία η συμμετοχή σε αυτή την ιστορία έχει πέσει πολύ και δε ξέρω τι πρέπει να κάνω άμα δεν σας άρεσε πείτε μου να σταματήσω... :( :( ;(
Τώρα να θυμάστε!!Η ζωή είναι πολύ μικρή για να τη σπαταλάμε σε ανούσια πράγματα και κακές σκεψεις!!!
Αυτό κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε όλους εσάς που πονατε πληγώνεστε αλλα πάντα στέκεστε όρθιοι!!!
YOU ARE READING
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...